Posts by Oceans
-
-
Citaat van sloosmedia
Ik heb erwin(Targetmedia) Ze 06-nummer.
Aangezien ik 6+ mnd bezig was geweest met mailen,mods contacteren niets hielp.Via Erwin kwam ik tot een unban, Maar ik weet niet wat jij had gedaan.
Ik had valsenaam, maar toch me bijnaam.
Ik weet niet wat ik heb gedaan, had me een tijd terug alleen aangemeld omdat ik ff wilde rondkijken :x
Kreeg gisteren een delivery 'delay'... Gaat denk ik ook nog even duren voor ik er op kan...
-
Heb je hier iets aan?
http://www.free-ebooks-download.org
Heb m ertussen zien staan :cheer:
[offtopic]... eerste link via google ...[/offtopic]
-
Totaal: 7
Tips: Het lettertype is blokkerig
Opmerkingen/Feedback: :cheer: Zeker wel een van je betere layouts!
E.v.t waarde: 10,- ? -
-
-
Goedemorgen CPers,
Ik wil graag een topic plaatsen op TBForum maar krijg overal 'Geen toegang'
Ik kan mijn profiel pagina ook niet aanpassen:
Geen toegang
Oorzaak:
Dit is een privé/moderators-forum waarvoor je geen leesrechten hebt;
Het opgevraagde topic is verwijderd;
Dit is geen openbaar forum; inloggen is vereist om berichten te lezen;
Zoeken (ook naar nieuwe berichten) is alleen mogelijk na inloggen.
In het opgevraagde topic is meer dan 2 jaar niets gepost.Ook een prive bericht sturen naar de moderators lukt niet....
Je bent (tijdelijk) gebanned van dit forum. Ook het sturen van privéberichten is dan niet mogelijk!
Weet iemand misschien hoe ik in contact kan komen met TBForum i.v.m dit probleem?
Groetjes Oceans
-
Veiling: Nee
Buy-now:€90PRIJS VERLAAGD NAAR 50,-Domein is inbegrepen? Ja
Domein is geregistreerd bij: MM.nl
Hosting is inbegrepen? Ja
Hosting loopt bij: MM.nl
Koopcontract: Indien gewenstDomeinnaam vervalt op 03/02/2011
Reden van de verkoop: Ik heb er geen tijd meer voor en geen zin meer in. Zelf maken is toch leuker dan opties kopen :cheer:
Overige informatie: De 'speel ronde' is in juli gestopt, heb verder niks meer aan de site gedaan. Voorheen hadden we 20/25 actieve spelers per dag. Ik heb in eerste instantie zo veel mogelijk update's gekocht en een domeinnaam, dit heeft me rond de 100 euro gekost.
Jij betaald alleen voor de aangeschafte uitbreidingen/update's!!
Bijna alle uitbreidingen aanwezig, op 8 na:
- Roulette update
- Standaard misdaden: teksten aanpassen
- Auto stelen: teksten aanpassen
- Paardenrace
- Eigen handboek
- Groepsroof
- Winkelbeheer
- Wisselkantoor beheerToestemming:
http://img836.imageshack.us/im…ilevolutiontoestemmin.jpgUitbreidingen:
http://img521.imageshack.us/im…ilevolutionuitbreidin.jpgUitbreidingen2:
http://img4.imageshack.us/img4…ilevolutionuitbreidin.jpgHelaas kan ik geen inkomsten bewijs leveren, aangezien ik al een poosje niks meer met de site heb gedaan.
Betaalmogelijkheid: Bank overschrijving
Groetjes Oceans
-
WOW :O
10/10
-
Maak 'm ook altijd schoon met de stofzuiger (xD)
-
Citaat van JoeyB1996
Niet te vlug je conclusie trekken Joey
Ik sluit me bij Yoichi aan. Las vannochten in de telegraaf dat admiraal Mike Mullen vind dat WikiLeaks mensenlevens in gevaar brengt door op een onverantwoordelijke manier gestolen geheime documenten online te plaatsen....
Ik ben van mening dat al dit niet gebeurd zou zijn als het leger zich gewoon naar behoren zou gedragen.
Kort samengevat: Eigen schuld, dikke bult (xD)
-
Misschien is er iets doorgebrand op je moederbord ipv een voeding?
-
Hej mediazstudios,
Ik geef je ergens groot gelijk. Dit is het eerste wat je ziet als je googled op criminalspoint:
CitaatDe start voor elke webmaster, wij bieden u de perfecte hulp voor uw website of criminals.
Maar in de realiteit zijn er maar een paar leden echt behulpzaam.
Toch vind ik dit niet raar, want in de regels staat nou eenmaal dat je éérst zelf moet zoeken/proberen voordat je het hier vraagt.
En dan komt daar ook nog bij dat er een paar mensen tussen zitten die bijna EISEN dat je kant en klare oplossingen bied en mensen 'afsnauwen' als dit niet gebeurt.
Logisch dat de meeste hier geen zin meer in hebben.
Groetjes Oceans :cheer:
-
whoehahahahahahahaha (xD)
Nou als ik je niet meer spreek, succes
Ik moet de hond uitlaten en dan duik ik me bed (weer) in.
Welterusten!
-
Zit op de pc, dat ding is al zo sloom
Morgen ben ik er weer, maarrre, hoezo?
Mis je me? (xD)
-
Een goede nacht iedereen
Alles lekkers hierow? Met mij niet, ben al een paar dagen ziek... +o(
Heb gehoord dat het heerst... Nog iemand anders last van snotneuzen?
-
-
Ok, sorry :$
Het antwoord op die vraag weet ik niet, heb zelf ook wel eens problemen op een host, die een ander niet heeft. Willem vertelde dat het kan liggen aan de instellingen (bij je host). Misschien dat je hem een pmmetje zou kunnen sturen, hij heeft verstand van dit soort dingen
Groetjes Oceans
Willem: Ik weet ook niet alles bij jouw wist ik toevallig dat je hosting instellingen had uitgeschakeld, maar weet even niet of je nou ook bij v3host zat of niet.
@ Willem: Ik zeg ook niet dat je alles weet
Nee, zit bij antagonist.
-
Niet om lullig te doen ofsow, maar deze keer heeft Ferhat gelijk :cheer:
Bij mij werkte de chat ook niet, maar nu ik de file gechmodd heb naar 777 doet hij het!!
Thnx!
Check: www.maffiaoutlawz.nl
-
Als je nog niet voorzien bent, 20x.cc is een gratis host, ik gebruik hem ook en ben er wel tevreden over. Ze ondersteunen alleen geen cronjobs, maar voor de rest issie prima.
:cheer: