A.Bijlsma: Jah, Mij leek het ook wel een leuk idee. Alleen is de uitwerking wat moeilijker dan verwacht.
Posts by blackboss
-
-
Extreme: Zou je mij willen uitleggen hoe ik dat dan dynamisch moet doen?
(Ik kan namelijk eigenlijk totaal geen javascript..)
-
@ L.Groot: oh, ik ga morgen even uitzoeken voor php. Misschien is dat makkelijker. Ik heb al een kleine basis opgezet met inlog systeem en registreer enzo. En een hele basis layout waarin ik nog alles moet verwerken.
Ik script alleen zelf niet zo snel en mooi dus weet niet of het veel waart word. Maar eerst maar eens kijken of ik het werkend kan krijgen.
Bedankt voor de informatie tot nu toe allemaal. Als ik vastloop post ik het weer in dit topic.
Edit:
L.Groot: Ik kan het niet vinden waar ik de google map met PHP kan maken. Ik krijg het ook niet voor elkaar.
Zou je mij misschien een handje kunnen helpen door een voorbeeldje van zo PHP script te geven?Edit 2:
Ik heb tot nu toe:
PHP
Toon Meer<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> <head> <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8"/> <title>Google Maps JavaScript API Example</title> <script src="http://maps.google.com/maps?file=api&v=2&key=(mijncode)" type="text/javascript"></script> <script src="maps.js" type="text/javascript"></script> <script type="text/javascript"> //<![CDATA[ function load() { if (GBrowserIsCompatible()) { var map = new GMap2(document.getElementById("map")); map.setCenter(new GLatLng(52.175616, 5.127383), 10); var marker = new GMarker(new GLatLng(52.145616, 5.207383)); map.addOverlay(marker); marker.openInfoWindowHtml("Grote brand in Bilthoven"); } } //]]> </script> </head> <body onload="load()" onunload="GUnload()"> <div id="map" style="width: 500px; height: 300px"></div> </body> </html>
Maar ik wil nu graag dat ik vanuit mijn MySQL database meldingen kan laten komen dat die op de kaart worden weergeven. weet iemand hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?
Met vriendelijke groet,
Blackboss -
Jah, daar heb ik alles vandaan gehaalt wat ik tot nu toe heb. Alleen wil ik dit nu ook nog zo krijgen dat er dus ineens dingen bij kunnen komen met php. Maar ik wil graag ook dat er iets op commando over de kaart schuift. Net als in het spel waarvan ik de voorbeeld link heb gepost.
-
Ik heb het voor mekaar gekregen om een kaartje op mijn site te krijgen en om daarin een punt te laten aanweizen. Maar om bijvoorbeeld een ambulance over de kaart te laten rijden dat lukt mij echt totaal niet. Is er iemand heel goed in javascript die mij graag (gratis) zou willen helpen?
-
Ik heb een voorbeeld site gevonden:
VoorbeeldjeWeet anders iemand hoe ik alleen al dit kaartje op mijn site kan krijgen. Maar dan wel zodat ik de auto's er ook in kan zetten.
Klik van voorbeeld kaart -
Oke, ik ga nog even verder zoeken wat er allemaal voor spellen in die richting zijn. Het schijnt dat er veel van dit soort spellen in duitsland zijn. Even een beetje die richting op zoeken. Ik hou jullie op de hoogte
-
Ik wil het hier best gezellig houden. Maar soms is de crew zelf een beetje opstandig. En dan praat ik maar even in het algemeen en noem ik voor de rest geen namen. Ik heb met Koen ook al contact hierover gehad. Alleen Koen is erg traag met het reageren op zijn PMs (beetje jammer).
Verder is het de schuld van de crew dat er banpunten op kritiek en advies komen. (Weer beetje jammer) Dan zorg je er vanzelf voor dat somige mensen niet tevreden zijn met de huidige crew.
Ik heb nog nooit zo'n discussie gesprek meegemaakt hier met deze crew. Ik hoop dat Robin dat dan wel gaat doen en dit vol houd.
Ik wens Robin heel veel succes in de crew. Ik hoop dat hij zich een beetje vermaakt.
@ Joshua; Maar even zodat iedereen het kan lezen:
Je zou al een hele tijd terug mijn ban punten verwijderen, is nog steeds niet gebeurt. (Word dus weer contact opnemen met Koen.)
Beetje jammer dat jij banpunten uitdeeld als wij via MSN een conflict hebben.@ De hele crew:
Ik heb het beste met jullie voor. Dus laten we er maar uit halen wat erin zit. Zolang alles een beetje normaal loopt zal je mij ook niet horen.Met vriendelijke groet,
Blackboss -
@RiiCky: Jah, maar bij een discussie geef je toe. Toegeven verlaagt je status en dan zal je er nooit meer uitkomen. Waarschijnlijk ga je het dan alleen maar erger maken en worden het weer banpunten.
Er zijn ondertussen 5 van de 8 banpunten die ik heb gehad weggehaald. Nu die andere 3 nog. Maar waarschijnlijk worden het er straks weer meer.
-
Fout 1: Nooit in discussie gaan! Jij hebt altijd gelijk en dan kan je achteraf altijd nog bespreken met die gene om het te veranderen. Je kan natuurlijk wel altijd even vragen hoe iemand het bedoeld had.
-
@ Willem: Wat bedoel je daar precies mee?
P.S. Jij hebt zelf ook in de crew gezeten. Mag ik de reden weten waarom jij bent opgestapt?
-
RDMNL2010: De crew houd zich zelf al niet aan hun eigen regels. Dus waarom zouden wij het wel doen? Als 'ons grote voorbeeld' het al niet doet.;) (Maar zeg dat maar niet hardop. Als je commentaar hebt krijg je gelijk een ban. Ookal is het goed bedoeld.;))
-
Robin; Reken er dan maar niet op dat je de rest van de crew achter je heb staan.:P Heb al paar banpunten staan. Heb ik Koen over gePMt maar 'hij gaat t uitzoeken' terwijl het allemaal foute bans waren.:P Maar der gaat wel meer fout..
-
Hee Robin,
Heel veel succes toegewenst. Niet veel van de crew hier op CP mag mij. Maar ik het het beste met iedereen voor. Ik probeer geen problemen ofzo te maken. Maar als je mensen tegen je hebt is dat soms al moeilijker.
Maar jij in ieder geval heel veel succes toegewenst.
Hopelijk komen wij elkaar niet tegen in negatiefe zin.
-
Als je elk domein wil kan je beter steeds appart buynow doen.. Ben je 10 euro goedkoper uit als de hele set buynow..:P
-
Jah, Het leek mij ook leuk. Alleen het stukje ombouwen is niet echt mijn ding. Dan komen er heel veel uren in te zitten om met een paar vrienden te spelen.
Als ik iets zou gaan ombouwen dan zou ik het wel wat groter aanpakken en voor heel nederland maken.
-
Hallo allemaal,
Ik ben eigenlijk al heel lang opzoek naar een leuke game waar je inplaats van met de crimineel de hulpdienst kan spelen. Het liefst ook iets met een platte grond of wat dan ook erbij?
Het hoeft niet heel groot te zijn. Maar gewoon iets simpels is leuk. Ik ben toch niet van plan het groot aan te pakken maar alleen voor een klein vrienden groepje. Dus echt geld heb ik er ook niet voor over.
Edit:
Voorbeeld toegevoegd:
KlikjeIk hoor het graag van jullie,
Blackboss -
Ik heb nu een ander probleem..
Ik probeer mijn bestand te uploaden maar ik krijg deze fout:
550 index.php: Permission denied
: /www/templates/hoteldarood/index.phpWeet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik ehb al geprobeerd de map 777 te maken. Maar dat werkt allemaal niet. -
Beste lezer,
Ik heb een joomla website en kan daarbij een ip adressen blokkeren. Er komen steeds met buitenlandse ip adressen gebruikers die ik niet wil hebben op de site. Hoe kan ik in 1 keer alle ip's blokkeren behalve die van Nederland en Belgie..
In het IP blokkeer systeem kan ik ook een witte lijst maken. (Dus een lijst met mensen die er juist wel op mogen en dan de rest niet.)
Maar alle ip adressen van nederland en belgie invoeren lijkt mij onmogelijk.Alvast bedankt,
Blackboss -
Ik zou best wel foto's willen maken maar ik zit altijd ergens anders. Ik heb namelijk gewoon een laptopje. Werk in de beveiliging dus ik zit altijd ergens anders. Auto, hotel, evenement noem het maar op.