Posts by jopitan
-
-
-
http://www.dns5.nl/javascript/spotlight-script.html
Doet het gewoon in IE? Stottert wel als de nete, maarja dat is k*t IE

-
Ik vind zelf http://www.liveperson.com een goed programma. Werkt verders ook perfect.
Natuurlijk kun je ook je eigen maken met ajax en php

-
Ik denk dat ik de mening wel met jullie kan delen over de zombies. Dit was naar mijn mening het leukste onderdeel van het hele spel.
Verder mist het een beetje de originaliteit.Ze zouden het beste Call Of Duty United Offensive opnieuw kunnen maken en dan met high graphics. Een klassieker terug brengen is altijd genieten, mits het dezelfde functies behoudt.
-
Alex,
Ik denk dat het een beetje de richting op gaat zoals Battlefield 2142, met die robots. Helaas was Battlefield 2142 niet zo'n topgame. Maar het spel ziet er nog steeds blokkerig uit.
@Malik,
Niks is gestolen, het is alleen ideeën opdoen uit andere games.
-
Ze zeggen dat er een betere graphic engine in gaat zitten, maar dit ziet er nog exact hetzelfde uit. Ik heb Call of Duty gespeelt tot Black Ops maar sindsdien ben ik ermee gestopt aangezien het eentonig werd. Ook ondersteunt Black Ops Crossfire niet zo goed en krijg ik telkens een blue screen wanneer het spel draait (overigens niet met andere spellen)
Maar Black Ops 2 is weer een uitmelkertje zoals algemeen bekend is. Ik geef liever mijn geld uit aan andere games zoals Assassins Creed, Hitman Absolution, Diablo 3, Battlefield 4, Guild Wars 2, Ghost Warrior: Future Soldier of Prey 2.
-
[offtopic]Beetje late reactie, is niet meer relevant. Had niet gezien dat er een tweede pagina was.[/offtopic]
Inderdaad, wat Ferhat zegt. Elke website die jij momenteel bezoekt zullen hoogstwaarschijnlijk gebruik maken van cookies. Cookies is niks ouderwets aan, ik weet niet waar jij dat verhaal vandaan haalt. Maar het klopt in iedergeval niet.
De veiligheid van cookies hangt helemaal af van hoe de webdeveloper de informatie opslaat in de cookies.
-
PHP
Toon Meer<?php $Host = "*****"; $Gebruikersnaam = "*****"; $Wachtwoord = "*****"; $Database = "*****"; mysql_connect($Host, $Gebruikersnaam, $Wachtwoord)or die(mysql_error()); mysql_select_db($Database)or die(mysql_error()); session_start(); $_username = mysql_real_escape_string($_POST['username']); $_password = md5($_POST['password']); $_count = mysql_num_rows(mysql_query("SELECT username, password FROM Login WHERE `username`='$_username' AND `password`='$_password'")); if($_count == 1) { $_SESSION['username'] = $_username; header('Location: ingelogd.php'); exit(); } else { header('Location: ../index.php'); exit(); } ?>Houd altijd de code overzichtelijk. Als een password MD5 wordt gehashed, wat ik zwaar af raad, hoef je er geen mysql_real_escape_strng overheen te doen. Header Locations altijd beeindigen met een exit(). En variabelen aanmaken van post's om zo overzicht te houden. Waarschijnlijk komt er een error met dat $_POST variable niet gevonden kan worden als deze niet wordt mee gestuurd. Dit is simpel op te lossen met dit stukje:
PHPisset($_POST['username']) ? $_username = mysql_real_escape_string($_POST['username']) : $_username = ''; if(empty($_username)) { die('Er is een ongeldige gebruikersnaam opgegeven.'); }Daarnaast kun je nog bepaalde karakters toestaan in de username en password. Zoals alleen maar a-zA-Z en 0-9. Zet ook een maximum lengte voor de gebruikersnaam erop.
Ik zelf zou het heel anders doen, maar dat is teveel om uit te leggen

-
Je mysql username (in dit geval de username 'apache') heeft geen rechten om in te loggen op de mysql server.
Mogelijk even andere mysql gegevens erin zetten? -
Fout, zoals de topic starter zegt kan hij het wel kopen als ie admin is wat dus betekend dat hij genoeg geld heeft op zijn admin account.
Nu als hij een ander account gebruikt, heeft deze waarschijnlijk te weinig geld en daarom krijgt hij die melding.
Als $data->cash niet zou bestaan dan zou hij het bij admin het ookal niet moeten doen. -
-
-
Ik vind het rechter icoon het mooist (inclusief de style erachter)
Eigenlijk is het altijd het best om een wallpaper te maken op een resolutie van minimaal 1920x1080 aangezien je vanaf daar makkelijk kan downscalen. Het rechtericoon in het midden met een donker grijze achtergrond. Zal er dan wel 'badass' uit moeten zien.

-
-
-
-
Ik maak meestal een RewriteRule met de waardes a-zA-Z0-9_ dus dan heeft het geen zin om valse dingen in te vullen in de url aangezien de pagina dan niet kan worden gevonden. Daarna natuurlijk wel in de PHP pagina de GET ophalen en beveiligen en deze check ik altijd in de database of die bestaat en of de desbetreffende gebruiker er rechten tot heeft doormiddel van machtigingen.
-
Ik denk dat het budget te laag was en dan worden er dingen uitgescoopt. Of ze hebben de ontwikkelaar boos gemaakt of nog niet betaald of iemand dacht het wel even met zijn domme hasses te kunnen maken zonder enige kennis van verificatie en beveiliging. Maar dom foutje inderdaad. Ik zou het ook misbruikt hebben :piraat: Free Food
-
htaccess Rewriterule