Bij welke gratis host zit je dan?
Posts by jessewillem
-
-
Zit je bij een betaalde host of een gratis host, bij een gratis host zijn de mail functies vaak uitgeschakeld.
-
Heb je deze site lokaal draaien, of op een host?
-
In je PHP.ini, anders moet je met SMTP gaan werken, indien mogelijk.
-
Heb je de mail instellingen wel goed ingestelt?
En wat is het forum weer sloom op dit moment. Zonet deed die 13.9999 seconden voor [TK]Maffia Outgame layout.
-
Alles wat hieronder staat, gaat niet meer op. W0utR zegt dat het gekopieerd is. Even googlen en ik vond hem. Jammer dat het zo moet.
Plus punten : Leuk geheel:cheer:
Min punten : Laat direct wat van je kunsten zien, dat zullen je klanten waarderen.
Waarde : 30,- als hij compleet is.
Totaal rating : 9/10
Zou je hem kopen ? Geen mening. -
habib10, alleen de zon gaat voor niks op.
-
En het host bestand werkt wel, daarmee kan je verder ook test domeinen maken voor je lokale websites.
-
HTML 5 is nog niet eens een standaard, vandaar dat ik het niet gebruik.
-
Waarom host je die badges dan niet gewoon op je eigen site. Dan moet het probleem opgelost zijn.
-
Cijfer 1/10: 7
Plus punten: Indeling
Min punten: Die ruimte tussen header en de rest.
Wat kan er beter?: Zie bovenstaande punt.
Evt. waarde: 5 euro en een Bounty. -
Is DirectTopics niet een beetje verouderd, er zou wel een herstart komen, maar later niks meer van gehoord.
-
Het zal vast wel weer ene nigeriaan zijn, die je op wil lichten. Maar de spammers worden wel steeds creatiever met hun spam, dat moet ik bekennen:cheer:
-
Waarom moeten het altijd phpBB forums zijn, dan ga ik liever naar een betrouwbare concurrent met een naam in dit gebied. Je moet je leden wel iets unieks aanbieden. Anders gaan ze gewoon naar iemand anders.
Wat is er forum weer sloom vanavond, maar dat terzijde.
-
HTML is geen scripttaal, alleen een opmaaktaal. Onthoud dat ook even voor de volgende keer.
-
glammiiee, van welke site heb je dat dan?
-
lhmedia, dat is ware onzin, ik kreeg gewoon netjes de drivertjes in een ZIP bestand. Geen domme software, gewoon de driver bestanden. Ik heb er al aardig wat drivers weggehaald bij Driverguide, voor een oude laptop uit de jaren 90.
-
Keuze genoeg,
GPL, LGPL, BSD, AGPL, Apache Licentie, MIT, Public Domain.
Alleen je moet wel even kijken naar wat deze toestaan kwa veranderingen en rebranding.Of je schrijft zelf een licentie.
-
Voor driverguide moet je gewoon een accountje maken, en dan is het gratis.
-
Ik heb het geleerd uit het boek genaamd "HTML in 24 uur", geschreven door Dick Oliver. Het boek is erg duidelijk kwa uitleg. Ik kan het je aanraden.