Posts by diamondboy

ik wil een menu maken( dives ) met daar boven een sterk afgerond stukje erop zoals bij http://www.kampeerartikelen-online.nl/

kijk een menutje en dan de bovenkant afgerond, ik heb wel een site die de code bevat alleen word het dan hetzelfde en met kleur en dat wil ik dus niet.

www.voetbalkompas is die site. ik hoop dat dit genoeg info is? hopelijk kan iemand me helpen.

PHP
    Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /public/sites/www.alleschoenenwinkels.nl/customization/dbconnect.php on line 9

wat research gedaan naar T_string maar ben niet veel wijzer geworden van wat het is. dit is mijn script:

<?

import_request_variables("gpc");
    $sql_port = "3306";
    $sql_database = "allescho";
    $sql_username = "allescho";
    $sql_password = "password";
    $sql_server = "93.94.226.157";

mysql_connect($sql_server, $sql_username, $sql_password) or die(mysql_error());
    mysql_select_db($sql_database) or die(mysql_error());

?>

al een tijdje problemen om een site online te krijgen, vele fouten opgelost maar er komen steeds nieuwe voor terug, hij maakt nu in ieder geval wel verbinding maar geeft deze melding:

PHP
    Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server at 'reading initial communication packet', system error: 110 in /public/sites/www.alleschoenenwinkels.nl/customization/dbconnect.php on line 10
    Lost connection to MySQL server at 'reading initial communication packet', system error: 110

iemand die het weet?

ik heb een apart vraagje, ik heb de site http://www.voetbalkompas.nl. op de site zit een admin panel maar de homepage moet worden aangepast met een editor programma gewoon zoals notepad of dreamweaver, dat moet geupload worden via een ftp programma, dit verloopt prima. echter als je op me site kijkt zie je in de menu balk rechtsboven ook amateur staan. ik wil ook daar dat je hem maakt op notepad of dreamweaver en dan moet uploaden. mijn verstand hiervan is erg laag dus ik hoop dat iemand me kan helpen? als het niet genoeg informatie is zeg het dan even.

grt dia

ik heb even een klein vraagje,

ik moet voor school een website maken met op de achtergrond een krant. ik heb de dives etc gemaakt maar ik weet maar niet hoe je de krant op de achtergrond moet zetten aangezien ik het met notepad++ doe en dreamweaver weer niet wil openen (rot serials)
    als iemand me kan helpen zal ik daar erg blij mee zijn;)

beste RDML, ik heb ook jou code gelezen en mee gerommeld maar helaas werkte dat niet. ik heb toen een reactie geplaatst, en hem erna aangepast op FrankYs voorstel wat tevens ook niet werkte dus ik heb je voorstel WEL uitgevoerd, (wat ik zei: het kan liggen aan notepad++ of omdat ik de code op de verkeerde plek zet want hij las hem niet, toen zag ik dat hij op het verkeerde bestand
    stond dus heb hem bij het php bestand gezet. toen was het probleem ook niet opgelost. en ik wil beslist niet alles voorgekauwd hebben we zijn hier om te leren.

mvg dia

MAARGOED waarom moeten we altijd afdwalen op mijn topics, ieder doet het op zijn eigen manier en ondertussen heb ik nog geen hulp gehad...

Ik heb een formulier gemaakt waar je wat dingen invult die dan in mijn mailbox komt. de code is:

de php is:

echter als ik hem op mijn site zet en de php code include krijg ik alleen dit te zien: U heeft geen naam ingevult! de rest van het script is dan ook niet te zien. misschien kan iemand me helpen zodat dit niet meer gebeurt en wat tips geven over het script?

mvg dia

hallo,

ik gebruik sinds kort notepad++, heerlijk programma lekker overzichtelijk en het belangrijkste het meeste schrijfwerk doe je zelf:) echter ben ik nu vastgelopen. ik heb op mijn site voetbalkompas.nl links een tabel met prof voetbal en in het midden amateur voetbal, dit bestaat uit 2 bestanden home (prof voetbal) home2( amateur voetbal) mijn vraag aan jullie is hoe ik er in notepad voor kan zorgen dat ik tabels links heb maar ook ernaast in het midden 1 heb.

mvg dia

wij werken op school met laptop zou mooi zijn als we ook zoiets op school laptops konden krijgen voor de vrije uurtjes maar nee hoor kan natuurlijk niet. ik download nu notepad ++ en vanmiddag als ik terug ben netbeans dan ga ik even kijken welk programma ik het beste mee overweg kan(h)

is het ongeveer net zo overzichtelijk als dreamweaver? (vind dreamweaver een heerlijk programma maar krijg een hartverzakking van die serial keys...