Posts by jopitan

Pluspunten:
    Kleuren zijn neutraal wat rustig oogt

Minpunten:
    Lettertype is blokkerig, leest onprettig
    Weinig content

Cijfer tot nu:
    6

Wat kan er verbeterd worden?:
    Andere font nemen
    Content wat opvullen met, zoals eerder al genoemd, pakketvormen enzov.

Ik heb een kleine vergoeding over, ja/nee:
    Als ik een hosting zou starten en de minpunten zijn verbeterd, dan ja.

Ik zou deze layout, als hij gratis was zoiezo (Correcte spelling is sowieso) meenemen, ja/nee:
    Gratiesch ies altijd goet

Citaat van Malik

Mijn excuses, ik las verkeerd. Doordat er op het moment van bieden geen demo online stond, dacht ik dat ik de domein er ook bij kreeg.

Als domein erbij geleverd wordt kan ik mijn bod wel verhogen.

Domein is al in mijn bezit.

Lang script. Haal de volgende keer de comments er tussen uit, is zoveel scroll werk en ik wil nog geen polio in mijn handen.

Post trouwens even je functions.php file.

Citaat van K.Rens

Zou geweledig zijn moest je ze kunnen delen Jopitan :)

Ik zal vanavond na mijn werk even wat tijd vrij maken om ze te uploaden. Ik kan me wel vaag herinneren dat in een paar verborgen bestanden zijn die dan toegang tot de game website moeten geven. Nou moeten de downloaders hier maar even opletten zodra ze het unpacken. Ik had in iedergeval al een C99.php Shell verwijderd.

Citaat van SvenB

Dus ik kan gewoon hoesjes aanschaffen voor de Iphone 4 die om de 4s passen en andersom? Ze zijn silicone ook nog is!

Als jij siliconen hoesjes hebt die voor de Iphone 4 zijn en het hoesje zit helemaal omringd om de knopjes heen (dus geen ruimte eromheen) dan past hij niet op de Iphone 4S. Voor het gros zijn er alleen maar hoesjes die ruimte om de knopjes heen hebben waardoor ie gewoon op de Iphone 4S past.

Er zit een klein verschil in de knopjes aan de linkerkant. Alleen alle Iphone 4 hoesjes passen ook op de Iphone 4S ;) Kan ik namelijk vertellen uit eigen ervaring. Ik heb momenteel 8 verschillende hoesjes voor de Iphone 4S, gewoon omdat ik zo nu en dan een ander hoesje erom heen wil hebben.

[Edit]
    R-Mijnten was me voor. Was vergeten de pagina te refreshen.

Wat voor mobiel heb je? Want het is niet dat alle browsers van alle mobieltjes hetzelfde zijn.

Test je website op de pc: Chrome, Firefox & IETester
    Test je websites op twee soorten mobieltjes: Iphone en een Android

Blackberry is vergeten hoop. Daarnaast als je een web applicatie zou willen ontwikkelen voor je mobiel zou ik een kijkje nemen bij Sencha Touch (Moeilijkheidsgraad: Hoog)

Ik ben zojuist nog 44 oude sources tegen gekomen van criminals enzovoort die ergens in een stoffig hoekje van mijn harddisk staan. Mogelijk dat ik ooit de tijd neem om deze eens te uploaden.

[Edit]
    Lijstje met sources die ik nog heb gevonden:

666
    Al Pacino 2.5
    Armywars
    AVSP
    Bellocco
    Beyondthemaffia
    Blauw
    Bulletstar.net (2006)
    Coolcrime
    Cosagame.com
    Crimegame
    Crime-killer
    Crimelife
    Criminals
    Criminalsloco
    Criminals Rood
    Dark Warrior
    Darkstep
    Dutchcrime (2005)
    Elite avangers
    Famous Maffia
    FlashChat
    Gangsters4crime
    Gangwars Cammora
    G-Unit-War
    Maffia gang
    Maffiacity.nl
    Maffiaworld.be
    Masseria
    Q-star
    Realgame
    RPG Outgame Sponserd by Chill.Lyp.nL
    Swatcrime V3
    Time2kill.be
    Time4crime
    Vendetta_last
    Warzone.nl
    Weedwar
    Worldcrime

en XtremeWar V2

Inplaats van 'wellus, nietus' te houden is het niet handiger om een bepaald onderwerp te kiezen waar men zich mee bezig kan houden. En een deadline dat iedereen zijn deel moet inzenden. Dus een design contest met een bepaald thema of een scripting contest met als onderwerp 'beveiliging'.

scarface: Je moet trouwens niet gaan praten over iemand anders zijn typ gedrag als dat van jouw ook niet helemaal in orde is. Daarnaast kun je daar iemand mee provoceren.

Als je je eigen ringtones maakt is het niet illegaal, tenzij je ringtones maakt die voor een deel uit een bestaand liedje bestaan dan is het wel illegaal. Als je toch dat soort liedjes gratis te downloaden wilt zetten moet je enorm dure licenties van die muziekgroepen betalen.
    Oftewel je kunt het illegaal doen, zoals een eerder persoon hier al zei dat in vergelijking is met gratis films kijken. Of je kunt het legaal doen, maar dat is eigenlijk onmogelijk aangezien die kosten erg hoog zijn en het dus niet uit kan. Dus als je geen verstand van zaken hebt en een heel team om je heen is het praktisch onmogelijk.

Citaat van glammiiee

en ik test ook op een 24 inch computer scherm, en die heb ook 1920x1080, en zit er allemaal goed uit(slice is al begonnen)

Ben benieuwd naar het eindresultaat ;)

Citaat van Fitim

Stond eerst 1e met een wordpress site nu sta ik 20e.

Bedankt google!:cheer:

Dat heeft niks met google uit te staan maar gewoon met de relevantere informatie op die pagina's. Ik als gebruiker van google heb immers liever dat ik websites krijg met relevantere zaken (ook qua datum) dan oudere zaken (2006-2007 ik noem maar wat)

Het feit dat je je benadeeld voelt vind ik niet geheel onterecht, maar helaas heeft google nou eenmaal die macht. Nu probeert bijvoorbeeld Microsoft hun Bing zoekmachine aan te smeren bij nieuwe Windows PCs maar die haal ik er altijd meteen af, gewoon omdat die ronduit poep te noemen is.

Citaat van glammiiee

hij wordt standaard genctreeerd.
    ik test alles zelf op een 17 inch 19 inch 42 inch schermen.

Als die 42" scherm een TV is heb je er niks aan, een TV heeft momenteel niet een hogere resolutie dan 1920x1080. Ik heb momenteel een resolutie van 5760x1080.

Maar op een 19" (meest voorkomendende resolutie: 1280x1024) is inderdaad goed, aangezien er nog aardig wat mensen zijn die 19" scherm hebben. Meestal houd ik geen rekening meer met 1024x768 aangezien dat meestal niet de mensen zijn die ik wil trekken naar een website. En het aantal die die resolutie heeft ook nog extreem laag is.

http://www.w3schools.com/browsers/browsers_display.asp

Daar kun je zien dat 13% nog een resolutie heeft van 1024x768, maar dat zal meer een scherm zijn die ze op een lagere resolutie hebben gezet en toen die website hebben bezocht. Ik ben blij toe dat meer dan 80% gewoon een hogere resolutie heeft.