Posts by Yoichi

Die lijers zijn echt zielig en die hostgator werkt er gewoon aan mee...
    Ik heb al 8 mailtjes met ze uitgewisselt erover, specifiek omdat ze Devana verkopen.
    Heb zelfs ingescande handtekening van de maker "devland" opgestuurd gekregen maar alsnog willen die lijers gewoon geen actie ondernemen.
    Ze sturen je continue maar door naar een andere helpdesk.
    Heb eerder een soortgelijk probleem gehad met een site die mijn e-mail misbruikte voor spam, duurde ook 4 maanden voordat het ophield ( ze deactiveerde ook alleen de sendmail... ).

Waardeloos bedrijf echt waar, corrupt als de pest.

PS3...
    Iedereen op eentje na die ik ken heeft z'n xbox al verkocht voor een Wii of PS3 of zijn er nog mee bezig.
    De enige uitzondering is een xbox verslaafde vriend van me die een "achievement-whore" is.
    Het online gamen is matig, minder mankementen, leukere/originelere games beschikbaar, PS3 heeft blue-ray dus dat is al een grote plus opzich en kwa interface is het veel mooier en sneller dan dat waardeloze leuk proberend te zijnde xbox menu.

Mocht je toch voor de xbox gaan, je kan hem altijd weer verkopen dus wees gerust ;)

Van mij was gewoon grammaticaal correct en verstaanbaar, mischien wat moeilijke woorden maar wel correct.
    Volgens mij weten we al op welk persoon die opmerking specifiek bedoeld was.

Om alle eerlijkheid, het idee achter m'n gedicht (ritme ervan) is geinspireerd door "de square root of 3" die ze gebruiken in de film Harold and Kumar, Escape from Guantanamo bay.
    Als je dat gedichtje kent kun je deze met hetzelfde deuntje oplezen.
    Enige stukje dat ik heb genomen is "breeding like an integer" aangezien ik niet veel kon vinden wat goed op prefer rijmde.
    http://www.herecomesthescience…/26/square-root-of-three/

Dus moet ik een nieuwe inzending maken, of mag het voor deze keer blijven staan.

Ik ga er nu aan werken, stuur hem vandaag of morgen nog wel in.

I'll know i'll never be, an empty kidney or aisuti.
    Leafs are all that's good and right, why must my cup stay out of sight.
    Beneath a vicious no tea sign, i wish instead i were a lime.
    A lime could twart this evil trick, with just a cup of cold pickwick
    But what is that there i see, another sort of lemon tree.
    Let us make a taste that we prefer, breeding like an integer.
    So we can make the world smile with light, a future of tea seems so bright.
    We can be without the need of food, my love for you has been renewed.

Veel liefs Pickwick/Lipton.
    ( Ik hou van ijsthee, drink minstens een pak per dag xD )
    ^ mischien iets te letterlijk.

PS: Ik denk dat ik hem nog wel ga bijwerken

Edit: Stan, bedankt dat engels ook mag, lees het net dus hoef nu niet meer in twijfel af te wachten of het goedgekeurd word.
    Ik hoef geen design ^^, ik wil gewoon die verrassing, mocht ik winnen ( against all odds ), geef ik hem wel aan m'n persoonlijke voorkeur voor mooiste gedicht, zijn 2 mensen gelukkig ;)

Citaat van Cas

Ik heb heel je website afgezocht, en er stond GEEN backlink op, tenminste geen goede. Helaas! :}

Ik had duidelijk de link pagina vermeld.

Ik ga nu die backlink verwijderen, want ik zie mijn link niet meer staan in dat lijstje.....
    Komt erg geloofwaardig en betrouwbaar over van je 8-)
    Dus kijk eerst eens naar jezelf voordat je de vinger naar een ander wijst.

Citaat van Superior

Onzin, die kan je achterhalen via de verzonden server adres, dus als het nep is merk je dit zo.

MoBSter
    OPTA kan er wel degelijk iets aan doen, moeten er wel voldoende meldingen komen en niet 10 meldingen.

View full e-mail headers...
    Krijg je of de website of het IP waar de mail vandaan komt... blokkeer je die gewoon ^o)

Op Yahoo nooit last van, heb ze een keer aangegeven dat het pure spam was en nooit meer gekregen.
    Ik weet niet hoe tolerant en/of goed de service van gmail is, maar mischien kan je hetzelfde proberen.

http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/

Werkt perfect, geen bullshit van bitrate en zelf codex's selecteren.
    Convert alles en voegt hem gelijk toe aan itunes, je hoeft hem dan alleen nog te syncen.
    Daarnaast heeft ie ook een speciale optie dat het kwaliteit verbeterd, waarin het blokkerige stukjes omzitten in een vloeiende beweging ( als de kwaliteit van je filmpje dan echt slecht is zal het meer op een soort stoned-trip lijken ), maar zover zal het vast niet komen.

Veel plezier ermee.

De balk bovenin is gewoon storend, hetzelfde als een lelijke kleur of button in het thema storend zou zijn.

Daarnaast is er vast een reden waarom MyBB naar die site refereert en niet naar die van jou.

Alsnog geef je geen reden waarom ze naar jouw site zouden moeten komen want dit is allemaal op MyBB zelf al te vinden onder de categorie nederlands of de vertalingen worden geleverd bij de auteurs site van de makers zelf.

Thema komt simpel over, balk bovenin is zwaar irritant.
    Is al een MyBB nederland hulpsite ( die erkend word door MyBB zelf ).
    Daarnaast mis ik nog goeie promotie naar MyBB zelf, want ik zie wel sloosmedia linkje staan maar niet mybb.com 8-).
    Doe wat unieks ermee, geef een reden om mensen te laten joinen, want dat heb je nu totaal niet en zorg ook even dat het niet aanvoelt als zoveeeeeeel andere sites.

Citaat van az

@gangsta dat zegt iedereen altijd dat er nog genoeg rondlopen maar wat nou als zij jou 'ware' was:O

Dat is onzin, liefde komt en gaat, of het nou 2 maanden is of 20 jaar, alleen de klap komt anders aan.
    Ook de volwassenheid om aan een relatie te werken maakt vaak nog heel wat uit.

Je moet gewoon doorgaan met je leven, als iemand in je familie overlijd of een vriend, dan mag je best een paar weken treuren.
    Maar om dat echt over dit soort dingen te doen vind ik nog best zielig.

Als het je al is overkomen en je je alweer beter voelt, dan weet je waar ik het over hebt, want als je erop terugkijkt heb je ook van "wat een onzin was dat, alles is toch beter zo ?, waar maakte ik me nou druk over"

Firefox, werkt goed, is uitstekend snel en de plugins zijn een ware aanwinst, IE is vanzelf sprekend.
    Opera en Safari hebben af en toe een mankementje, ( vind de indeling van Safari nogal storend ), Google Chrome ben ik tegen aangezien het nog wel een bug en beveiligings gaatje hier en daar heeft en het lak heeft aan de privacy verklaringen die ze je aansmeren.
    Geef mij maar een betrouwbare veilige OS browser die m'n prive leven ook nog wat respecteerd.

Citaat

Hallo,

Ben nou al een tijdje aan het leren, maar ben nu op zoek naar een goeie, gratis criminal source.

Dat gaat hem dus al niet worden.

Citaat

Het liefst zo weinig mogelijk buggs, niet omdat ik te lui ben om het te fixen maar wil graag zelf uitbreiden.

Alles heeft bugs, als je een fout vind maak je hem gewoon even, als je daar al geen moeite voor wilt doen is er geen enkel re?el plan dat jij die uitbreidingen ook echt gaat maken

Citaat

Als ik genoeg ervaring heb neem ik een source met veel buggs of begin ik vanaf 0.

Ik hoop dat 1 van jullie me hier verder kan helpen

Mvg,
    Henk

Hoe wil je die uitbreidingen maken zonder ervaring, bugs fixen is de makkelijkste manier om ervaring op te doen, je leert zowel wat je wel moet doen als wat je niet moet doen.

Ik blijf het altijd grappig vinden hoe mensen altijd de hand ophouden en werkelijk verwachten dat iemand er iets inlegt :$

PVV buiten spel zetten is gewoon racistisch, mensen hebben er niet voor niks op gestemt.
    dus dan zet je gewoon een groot deel van het nederlandse volk aan de kant.
    Waarom zijn er dan nog verkiezingen?¿