mijnmaffia

• ik ben opzoek naar iemand die een mijnmaffia.com / .nl script heeft (eentje die erop lijkt)

mijn vraag is of ik die dan even zou mogen lenen.

en ik beloof ook hem na het lenen weer weg te doen
    (ik zou hem even op een free host willen zetten dus hem dan daar eraf halen en ook het script verwijderen)

Alvast bedankt.
    M.v.g. Robin

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • als ik de mijnmaffia achtige site online zet maak ik een account en geef mezelf credits.
    hiermee koop ik alle updates
    en koppel dan de game los van mijnmaffia achtige game
    en voeg ik een eigenadmin panel toe

• Citaat van Guitar

Are you fucking kidding me? Is dit serieus een vraag?

+1, TS doesn't make sense... (c)

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Dit topic ga ik zelfs sluiten, een mijn maffia script installeren een game aanmaken en alle updates en dan los koppelen? Logica van helemaal niks.

Ten eerste vanwege als je een mijnmaffia achtig script vind zitten er veel bewerkingen in dat hij terug roept naar een core script waardoor je dus eigenlijk elk bestand moet aanpassen.

Daarnaast is het feit dat het de bedoeling van een mijnmaffia script is dat je ze host zodat andere er ook plezier aan hebben, en als je het los koppelt je eigenlijk heel de programmering in het niks laat vallen.

Mijnmaffia script zijn ook nog is voor zover ik weet niet echt openbaar en als je er 1 vind zal je niet 1 vinden die zo werkt als mijnmaffia (Wat naar mijn mening een mooi systeem is).

Dan heb je nog de tijd die je erin moet stoppen om het verandert te krijgen kan je beter in stoppen om een zelf een volledige game te maken (Ben je mischien een weekje langer bezig maar dan heb je wel wat zelf gemaakt en niet overgenomen).

Aka. Het is een beetje een rare oplossing om iets voor elkaar te krijgen vooral als je zegt dat je jezelf credits geeft om het dan alles te kopen dan los te koppelen :-).

Aka, :slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!