Posts by Yoichi

Lezen is ook een vak "Will only install on Intel Hardware"
    Je hebt geen Intel Hardware, klaar, hij weigerd.

Gewoon een serieuze vraag, is het echt werkelijk zo moeilijk ?

Willem: Waarschuwing voor het bijdehand doen, dit kan ook op een beleefde manier!

Ik heb hier twee meningen over...
    Aan de ene kant ziet het er wel ok uit.
    Aan de andere kant kan je zien dat iedereen dit binnen 5 minuten zou kunnen maken, het ziet er gewoon totaal amateuristisch uit.
    Probeer het iets op te fleuren met effecten, krijgt het al een "duurdere" look van.

Citaat van az

Sommige dingen hoeven ze toch niet bekend te maken wat hebben wij als normale mensen nou weer aan of osama bin laden leeft of dood is serieus?????

Dan weten we of dat we onze jongens niet alleen zinloos maar ook nog doelloos naar landen als Irak hebben gestuurd.....
    En weten we gelijk dat de VS weer een publiciteits stunt voor eigen gewin hebben gedaan.
    Meer reden om het te doen dan het niet te doen, vind je niet ?

Hoe je nu reageert zegt genoeg...;)

Citaat van W0utR

Dat is inderdaad vreemd van packard bell om je daarmee te helpen.

Grote mond maar luisteren hó maar...
    Als je duideljk leest heb ik het over de support van Apple, niet packard bell.

Vreemd, want als ik problemen heb op me packard bell pc met osx, ik ga naar hun (=apple, sommigen snappen dit niet) support toe dan helpen ze me gewoon.

Citaat van mediazstudios

Die gasten van de interpol denken ook echt dat er idioten zijn op de wereld die daadwerkelijk geloven dat hij voor aanrandingen/verkrachtingen opgepakt zal worden dus met andere woorden wikileaks.org boeit hun voor geen meter ach amerika is de schijnheilige boontje hier hun hebben tot de dag van vandaag geen ene moer verteld over osama bin laden en shit wat blijkt is dat de terroristische groep al qaida nog steeds geld krijgt van saudi arabie ( volgens de documenten die op wikileaks staan ) en zo zijn er wel duizenden artikelen ik meen rond de 2 ton aan artikelen, iedereen heeft geheimen maar ik weet zeker dat osama bin laden echt al 20 jaar dood is ofzo die man is opgeleid door de CIA/HOME LAND security geloof me met de technologie van deze tijd kunnen ze hem zo vinden ze kunnen wel de ark van noah vinden ergens in turkije onder een berg sneeuw maar bin laden vinden ho maar! mijn conclusie is dat die tering lijers wat ze tegenwoordig wereld leiders ons allemaal stuk voor stuk om de tuin heen leiden.

Amerika, land wat het meeste te verbergen heeft, heeft de grootste bek hierover ;)
    Ik zie een patroon.

Citaat van Robin

Dus dat terroristen deze documenten ook kunnen inzien en dus ook zwakke punten kunnen lezen waar het mis gaat, waardoor ze zich juist daarop kunnen richten.
    Denk dat daardoor alleen maar meer problemen komen...

Denk dat je sowieso al problemen hebt als je terroristen zover krijgt dat ze jou als doelwit nemen.

Citaat van Robin

Ze moeten wikileaks gewoon helemaal afsluiten, wat hun publiceren kan alleen maar meer gevaar opleveren

Hoezo ?
    Dat is precies hetzelfde als het volgende:
    Je buurman word vermoordt omdat als hij niet meer leeft Rutte meer geld zou krijgen, dus Rutte die huurt mensen van de regering in om hem om te leggen.
    En niemand zal dat ooit weten.
    Dat is waar jij voor zorgt als je wikileaks tegen wilt gaan.
    Dan zouden ALLE documenten van Nazi-Duitsland en de CCCP ook nooit gekomen moeten worden.
    Mensen hebben daar ook het recht op gehad, vind ik wel na al die ellende.

Citaat van jessewillem

Dat hun .org domein niet werkt, kan wels eens komen door de Amerikaanse overheid. Die kan namelijk domeinnamen overnemen, die hun tld's gebruiken, zonder dat er een rechter bijkomt.

En waarom moet .org een tld van de VS zijn, zie hun naam er niet instaan.
    NL->Nederland
    BE->Belgi?
    CR->Costa Rica
    Of proberen de ********** van de wereld zich weer overal mee te bemoeien en de planeet nog verder om zeep te helpen.

Willem: let A.U.B op u taalgebruik!

Die mensen weten echt nooit waar ze mee bezig zijn, mijn koeling die maakte een raar geluidje, ik hem naar winkel brengen hier, hun zeggen dat ik nieuwe moederboard moet hebben voeding en koeling etc omdat hij anders niet meer werkt.
    Ik ben nu al ruim 4 en een halve maand verder, hij doet het nog prima blijkt gewoon dat die koeler gewoon te hard gaat door een of ander vernacheld snoertje.
    Daar betaal je dan 35 euro onderzoeks kosten voor bij de "experts".

Mensen hebben het recht te weten wat er aan de hand is, ik ben natuurlijk een voorstander van een bepaalde vorm van privacy, maar op globale schaal vind ik dat je alles mag weten, als ze dat niet willen dan weet je al dat het niet iets goeds is wat ze achterhouden.
    Simpel als dat.

Citaat van FreakALeak

Ik gebruik Avast al een behoorlijke tijd en heb er nog geen enkele problemen mee gehad. Als je het aan mij zou vragen raad ik je Avast aan, maar je moet uiteindelijk zelf kiezen. :cheer:

Precies, heb altijd Avast en AVG gebruikt, enige keren dat ik switchte was toen AVG liep te mierenneuken toen het weigerde te updaten 7.5->8 en Avast liep ook een keertje te zeiken over de nieuwste versie die je helemaal moest installeren, 4.x serie.
    Da's de enige keren dat ik switch van virus scanner, maar die problemen zijn dan weer typisch iets voor mijn pc :).
    Ze werken allebei prima, m'n pc doet het en ik kan gewoon internetten en gamen zonder dat het me pc vertraagd.
    Zullen vast betere zijn, maar er is geen reden niet een van die twee te kiezen.