Posts by Fitim

Citaat van BrokenTrack

Ik snap het niet... de site werkt perfect? Wat wil je nou niet?
    Je kan er een berichtje bij doen...

Dat ding is juist netjes zoals de wet het wilt behalve dat er nog een afmeld link bij moet...

Het hoeft niet als je er bij zegt dat je dit 1x ontvangt, en als je dat ook waar maakt

Citaat van Dein

Het ligt aan je content, daarmee geraak je nooit hoog, voeg meer tekst toe meer blogpost, maak gebruik van een sitemap en stuur deze door naar Google webmaster etc.

Ik heb iphonesiri en deze staat na circa. 3 maanden al in de top 10 van Google onder de zoeknaam iphone siri.

Wordpress heeft veel plugins die hierbij kunnen helpen, maak gebruik van Yoast! is sinds 3.3 standaard in Wordpress.

Ik heb al een sitemap en ik heb wordpress 3.3 maar wat ik me nou afvraag is hoe komt dan de .tk variant zo hoog terwijl zij geen van al deze eisen hebben.

Dus ik moet gewoon wachten tot dat het domein ouder is? Want wat ik wel raar vind is dat de .tk variant in frames is gemaakt en niet html valid is en bij mij dit geval juist niet in frames en wel in html valid.

Hallo allemaal,

Ik ben sinds 1 week geleden bezig geweest met een site wat onder wordpress valt.

Ik heb hard gewerkt aan de seo van me website die in .nl versie is, maar alsnog kom ik terecht op pagina 17 op google.nl terwijl de .tk variant nummer 3 staat bij google.nl is hier een verklaring voor? Of moet ik gewoon wachten?

Link: http://no.nl/PgJh

Groetjes,
    Fitim.

Hallo allemaal,

Ik had 2 maanden geleden een site overgekocht met een pagerank van 1, nu er 2 maanden voorbij zijn gegaan is de pagerank 0 hoe komt dit:S?

Groetjes,
    Fitim.

Citaat van Robin

euro3,00 maar waarom staat het domein niet op jouw naam?

Genoteerd! :cheer:
    Op 16 december 12:13 is ie van u!

Dat komt omdat ik het irritant vind dat ik soms mails krijg van mensen die ik niet ken die zeggen dat ze me kennen.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.12.11 19:22:10:
    Verkocht aan Robin...