Ik heb gewoon alles manueel gedaan, zat geen installer bij maar had alle fixes van 1.6
Dus ja, doe het manueel weet je zeker dat het goed gaat;)
Ik heb gewoon alles manueel gedaan, zat geen installer bij maar had alle fixes van 1.6
Dus ja, doe het manueel weet je zeker dat het goed gaat;)
Ze proberen je te freezen;)
Wrm doe je gwn geen API?
Eerlijk te zijn een complete moordsysteem te maken is 25 euro niet zo gek veel. Ik denk niet echt dat iemand dit gaat maken voor 25 euro...
Doe iig geen banditi idd, dan krijg je dat iedereen opeens banditi gaat gebruiken Ze moeten maar zelf eens leren te scripten:)
Geen boeken leren of iets dergelijks.
Leren doe je beste door het te doen. Ga bijvoorbeeld hier maffia script gebruiken en leer daarmee van alles en nog wat, zo heb ik het ook gedaan. Ik heb geen boek genomen, wist ik iets niet? google is je vriend dan
Ik kan nu veel met PHP en MySQL 5, PHP6 heb ik echter nog geen kennis van aangezien best veel verschillen in zitten..
Maar je kan vergelijken met een taal, als je bijvoorbeeld in China zit zal je veel sneller Chinees leren dan als je een les volgt hier;) Waarom dan zit je er in, dan moet je het. Zo kan je ook vergelijk met een script waarmee je bezig bent, dan moet je het doen, dan zie je hoe het moet worden gedaan.
baldex voortaan eerst goed onderzoeken voordat je zulke dingen zegt.
Daarnaast het is een code om kaartjes te bestellen, dit komt nog boven op. Die code is ervoor zodat je voor de verkoop de kaartjes kan bestellen, verkoop begint zaterdag om 13.00 dus je bent 50+60 euro kwijt sowieso voor 1 kaartje.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.04.10 04:08:44:
En Patrick nog kunnen verkopen?:P
Wil je een nieuwe complete spel maken?
Maar je wilt hetzelfde als CP maken? Forumpje voor scripten enz.
Linux is goed voor servers en voor mobieltjes, verder vind ik Linux om gwn als OS voor een PC te gebruiken zuigen, puur wegens het vele software die er niet mee werkt en Wine is nou ook niet bepaald geweldig;)
Gangsta, doe gwn een low-level hdd format. Weet je zeker dat die virus niet meer te zien is. Maar je moet dan ook Windows opnieuw installeren. Aangezien alle bitjes op je magnetische frisbee een nulletje word.
Kan dit niet met een variabele code?
Van Dein is mooi overzichtelijk
Maar zoals ik zei ik weet niet wat hij nou precies wilt..
Apple zuigt.
Daarnaast heel veel sites die die dingen reviewen zeggen al dat het de prijs niet waard is. Deze troep is slechts opschepperij.
Zelfde als de iphone, meest zuigende telefoon op de wereld veel mensen willen hem hebben puur om stoer mee te doen.
Prijs/kwaliteit absoluut laag.
Lees dus wel reviews mensen ze zeggen al dat prijs absoluut niet waard is;)
mysql_query("UPDATE `families` SET `bank`=`bank`+`coffeeshop`*'1500'");
mysql_query("UPDATE `families` SET `contant`=`contant`+'500',`bank`=`bank`+'1000' WHERE UNIX_TIMESTAMP(NOW())-UNIX_TIMESTAMP(`online`) < 300");
Dat had ie al aangegeven in deze code.
Maar ja het is beetje onduidelijk nuw at hij precies wilt. Wilt hij nou dat leden ook per uur geld krijgen of puur alleen maar familie?
Citaat
Als het verkeer van een klant het verkeer van andere klanten verstoort, behoudt One.com zich het recht voor
om het webhotel van de eerstgenoemde klant te sluiten zonder voorafgaande kennisgeving en / of een afzonderlijk tarief
voor het verkeer in rekening te brengen. One.com behoudt zich het absolute recht voor om te besluiten of verkeer wel
of niet excessief is.
Jaaaaah klinkt echt geweldig. Niet dus.
Achterlijke buitenlandse bedrijven altijd.
Daarnaast staat ook dat je site niet teveel mag gebruiken van de servers, meeste crimespellen doen het wel. Als zulke voorwaarden al tussen staat kan je dus ook opeens kosten krijgen voor die hoge verbruik zonder het te weten
Ik adviseer sowieso Nederlandse hostings te nemen anders kan je net zo goed naar godaddy of weet ik veel wat gaan.
Bij users staat al ergens in cron hour dat users per uur zoveel geld krijgen
Welke lijst? bedoel je de power?
Naja ik heb zelf bij aantal dingen bij de mysql query, admin < 1 gezet. Zodat admins niet tussen staan.
50 euro is sowieso belachelijk hoog.
Daar verkoop je hem niet mee;) is net zo hoog als een entree kaartje
Ik ga er wel heen, maar ja kijk laatste jaar was het pas na 30 min uitverkocht over een week kan ik gerust om 13.00 bestellen desnoods.
Het is idd niet eens bedoeling dat je het mag verkopen, voor 5 euro mag je al blij zijn. Das het hoogste wat ik zelf aanbied;)
Bedoel 7 dagen voor het kaartenverkoop is het niet meer echt iets waard.... om eerlijk te zijn
Je moet rekening houden idd dat bijna elk spel te zwaar is voor een gewone hosting. Je word erg snel geadviseerd om je spel dan ergens anders te "hosten"
Ik had het probleem gelijk al met versio.nl na paar weekjes scripten? Toen werd blijkbaar me banditi source te zwaar en nee was niet dat me scripting zo slecht was maar meer mysql connecties deed, meer berekeningen uitvoeren enz enz.
Hou er rekening mee als je een hosting per jaar neemt;) Zonde van je geld dus.
Zelf zit ik ook via wjsolutions.nl, geen idee hoe ik ff zo 123 daar kwam maar ging via msn met Willem. Aangezien ik een goede kwaliteit VPS server zocht maar ook geen prijzen had van bijna een dedicated server (sommige hosting bedrijven hebben echt VPS prijzen van +150 euro, kan je beter gelijk een dedicated nemen voor die bedrag)
VPS, is makkelijk dat je namelijk vrij bent wat je doet je hebt gewoon een shell, ik gebruik bijvoorbeeld ook voor IRC bouncers en wil toekomst voor een ventrilo servertje desnoods gebruiken;p
Je website draait daarnaast ook nog is lekker snel vergeleken met meeste webhostings. Voor 20 euro ongeveer heb je de simpelste pakket bij Willem naja voor al die voordelen valt reuze mee.
Kosten zijn laag vanwege dat proc een Q6600 is en geen Xeon. De Q6600 is uitstekend voor zaken die mensen hier gebruiken, je kan zelfs een oude pentium 3 proc vaak nog goed gebruiken voor een webhosting.
Ik moet zeggen dat me server prima werkt! DirectAdmin zit erbij, alle rechten, je kan dus resellers en admin account aanmaken.
System Uptime 29 Days, 2 Hours and 2 Minutes
Naja lijkt me een mooie tijd, das hoelang ik me VPS dus ook heb;)
Citaat van FerhatjeDoe gewoon zo :s
PHP$dbres = mysql_query("SELECT * FROM `families` WHERE `coffeshop` > 0"); while($clan = mysql_fetch_object($dbres)) { mysql_query("UPDATE `users` SET `contant`=`contant`+". (250*$clan->coffeeshop) .",`bank`=`bank`+". (1250*$clan->coffeeshop) ." WHERE `familie`='{$clan->name}');
Dan moet je bij families coffeeshop hebben, meer niet8-|
Hij wilt denk ik geld naar familie hebben en niet bij users;) dus dat heeft weinig nut. Die tijd die hij in code heeft verwerkt gaat erom dat hij wilt dat de families dus actief zijn hiervoor beloond worden, dit dus gecontroleerd word via de leden van de familie