ik heb de job aangenomen!
Posts by brentvdh
-
-
-
-
Beste,
Ik wil me hier wel voor aanbieden!
Met vele groeten,
Brent -
Ik ben nu een nieuwe lay-out aan het maken die compatibel is met de dimaffiasources. Voor meer info (live beeld van de lay-out) => pm
-
Ik blijf bij adobe fireworks cs5
-
jouwmaffia.be => versio
-
spelletjesplaats.be ?
-
Ik wil ook nog wel een adwords coupon (50 euro) aanbieden => pm
-
skynt =>Ik ben belg. Daar heb je btw-nummer nodig.
rickvbeek =>Ow, ik had het niet goed gelezen. Met ideal heb je inderdaad een kvk nodig, anders heb je problemen met de bank
-
Als je minder verdient dan 1000 euro per maand niet hoor :s
-
Inderdaad, dat heb ik ook al ondervonden. Een mijnmaffia is niet meer uniek, en vele zullen er dan ook niet veel voor geven.
Als u 30 euro ontvangt zal het veel zijn, maar succes met de verkoop
-
-
Beste service: trans ip
goedkoopste: versio
favoriet van me: versio
meest gebruikt: versio -
transparantie?
-
Nog even afwachten wat de reacties zijn op deze regels
Ik heb aan alle leden die bij mij bekend zijn men e-mail al doorgestuurd! Dan kunnen ze in contact blijven bij me.
-
Beste,
U moet toch toegeven dat dit belachelijk is. Toestemming vragen om crew te zoeken?
Bij licenties kan ik hier inkomen! Maar, crew zoeken en battle opstarten? ^o)
-
Beste,
Dit is voor mij dan ook duidelijk!
BYE CP
Met vele groeten,
Brent -
Beste Lodewijk,
Ik vind deze regels echt "van de pot gerukt" Dit zijn regels om regels uit te vinden, en ik vind ze ronduit belachelijk. Vinden jullie dat nu zelf ook niet? Je moet precies om alles toestemming vragen.
Sorry, maar ik DENK dat sommige leden mijn mening volledig delen. Deze leden mogen zich dan ook laten horen!
Nog een opmerking: Hoe gaan jullie de bieder laten betalen? Daar ben ik eens benieuwd naar! Ook, een nutteloze regel!
Met vele groeten,
Brent -
knip