Me afbeelding was een JPG bestand en ik heb het op verschillende maten onder je 50*50 geprobeert. Maar niets werkte.
Posts by blackboss
-
-
@ jfdonleach: Dat klopt, daarom had ik het ook al gezegd.
-
Waar: Control Panel - Avatar uploaden
Bug: Afbeelding te groot.
Uitleg: Ik krijg de melding dat mijn afbeelding te groot is. Terwijl ik een hele kliene afbeelding probeer die zelfs nog veel kleiner is als 50PX × 50PX. -
Mail adressen van andere personen mag je niet verkopen tenzei deze er toestmming voor hebben gegeven.
-
De crew leden hebben geen cursus of training nodig. Ze moeten gewoon uit zich zelf ervaring op doen. Als het goed is hebben ze al ervaring anders heeft koen ze ook niet aangenomen in de crew. Het zijn dus al mensen met ervaring. Als je het daar niet mee eens bent dan moet je maar je beklacht doen bij koen zelf.
In het menu staat ook nog 'Laatste 50 topics' dit is ook nog geen link dus dit moet nog gemaakt worden. Dat staat niet echt netjes als een link niet werkt. Dus ik zou hem maar even weg laten tot die pagina werkend gemaakt is of die pagina snel werkend maken..
-
Totaal: 6/10
Tips: Maak een bijzondere outgame. Niet een die veel op een ingame lijkt. De eerste indruk trekt de gebruikers. Dus als die al de aandacht trekt krijg je gebruikers. Bij mij trekt dit niet echt de aandacht.
E.v.t. waarde: ? 10,- -
-
Oke, dan weet ik genoeg. Ik ga opzoek naar een andere source want anders krijg ik er heel veel gedoe mee en dan werkt het straks misschien niet eens.
Allemaal heel erg bedankt voor de informatie.
Topic mag gesloten worden. -
Ik heb je even de inlog gegevens van me host doorgestuurd. Hopelijk kan je mij helpen.
-
Ik heb hem gedownload maar als ik hem wil installeren krijg ik de volgende error:
Dat krijg ik nadat ik de instllingen van de database heb ingevuld. Ik heb dit correct ingevuld dat weet ik zeker. Wat doe ik dan fout?
Met vriendelijke groet,
Blackboss -
Oke, ik ga hem even downloaden en kijken wat ik er allemaal aan heb. In ieder geval al heel erg bedankt.:D
-
Bij mij staat er:
Activate member 100% Fixed
Website stats 100% Fixed
Player Statistics 30% Fixed
Plus 10% FixedEn me admin paneel is gewoon 0%.
Kon je ook die source downloaden of was het echt alleen een site met het spel erop?
-
Jah, klopt er mist heel veel. Jammer dat er dan geen andere is. Ik had op google ook al niets kunnen vinden. Ik dacht met een beetje geluk heeft iemand hier het nog ergens. Maar het is er dus niet?
-
Hallo allemaal,
Ik heb hier bij downloads de travian source gedownload alleen dit is versie 4.1.1 deze is nogal incompleet. Hier missen namelijk een aantal dingen zoals admin panel, plus, statustieken enzovoort heeft iemand een nieuwere versie waar deze functies wel bij zitten?
Ik heb al bij google gezocht maar er is niet veel over te vinden.
12:19 uur, edit by Blackboss
Ik heb ondertussen van iemand een script gekregen maar als ik deze wil installeren krijg ik de volgende error:
Met vriendelijke groet,
Blackboss -
Ik heb het op me andere host ook geprobeert maar daar krijg ik precies dezelfde error.
-
Jah, dat is het probleem het is een gratis host. Ik zal hem even op me andere host proberen.
-
Hallo allemaal,
Ik ben nog bezig met travian. Ik heb op een andere site een andere source gevonden alleen als ik die probeer krijg ik de volgende fout:
PHPThis PHP script has been encoded using the excellent eAccelerator Optimizer, to run it you must install eAccelerator or the eLoader
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen want ik kan dat ding ook niet installeren ofzo.
Met vriendelijke groet,
Blackboss -
Volgens mij mag je mail adressen van andere personen niet verkopen omdat je deze alleen mag gebruiken voor de site waarvoor ze zich zelf hebben aan gemeld. Anders is het spammen.
-
@ Nillas: Bedankt, Het is me gelukt.
Topic mag gesloten worden.
-
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag. Ik heb een site waar mijn wachtwoord is veranderd maar ik heb geen goede functie om je wachtwoord te herstellen.
Ik kan wel inloggen in de database maar daar krijg je een code als wachtwoord. Weet iemand of er een programma is ofzo om van een wachtwoord zo code te maken dat ik daarmee zo code maak en die dan in de database verander zodat ik weer kan inloggen?Met vriendelijke groet,
Blackboss