Google raar?

• Hallo allemaal,

Ik ben sinds 1 week geleden bezig geweest met een site wat onder wordpress valt.

Ik heb hard gewerkt aan de seo van me website die in .nl versie is, maar alsnog kom ik terecht op pagina 17 op google.nl terwijl de .tk variant nummer 3 staat bij google.nl is hier een verklaring voor? Of moet ik gewoon wachten?

Link: http://no.nl/PgJh

Groetjes,
    Fitim.

• Dus ik moet gewoon wachten tot dat het domein ouder is? Want wat ik wel raar vind is dat de .tk variant in frames is gemaakt en niet html valid is en bij mij dit geval juist niet in frames en wel in html valid.

• Ik weet het niet maar het KAN zijn omdat mensen niet zomaar op google de naam "wout brama" intypen ? :P

Ik zeg maar, je bent niet beroemd als messi die zal sowiezo al op pagina 1 komen ;)

Met een persoonlijke pagina zal je niet zo makkelijk op de eerste pagina komen.

• Het ligt aan je content, daarmee geraak je nooit hoog, voeg meer tekst toe meer blogpost, maak gebruik van een sitemap en stuur deze door naar Google webmaster etc.

Ik heb iphonesiri en deze staat na circa. 3 maanden al in de top 10 van Google onder de zoeknaam iphone siri.

Wordpress heeft veel plugins die hierbij kunnen helpen, maak gebruik van Yoast! is sinds 3.3 standaard in Wordpress.

• Citaat van Dein

Het ligt aan je content, daarmee geraak je nooit hoog, voeg meer tekst toe meer blogpost, maak gebruik van een sitemap en stuur deze door naar Google webmaster etc.

Ik heb iphonesiri en deze staat na circa. 3 maanden al in de top 10 van Google onder de zoeknaam iphone siri.

Wordpress heeft veel plugins die hierbij kunnen helpen, maak gebruik van Yoast! is sinds 3.3 standaard in Wordpress.

Ik heb al een sitemap en ik heb wordpress 3.3 maar wat ik me nou afvraag is hoe komt dan de .tk variant zo hoog terwijl zij geen van al deze eisen hebben.

• Beste,

De concurrentie stelt niks voor, volgens mij sta je na 5 waardevolle links op de 3de plaats.

Begin met linkbuilding en zorg voor meer content op de homepage.

Trouwens. Er zijn maar 590 lokale maandelijkse zoekopdrachten

• Je moet exact zoeken, niet breed ...

U kan zelf een blog starten, waardevolle content op zetten en linken naar jouw site met als title-tag: Wout brama

Ook kan u zelf een startpagina aanmaken en dit doen.

Wees creatief.

• Stap 1:
    Doe via php een permanente redirect (301) van je .tk adres naar je .nl adres.
    Binnen 2 weken wordt je .tk dan vervangen door je .nl

Stap 2:
    In dit geval zou ik na het verbeteren van je inhoud etc gewoon echt gaan linkbuilden.
    Ikzelf heb hier een tooltje voor gemaakt dat ik gebruik,
    mss wel interessant voor je.
    Dit omdat alle andere systemen betalend en duur zijn.
    Hiermee zie je meteen de kwaliteit van de link die je aan het bouwen bent:
    http://livelinker.com

• Bedankt! De .tk variant is niet van mij 8-) Maar ik begrijp niet echt hoe Linkstorer werkt, ik heb nu mijn link toegevoegd maar verder kan ik niks doen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!