Posts by jopitan

Citaat

Ik lever geen support, die zal je zelf moeten regelen.

Wat snappen sommige posters hier niet aan?

Ik heb de source nu net gedownload. Ik zal even kijken of ik de SQL kan maken vanuit het script.

[EDIT]

Script even bekeken en het zit vol met bugs omdat de _include-config.php niet is mee geleverd. Hier staan veel variabelen in die er nu niet dus zijn. Daarnaast zitten er enorm veel lekken in als ik het zo bekijk.

[EDIT]
    Ik ben ermee gestopt, dit is gewoon een te grote rotzooi. Dat dit uberhaupt aan de TS is verkocht is een wonder. Het is met zekerheid te zeggen dat dit door een zware amateur gemaakt is.

Citaat van jgdonleach

Wat houd dat VPN in dan?

VPN (Virtual Private Network) is een connectie die je legt met een andere server om daar via je internet te laten gaan. Dit wordt vaak gebruikt als je remote bij je server beheer moet en je hebt daar een VPN aanhangen. Dan kun je met die VPN verbind en simpel op een computer komen die daar in het netwerk hangt.
    Nou kun je ook je internet via een VPN tunnelen, dus dan gaat het eerst naar een andere server en die gaat dan naar de website die jij wilt zien. Dus een tussenpersoon in principe. Een VPN (wanneer getunnelt voor het internet) veranderd ook je IP die voor de gebruiker zichtbaar is (proxy idee)

Ikzelf zou eerst Notepad++ aanraden met wat plugins. Maar je hebt al dreamweaver gekocht dus zoveel maakt het niet meer uit.

Notepad++ geeft namelijk de mogelijkheid tot onnoemelijk veel plugins.

Citaat van K-Joniaux

Weet ik maar ik heb liefst een PhP :s

|-)|-)|-)|-)|-)|-)|-)|-)|-)|-)|-)|-)|-)...
    [offtopic]Als er een facepalm smiley was, dan had ik die gebruikt.[/offtopic]

Anders google je wordpress eerst even :)

Er zal denk ik niet één twee drie zoiets zijn, je zult wel zelf dingen aan moeten passen. Neem bijvoorbeeld Wordpress. Ik zie vaak dat dit wordt gebruikt als portfolio voor verschillende onderwerpen.

Dat is geen sessie dat is een cookie die je aanmaakt.

Session setten doe je zo:

PHP
    $_SESSION['name'] = 'henk';

daarna kun je $_SESSION['name'] gewoon in if statements gebruiken enzov.

session_start();
    moet wel bovenaan het script staan.

Ik heb je niet vaak gesproken of lang gekent. Maar als ik zo de comments lees was je een aardige aanwinst voor het crew team. Dus veel succes in je verdere carriere en het ga je goed. :cheer:

Citaat van L.Groot

Fitim,
    Je zit goed met de richting op Fransen, alleen ik doel meer op de cultuur van de Fransen dan in het liedje zelf. Als je denkt aan deze cultuur en dan naar de tekst van het liedje kijkt moet je het kunnen raden ;).

Fransen hebben geen mooie vrouwen?

Citaat van K-Joniaux

N1ks is fout aan deze filmpje ?

[offtopic]dit*... Oh God... why[/offtopic]

Ze zingen naar elkaar, terwijl ze zo dicht bij elkaar staan dat ze net zo goed kunnen praten. Elk normaal persoon zou niet naar elkaar gaan zingen op zo'n afstand. 8-|

Citaat van Ferhat.Remory

en als het aan derden verkocht mocht worden ?

Dan vervalt de toestemming.
    Het is hetzelfde dat als je opnieuw akkoord moet gaan met een nieuwe AV van Facebook bijvoorbeeld. Daar moet de gebruiker ook eerst mee instemmen.
    Het gaat hier immers om de communicatiewet. Dat is het nadeel dat als je email adressen online koopt. Hackers hebben daar geen moeite mee en sturen gewoon met hun server of botnet de mails.

Citaat van jgdonleach

Er word gewerkt met een fortiquard webfiltering en zelfs criminalspoint is geblokkeerd reden:

Dit i.v.m. de categorie "Hacking" waarin deze website is aangemerkt.

Wat voor systeem draait er precies op die school?
    Is het een eigen computer die je aansluit op het net of is het een vaste computer waar je achter gaat zitten en inlogt. Kun je eens kijken of je bijvoorbeeld .bat files kunt uitvoeren of dat je de CMD kunt starten.

Citaat van Ferhat.Remory

De mails die je vekregen heb, heb je het topic nog ? Misschien staat er in dat ze zich aangemeld hebben ;)

Dat zal nog geen zin hebben. Dan hebben ze alleen toestemming gegeven om van die persoon (eg: Criminalspoint) een mail te ontvangen. Zodra ze een mail ontvangen van Hansworstnummerouno en ze hebben geen toestemming gegeven aan die persoon, dan is het niet toegestaan.

Citaat

U kunt adresbestanden alleen gebruiken wanneer u, de verzender, vooraf toestemming heeft gekregen om naar deze adressen (of telefoonnummers) elektronische berichten te versturen.