We moeten eerst bespreken, hoe de code eruit moet zien. Anders is het nog onduidelijk voor ons, en dat leidt tot irritaties, en is het project alsnog dood.
Posts by jessewillem
-
-
Dat probeer ik ze ook bij te brengen. Begin gewoon eerst met de basis, zoals de rode criminals script. En daarna met de verschillende opties. Ik raad aan om dat modulair te maken, omdat niet iedereen dezelfde opties wil, en sommigen willen ook nog wel opties toevoegen. Zo heb ik mijn script ook vanaf 0 opgebouwd.
-
Toontjuhh
Waarom niet een modulair systeem?
Dat kun je zelf bepalen wat erin moet, en wat eruit moet. Vrijheid blijheid
En verder een vertaalsysteem, zodat je teksten snel kunt aanpassen. Zo heb ik het ook gedaan. -
Waarom beginnen we niet gewoon met een nieuwe, vanaf de grond opgebouwde, source. Die gewoon een basis vormt. (iets in de trend van de originele criminals:p) En dan zien we wel verder. Zo heb ik mijn script ook gemaakt.
-
mrmike
Daar heb je een punt, maar het is ook tegelijk weer iets waarvan je gaat leren. -
SVN is het toverwoord, az(h)
-
Dat idee had ik ook al met mijn source, die van de grond opgebouwd is. Maar ik weet niet of ik het wel echt wil doen. Want er heeft veel tijd ingezeten.
Maar leuk idee verder;)
Dan hebben hier misschien ook wat minder gedoe rondom illegale en vol bugs zittende sources. -
14 leden, voornamelijk mensen die hier op het forum zitten, en die mijn script hebben getest.
-
Dit heb ik staan:
PC's
Coolermaster (Phenom II 810, 3 GB, ATI HD4670, 250GB)
HP T870.nl (Athlon 3500+, 2 GB, ATI X300, 320GB) = een server.
Server 2 (Celeron D 2,8 ghz, 256 MB, Intel 865GV, 40 GB)Een simpele Packard Bell (ookwel Pak en bel) monitor.
Voor het geluid een degelijke Panasonic stereotoren. Verder nog een switch voor het netwerk.Wat ik hier heb staan ben ik wel tevreden over: omdat het werkt :cheer:
-
Citaat
Onze laatste projecten:
Major-Crime(Open Criminals Website)
"De Major-Crime source is een open source die te downloaden is voor maar ?2,60."
Dat is een wat verwarrende zin, want als je er voor betaald, is hij toch niet open. -
Je moet even googlen voor een voorbeeld. Er zijn echt bom vol van. Ik heb op het moment even druk met mijn criminal. Maar de manier van Superior doet zijn werk ook. Die is specifiek voor verschillende browsers gemaakt.
-
Of je gebruikt de server variabelen. $_SERVER['HTTP_USER_AGENT']. Veel simpeler immers;)
-
Joshua, je hebt altijd nog wel andere laptops
Al vindt ik die 1 GB aan geheugen wel wat krapjes. Want programma's worden bij iedere release steeds groter en groter. Mijn server met CentOS 5.4 draait op 768 MB ram. En gisteren was het geheugen al vol met de cache. Maar dat terzijde.
-
Jongens, zelf ik kwam in het begin met dit soort vragen over PHP op andere fora. En uit mezelf heb ik het aangeleerd de afgelopen twee jaar. En alvast raad ik je een site aan om het te leren, genaamd http://phpeasystep.com. En de tutorials bij sitemasters.be zijn over het algemeen ook erg goed. Probeer eerst de taal eens te leren. En dan kijken we wel weer verder.
-
Als je het wil leren, maak je zelf iets from scratch. Dan leer je het beste. Natuurlijk mag je wel een andere criminal als referentie gebruiken. Ik ben al langer goed in PHP, maar ik maak nu zelf een eigen systeem. En daar leer ik, vind ik zelf, het beste van. Misschien ga ik de code wel onder een goede open source licentie releasen. Of onder Public Domain. Als je een voorbeeld van mijn script wil zien. Zeg het dan even of zoek het Fryske Maffia beoordelingstopic op in het Checks forum.
-
-
Maar zijn criminals dan niet kansspellen als ze prijzen uitdelen?
-
Ook zonder internet heb je al geen privacy meer.
Een paar dingen die in Nederland van toepassing zijn.
- Spionage met Echelon netwerk
- Telefoontaps
- Vingerafdrukken paspoort
- en de daaraan verbonden DB
- Bewaarplicht van je Internet gegevens
- Elektronisch Patienten Dossier
- Biometrische paspoorten geloof ik ook
- Allemaal diensten die de DB's van de overheid aanvullenEn in Europa nog de discussie over ACTA en nog grotere DB's, Vooral in de achterkamertjes.
Eigenlijk hoef ik me ook geen zorgen meer te maken over privacy. Je hebt het immers toch al niet meer. En dan Microsoft soft nog met hun WAT monitoring. Dus wat iedereen verbergt is toch al openbaar. En daarbij heeft het gehele internet geholpen. Zie ook maar eens hoe iedereen leuk alles deeld, wat nadelig kan zijn, op Hyves e.a.
Kortom, maak je maar geen zorgen om privacy. Dat krijg je wel weer wanneer je in een hol op een onbewoond eiland gaat wonen. Maar anders krijg je het niet meer terug.
BTW jullie mogen mijn lijstje altijd aanvullen.
-
Ja, in Gegevens.php zag ik wel wat staan.
Ook werkt de test server weer!
-
Mooi gemaakt!