Bannerkwestie

• Dus het Excuus van concurrentie is genoeg om te rechtvaardigen dat je hun investering afneemt en weigert centen terug te geven die ze horen terug te krijgen ?
    Ik zou nog niet eens een kick geven als het echt waar zou zijn (xD), want ik sta van diepgang hier nergens meer te kijken.

• Wat een rare gedachtegangen hier.

Wat kan mij nu schelen of WJ solutions hier adverteert of niet - dit staat totaal los van dimoweb.
    Dit werd afgesproken in het advertentie contract met web-hosted.
    In ruil voor hun advertentie, staan we tijdelijk geen andere webhosting advertenties meer toe.
    Dit staat dus 100% los van dimoweb en al die ruzie hier is totaal idioot. Willem weet dit, ik heb hem dit ook verteld.

Waarom reageren jullie zo fel op iets dat niets met jullie te maken heeft??? Enkel Willem is betrokken partij en enkel hij zou bij MIJ moeten klagen omdat hij tegen mijn verzoek in ging om tijdelijk niet te adverteren - zoals beloofd aan web-hosted.

Verder reageer ik altijd op adverteerders klachten en escaleer ik altijd alles naar de leveranciers indien wij hier niets aan kunnen doen. Mij hiervoor verantwoordelijk houden is totaal onverantwoord, want ik doe wat ik moet doen...

• Koen:

Ik citeer: Wat kan mij nu schelen of WJ solutions hier adverteert of niet - dit staat totaal los van dimoweb.

Hoe komt dit over: Met andere worden maakt het je niks uit of ik adverteer of niet en laat je het gewoon toe zo komt het over in deze zin.

Beetje krom vind je niet.
    [offtopic]
    P.S. Ik vind het allemaal heel aardig dat ik populair ben hoor want wordt zo vaak genoemd zo vaak ben ik nog niet genoemd in 1 topic. Maar hou me bedrijfsnaam wel a.u.b goed en maak me hier niet ter schande.

Alle klachten etc dienen via de support te gaan mocht je klachten hebben over mijn bedrijf![/offtopic]

• Wij van web-hosted.nl zijn bereid om gegronde schaden te betalen indien je bewijs hebt gevonden, dat onze regels u benadelen.

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!