Posts by Yoichi

Ik begin hier ook steeds meer onzin te horen.
    Kan me een tijd terug nog een hele zwakke discussie herrineren waarbij ik meerdermaals vals beschuldigd werd van iets wat gewoon kwam omdat deze website ( met uitzondering van de rest van het internet ) geen enkele soort tekens ondersteund.
    Of het nou om een " / ? of ' gaat, of ????????? of ???.

Het excuus was dan dat ik een virus of kwaadaardige code wou neerzetten en omdat het de html 3 keer opnieuw codeerd ( daar is bij mij allang het belletje gaan rinkelen, hé dit klopt al niet ? ) het dus met geen enkele mogelijkheid aan deze site kon liggen.
    Waarom kan de rest van het web het dan wel doen ?

Vind wel dat deze community erg veel praatjes heeft, maar er weinig gaatjes mee gevuld worden.

Juist ja, en directadmin die levert blijkbaar dus geen goeie kwaliteit...

Dan ben je hier zelf verantwoordelijk voor want directadmin is gewoon goeie software die werkt als je weet wat je doet ( waar je al niet veel kennis voor nodig hebt ) dus is het een fout aan jou kant dat het de quota's ( als die uberhaupt correct waren ingesteld ) niet (her)kent.

Verder als een mailbox vol is stuurd ie het gewoon terug naar de zender want dan heeft het geen nut om het nog op te slaan.

Daarnaast ben je echt een onnozele hals als je beperkingen toestaat die je weet dat je server niet aankan.
    Ik ga ook geen programma draaien dat 4GB ram nodig heb als ik maar 1 GB ram in m'n PC heb zitten want dan weet je natuurlijk dat dat niet goed gaat werken, precies hetzelfde.

Wat weer jammer is, is dat mensen pas wat eraan gaan doen als het te laat is, wat altijd slecht over komt en toch doet iedereen het ( zijn het vliegmaatschappijen, bedrijven of hostings ).
    Maar dat je er weinig tot geen verantwoordelijkheid op neemt vind ik gewoon triest.

Moet zeggen dat ik het hele betaalsysteem al erg irritant vind, verder zijn de pagina's URL's makkelijk te verbeteren en geeft af en toe zelfs een fout als je naar /game/ gaat zonder ingelogd te zijn. ( geeft ie 404 met de Beta13 )
    Vensters moeten gefixt worden en ik snap niet waarom je in godsnaam python gebruikt voor het berekenen van een simpel gevechtje...
    Hartstikke onnodig en kan makkelijk met php gedaan worden, tenzij je het natuurlijk niet kan. python is inderdaad makkelijker hiermee, maar desalniettemin overbodig.

Citaat van Niels

Ik kan mij herinneren dat iemand zichzelf ooit een expert op het gebied van beveiliging noemde Koen (jij dus ja). Misschien heb je nog nooit echt te maken gehad waar beveiliging begint maar dan weet je ook wel dat je voor clients quota's moet gaan instellen o.a. En dan was dit dus niet gebeurd.

^Dit, ik zie ook haast geen andere mogelijkheid hoe dit zou kunnen gebeuren.
    Of je moet echt een knudde bedrijf hebben met de kwaliteit van de service zoals die van byet.

50x50 is sowieso al overdreven 80x80 is dan nog een redelijke dimensie, voorals als je nagaat dat de gemiddelde site toch wel rond de 100x100 of 150x150 ligt.

Dus het Excuus van concurrentie is genoeg om te rechtvaardigen dat je hun investering afneemt en weigert centen terug te geven die ze horen terug te krijgen ?
    Ik zou nog niet eens een kick geven als het echt waar zou zijn (xD), want ik sta van diepgang hier nergens meer te kijken.

Citaat van stan

@project B dit is wel de enige manier ben ik bang! Probeer de edges een beetje de opacatie of met een fade een beetje natuurlijker te maken.

Goed voor het algemene niveau hier, lees het eerst zelf eens voordat je gaat klagen.
    Hij heeft duidelijk door dat het zo moet maar hij geeft ook overduidelijk aan dat hij dit zelf niet kan en daarom dus een ander zoekt die het voor hem kan doen.

Eerst lezen, dan nadenken, DAN PAS POSTEN !

Ik moet eerlijk zijn, het is een mooie layout.
    Alleen het sluit niet op mekaar aan.
    Die Cartoon, boventitel en dat geld achtergrond plaatje erachter past niet bij de meer futuristische design look van de blauwe knoppen.
    Je kan dan wel geen appels met peren vergelijken, maar je weet het verschil wel wanneer ze beiden op je bord liggen.

Probeer er een geheel van te maken, met een klassieke crime look of ga de kant op van het futuristischere design.
    Beide zullen er vast goed uitkomen, voor zover het nu te zien is.

Mvg,

Hopelijk gaat het je deze keer wel goed af, want de vorige versie was echt hopeloos.
    Vind wel dat het een nieuwe layout verdiend. want je hebt nu volgens mij weer dezelfde en echt super is die niet.

Lang leve het proletariaat !
    Vond transport tycoon ( gewone en deze ) en de andere os versie nogal een vage besturing hebben die echt onduidelijk was xD.
    als iemand een pdf manual weet wil ik nog wel een potje wagen.