Ik weet niet of de MODs het hiermee eens zijn, maar anders moeten ze even mijn post wijzigen en de link verwijderen.
Maar hier staat het bericht + video: http://tweakers.net/nieuws/809…phone-te-achterhalen.html
Ik weet niet of de MODs het hiermee eens zijn, maar anders moeten ze even mijn post wijzigen en de link verwijderen.
Maar hier staat het bericht + video: http://tweakers.net/nieuws/809…phone-te-achterhalen.html
Citaat van K.RensHhmm, die prijs valt heel goed mee.
Normaal worden zo'n tools tegen veel hogere tarieven aangeboden.
Zelf schrik ik er niet super hard van nee, maar had wel gehoopt dat het iets moeilijker zou zijn geweest.
Toont ook duidelijk aan dat de encryptie die op je gsm zit, totaal nodeloos is. Zijn ze direct doorheen.
Ik weet niet of je mijn eerdere post hebt gelezen, maar ze voeren met dat apparaatje een bruteforce uit op je pincode. Voor het test object in het filmpje hebben ze 0000 gebruikt als pincode dus de makkelijkste om te pakken te krijgen.
De software kan overigens worden gebruikt om op bijna 700 verschillende modellen van telefoons de data te achterhalen. De apps zorgen momenteel voor het grootste probleem. XRY kan momenteel van de 1 miljoen apps 65 uitlezen.
De markketingdirecteur van XRY (Micro Systemation) heeft zelf toegegeven dat het kraken van een pincode van vier cijfers makkelijk is. Als de pincodes langer zijn heeft brute force soms geen effect. (Wat dus bij de iOS toestellen kan). Bij android kun je met een veegpatroon je telefoon beveiligen en deze valt niet te brute forcen met dit programma.
Dus de veiligheid is er nog wel, zolang je maar 5 cijfers hebt op je iPhone of op je android het veegpatroon beveiliging.
Citaat van Hoodjopitan: Scroll naar benden daar zie je de XRY product staan.
Het complete pakket kost euro3200.
Zo kan iedereen het toch kopen?
Dat had ik gezien, ze draaien daar nog een oude Drupal 6.24 source.
Je kunt het niet bestellen aangezien je uiteindelijk je bedrijf moet opgeven en je KVK. Dit gaan ze natuurlijk controleren en zodra ze zien dat je geen overheidsinstantie bent wordt ie geweigerd. Dus zomaar kopen kun je niet.
Citaat van h4x0r666Je kan XRY volgens mij gewoon hier bestellen hoor: http://www.dataexpert.nl/bestel , Lijkt me btw best handig (a)
Krijg een mega lange SQL error. Gheh heh :piraat:
Citaat van KillingdevilZo spectaculair vind ik dit zeker niet... Als ik iemands laptop in handen krijg kan ik daar met wat moeite ook alles vanaf halen, vooral als het gaat om een Windows PC.
Denk je dat je wachtwoordje je data beveiligd? Zeker niet, je data wordt heus niet geencrypteerd...
Hangt ervan af. Je hebt password removers die eigenlijk voor Win XP zijn bedoeld en die werken ook gewoon op Windows 7, maar dan heb je nog een optie en dat is Bitlocker. Zo zijn alle schijven in mijn PC geencrypt met bitlocker waardoor je altijd een wachtwoord nodig hebt om uberhaupt bij mijn data te kunnen komen.
Daarnaast mag de politie dit soort tools trouwens niet gebruiken zonder een gerechtelijk bevel en een akkoord van justitie. Dus moet je er bang voor zijn? Nee niet echt.
Zelfs de politie kan je niks maken als je met internet via kabel zit en een WIFI panel met een wachtwoord erop. Je moet alleen niet zo dom zijn om verdachte linkjes/bestanden te openen of op public wifi spots te gaan.
Citaat van Malik@XD001 de beste programmeurs zijn de beste omdat zij het maffia los laten en op lastigere opdrachten richten. (met een zakelijk belang)
Brokentrack lijkt me de beste die met regelmaat op forum helpt.
Maffia online click RPG kan ook gewoon met OOP hoor en heel gestructureerd. Het nadeel is alleen dan ongeveer 99% van alle criminalsources obfuscated is als wat, maar zo leert de beginnende gebruiker wel hoe iets in elkaar zit.
PHP cookies met de waardes: en & nl
geen cookie? -> Standaard nl file includen
cookie met waarde nl -> NL file includen
cookie met waarde en -> EN file includen
Cookies scheelt de gebruiker veel rompslomp om telkens als ie je website bezoekt (dus browser afsluiten en weer opstarten) dat hij weer de taal moet selecteren (wat met sessies dan gebeurt)
Citaat van crimzDeze software kan je al kreigen.
Ik kan zo bv via mijn gsm/computer/psp/laptop, een gism computer etc, hacken via wifi en bleuthoot,
ik laat een software draien,,
zoek verbinding,
Kan bv , belen , smse, gsm uit zetten smsen lezen etc etc,
(Telefoon overnemen!
Er is iets dat jullie vergeten en dat is dat dit een programmatje is die niet zomaar je telefoon uit kan lezen. Doormiddel van een bruteforce wordt je pincode achterhaalt en deze wordt dan vervolgens gebruikt om je data uit te lezen. Met deze test die je ziet is de pincode 0000 gebruikt wat dus ervoor zorgt dat een bruteforce het snel te pakken kan krijgen. Daarnaast kun je ook met verschillende tekens een pincode maken waardoor de bruteforce al minder wordt.
Ook is dit zonder de beveiliging van de Iphone dat als je het na 10x fout hebt nog steeds probeert de telefoon wordt gewist. Ik heb het aanstaan dat na 10x fout de telefoon wordt gewist en dus zullen ze er niks aan hebben.
Er wordt immers bij de Iphone gebruik gemaakt van een exploit in de telefoon (net zoals met het jailbreaken). Dus met een update kan dit programma al niet meer werken.
Citaat van faff1 slot is 1 server?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.03.12 13:36:21:
oh nee, ik zie net dat 1 slot 1 speler is. maar hij is nu compleet af.
Okay dus als hij af is zou ik gewoon een SAMP server kopen voor een paar tientjes per jaar. Dan als je wat animo hebt kun je vragen om donaties. Je zult het niet gratis kunnen laten draaien in iedergeval, tenzij je natuurlijk voor je thuis PC optie gaat.
Maar dan zit je weer met dat je poorten open moet maken en dat je dan ook nog eens een beperking hebt met het aantal connecties dat je aankunt voordat je internet leeg wordt getrokken.
Citaat van faffOk, Toch bedankt. dan wordt het de eerste paar dagen me pc aan laten staan.
Ja of je kunt bij serverffs eentje kopen. Het is daar maar 50 cent per maand voor 2 slots. Als je eerst zoveel slots neemt om bijvoorbeeld te bouwen en dat soort dingen dan kun je later uitbreiden naar meerdere slots.
Een samp server kan alleen op een server draaien (denk aan dedicated server, VPS of je eigen computer)
Een webhost heeft geen zin. Een webhost is puur en alleen voor websites. Je zult dus bij serverffs (een van de vele aanbieders) eentje moeten huren of hem op je eigen PC draaien maar dan moet je PC 24/7 aanstaan.
Het handigst lijkt me dan een combinatie van PHP en Javascript (eventueel JQuery). Ik heb geen flauw idee hoe momenteel je je taal zet of dat nou een sessie wordt, een cookie of in de database wordt geplempt. Ik ga er nu vanuit dat je het met een cookie doet, dus dan kun je wanneer er op één van die icoontjes wordt geklikt dat ie dan een cookie aanmaakt en daar aan uitleest wat voor taal je hebt geselecteerd. Als je jquery gebruikt kun je makkelijk een class aan de <A> element binden en daaraan een REL attribute waarin de waarde staat van de taal. Je laat PHP natuurlijk wel de waarde van de cookie controleren of die wel valid is.
Wat denk je van Apps N Games (appsngames.nl, zijn ook nog wat andere domeinen vrij)