Ik zou persoonlijk de afbeelding achter te tekst veranderen. Stoort me enorm.
Voor de rest vind ik het best leuk.
En wat SkyNet al zei over de V1: Reclame op een portfolio website?
Ik zou persoonlijk de afbeelding achter te tekst veranderen. Stoort me enorm.
Voor de rest vind ik het best leuk.
En wat SkyNet al zei over de V1: Reclame op een portfolio website?
knip
knip
knip
knip
knip
Citaat van Guitar@Brent
Ik ook, ik ga nooit meer naar die *** van ******.nl
Ik weet dat ik offtopic ga schrijven, daarom nogmaar een ontopic berichtje.
Offtopic: PM me een met jouw probleem Guitar (kunnen we het samen aanpakken)
Ontopic: Mooi design en zeer aantrekkelijk, misschien in de toekomst nog wat extra functie's toevoegen. Daarmee bedoel ik meerdere uitbetalingsmogelijkheden
Je kan je wachtwoord niet veranderen? Je word naar het verkeerde scherm doorgestuurd (denk ik)
1 ding weet ik al. Dat ik nu bij jouw ga bestellen en niet met die bedrieger van een een concurent van je. Jullie weten wel wie ik bedoel
PS. Als je je aanmeld is de mail die je krijgt om de controleren heel onoverzichtelijk. Ik zou wat met <p></p> werken.4
Citaat van TrueCrime895K mag je hebben voor 650 eurotjes
Voor 100K word meestal 12 euro betaald
^o)
Ik zou wat meer aandacht geven aan de footer en met icoontjes in de menu's werken.
Ook zou ik in het topmenu linkpartners en nieuwste spellen verwisselen.
Ook wat aandacht aan de header gven, dat geel/oranje past niet zo goed bij de rest v/d layout
Citaat van LodewijkToon MeerVoor zover bij mij bekend hanteert Versie geen betaalcodes, en dat maakt dat deze 'aanbieding' erg dubbel overkomt. TS, neem graag zsm contact met mij op.
Tot die tijd: slot.
Edit: navraag gedaan bij Versio, het wachten is op antwoord.
Edit2: Navraag gedaan, voor zover wij, Versio en GHED weten is deze verkoop legaal.
Versie ken ik niet hoor (in het begin van de post )
Goed luck :p
(Doe aub eens iets aan die offtopics )
Ja, maar afbreken is best gemakkelijk! Vind je niet? Ik denk dat hij meer iets heeft aan opbouwende kritiek of ideeën.