Virussen erg grote kans, FUD virussen worden verspreid dus oftewel geen enkele anti-virus zal hem zien;)
Posts by vergeten
-
-
Superior ik weet ook wel;) Ik zei het alleen omdat het zo wel overkwam op de site, zal dan niet enige zijn die zo zou denken. Dus gaf Willem een tip om dat juist even beter te vermelden dat nooit zomaar kosten worden berekent.
Daarnaast, Willem zal mij nooit zomaar extra kosten brengen, hij zal altijd ff melden op msn als er iets is.
-
Uhm ICT is erg breed, is niet alleen computers
Ik meende ook gewoon telecommunicatie erbij zit
En windows 32 bit kan maximaal 4GB adresseren, je ziet vaak minder omdat ie ook je andere geheugen wat op je systeem bijpakt;) Bij mij draait 64 bit als een zonnetje, al me hardware hebben drivers ervoor van Windows 7.
Ik heb 6GB erin zit dus jaVolgens mij was jij het Dein, maar ik heb echter wel meer 4GB nodig;) Omdat ik graag alles open heb en kom echter wel boven de 4GB uit af en toe. Hoewel een SSD ook snel is als je daar je virtuele geheugen op hebt staan, maar geheugen blijft sneller.
Bedoel zo snel is me geheugen
in de benchmark resultaten sta ik overal ook nummer 1 bij geheugen, alle de cpu benchmarks van everest sta ik net niet 1e ^^, maar ja 2x xeon quadcore X5550 HT is ook wel lastig te verslaan maar per core versla ik die wel ^^.
Oh ja me DDR3 geheugen is onderclocked standaard is 1600 mhz, maar ja een locked multiplier is soms lastig met het geheugen;)
-
Verander dat stukje dan ff in je voorwaarden bij F.U.P omdat ik dus nu ook lees dat je wel rekening gelijk krijgt
-
Citaat van rickvbeek
telenet is echt waardeloos. heb geen ervaring met belgacom.
dus daar kan ik niets over zeggen.even de nadelen van telenet op een rij:
- download limiet. ( in nederland hebben we dat nooit gehad )
- zeer slechte service
- dubbele incasso ( als je terug boekt heb je gelijk een incasso aan je broek )ben blij dat ik weer terug in nederland zit want ik wil me geen zorgen maken als ik een back up binnen haal. dat me internet gelijk super traag is
Dat is niet zo;) In het begin hadden we degelijk datalimiet, zeker ADSL stond er bekend om, Kabel had het minder en is eerder mee gestopt met die limiet
-
Duitse bier is beter btw;)
Nou ja ik heb nooit klompen gehad ^^, molens vallen eigenlijk mee, ken maar 1 in mijn stad;) En dat is een monument.
Daarnaast jullie komen vaak naar onze land om wiet te halen :')
Mag ik je ook herinneren dat Vlaanderen liever wil toevoegen aan Nederland?
-
Citaat van diestro
Ik snap deze topic niet echt. Wil je nou serieus weten of je er mee kan gamen? Test het uit zou ik zeggen.
Aan de topic titel te zien doe je het namelijk alleen maar om stoer te willen doen van "H? check mijn dure computer". Als dat je doel is wil ik je zeggen het is mislukt van zo goed is hij niet. En voor dat soort reacties zit je op het verkeerde forumAls we over prijzen beginnen voor een pc:P Dan doe ik wel mee, waterkoeling, Intel SSD, Surroundset Logitech Z5500 en zo kan ik ff doorgaan:P
Maar goed het feit is al dat ie zegt dat AMD sneller is dan een Core i7 geeft al aan hoeveel verstand die van heeft :') Ik was altijd AMD fan maar Intel gaat meer de extreme kant op en AMD de budget;)
-
Mwah ik heb VPS met FUP, incl. DirectAdmin erbij (admin rechten dus kan onbeperkt resellers maken), 768mb, 1 eigen core, ook shell rechten enz.
Das 28 euro pm incl.. En hij heeft nog 0x eruit gelegen sinds ik anderhalf maand deze heb en veel sneller dan webhostings;)
-
Aangezien ik Willen wel spreek vroeg ik dit toen ook is een keer. Zolang je geen download server van maakt (wat dus ook NIET mag) zul je geen kosten krijgen
-
Zucht,
Pentium 4 draait K*t met GTA VI zeker als 512 mb opstaat. Aangezien bij mij stuk meergebruikt dan die 512;)
giotjuh, ligt puur aan je resolutie hoe crysis draait. En waar je instellingen opstaan. Alles op high met die pc zal niet zo succes worden met die 10 fps
4870 is te zwak net als mijn 4850.
Ik speel alles op HD (1920x1080) en geloof me crysis is te zwaar voor high dan;) Maar bij mij is de GPU de bottleneck.
Axl_H: Je gigahertz heeft totaal niets mee te maken, ligt puur aan de bouw van de kaart. Een ene kaart kan veel hogere snelheid hebben bij de GPU maar flink zuigen bij crysis terwijl kaartje 2 lager heeft en stuk beter draait.
Dat kan je vergelijk met AMD en Intel. Intel geeft meer prestaties per hertz dan AMD, vroeger tijdens de AMD Athlon 64 (en X2) was AMD hier weer beter in.Voor die pc heb je geen 750 watt nodig;) voldoet een 600 watt prima.
Ik heb 900watt voeding van Tagan (ja merk is erg belangrijk bij voedingen want bijv. Sweex voedingen zuigen). Die voeding trekt wel 3 GPU kaartjes
Als hoewel ik maar 4x pci expres aansluitingen heb (heb modulair kan kiezen uit 4x 8 pins en 4x 6 pins of combinatie ervan)
Maar ja ik doe veel multitasking, games open, msn open, webrowser open vaak met veel sites (500MB geheugen verbruikt ie ongeveer voor Firefox). Hij draait erg soepel, oh ja ook nog muziek
-
Citaat van Ferhatje
Ik heb die gewoon vlug van internet geplukt.
Ik heb gewoon gekeken en het stond er inderdaad van 2006.
Toch is dit geen onzin Gerben. Vraag is aan u Nederlandse leraar, waarom gebruiken (de meeste) Belgen geen leesteken achter een begroeting e.d.?Uhm.., omdat het een rare volkje is :cheer:
-
Dan is mijn PC meer een game pc;) Enkel me videokaartje kan ooit weer eens geupgrade worden.
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1146537
Dat is iig een cpu-z validatie, 100% stabiel en dat op stock voltage
SkyNet, SLI of XFire. Aangezien ene van NVidia is en andere Ati
-
-
Citaat van Xreativ
Hmm, je geeft jezelf 4/5 op flash en 5/5 op PHP. Waarom zou je dan hulp nodig hebben?
Oh dus elk site is gemaakt door 1 persoon? Denk even logische na en weet je het antwoord wel, kan moeilijk zijn soms maar moet lukken
Idd geef is iets meer info wat je nu al hebt enz;)
-
Je bedoelt dat je je eigen sites niet meer host op een VPS ?
-
Jou eigen layout van sloosmedia, Layout 7 dus
Zit dus complete script zelfs bij?:o
-
Citaat van Xebo
Aan de ene kant vind ik het goed dat dit 'tuig' eens aangepakt worden, aan de andere kant vind ik dit 'tuig' ook wel weer goeie dingen doen. Zonder dit 'tuig' blijf je overspoelt worden door die gare criminals, ook vind ik het deels een fout vanaf jullie kant, ik bedoel jullie hadden je 'criminals' ook gewoon beter kunnen beveiligen. Waarschijnlijk zullen er wel weer mensen gaan zeiken om mijn mening. Maarja daar is het mijn mening voor, en voor zover ik weet is NL nog steeds een vrij land.
Ik ben met je eens, beveiligen heet zo iets.
Ik had laatst iemand die XSS probeerde;) Lukte half dus wist ik dat paar gedeeltes nog niet helemaal beveiligd was voor XSS, ik ben hem dankbaar want als site groter word en druk dan krijg je pas echt problemen:) -
Ik ben ook gestopt met IE6 ondersteunen idd;)
-
Naja volgens mij is het soort of verplicht denk ik? Om iDeal uberhaupt te kunnen gebruiken
Edit:
Targetpay vind ik onoverzichtelijke troep, heb geprobeert dingen mee te laten werken... Maar nee gebruik gewoon Mollie/Zaypay voor al me diensten -
Nou ja als ik van wat belgische vrienden moet horen zijn ze allemaal niet zo blij met de providers vergeleken met Nederland. Datalimiet (ken ik al jaren niet meer hier XD), trage internet daar ook nog is bij.
Nou ja hij gebruikt Dommel ofzo. Maar ja geen flauw idee wat nou beste is xD