ik hoop echt dat dit probleem wordt opgelost. Ik heb het namelijk ook en is echt heel vervelend. ik heb een betaalde host maar daar werkt hij niet. zonde van het geld dan hè. Dat vind ik zo balen! Ik heb hem nu op een gratis host moeten zetten maarja die heeft te weinig dataverkeer.:((
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.03.10 14:54:51:
Is er echt niemand die het weet hoe het moet? want volgens mij zijn die er wel alleen willen ze het voor zichzelf houden.. please help me hiermee..(a)
Posts by animalking
-
-
kan je niet met een script de tijd bepaalde uren verder zetten op de site ofzo dan?
-
Oke laat ik jullie maar eens even helpen.
Ik heb het opgelost. Alle tables staan tussen [ ] dat kan niet want zo is het ook niet in de table. haal het bij allemaal weg en je bent alweer een heel eindje verder. Ook moet je overal waar $sql staat $data-> staan.
mvg,
Pieter -
die heeft precies hetzelfde, ik had de originele ook al geprobeerd
-
maakt niks uit, het blijft fout
-
Hey ik heb een probleem met m'n createfamily.php van OSBanditi 1.5, als ik hem open krijg ik de rechter kollom onder de midden kollom.
Dit is de code:PHP
Toon Meer<? if($data->familie != ""){$error = 1;?> <table width="100%"> <tr> <td align="center"> <br><br><br><br> <table class="div_popup_error" align="center"> <tr> <td style="color:red"> <b>FOUT!</b><br><br>Je bent al lid van een familie, of je staat in een wachtlijst. </td> </tr> <tr> <td> <br><br> <a href="#" onclick="history.go(-1); return false" class="error_ok">OK</a> </td> </tr> </table> </td> </tr> </table> </div> </td> </tr> </table> </td> <?} if($data->contant >= 100000){ if(isset($_POST['Submit'])){ $fam1 = mysql_query("SELECT * FROM `families` WHERE `naam`='{$_POST['family']}'"); $fam = mysql_num_rows($fam1); if($fam < 1){ $_SESSION['mission'] = "Word lid van een familie"; mysql_query("INSERT INTO `families`(`naam`,`owner`,`power`) values('{$_POST['family']}','$data->login','$data->power')"); mysql_query("UPDATE `users` SET `famlevel`='3',`familie`='{$_POST['family']}',`contant`=`contant`-'100000' WHERE `login`='$data->login'"); ?> <table width="100%"> <tr> <td align="center"> <br><br><br><br> <table class="div_popup" align="center"> <tr> <td> De familie <b><?echo$_POST['family'];?></b> is succesvol aangemaakt! </td> </tr> <tr> <td> <br><br> <a href="index.php?a=news" class="msg_ok">Klik hier indien je niet automatisch verder gaat.</a> </td> </tr> </table> </td> </tr> </table> <script language="javascript"> setTimeout("document.location.href='index.php?a=news'",(4000*2)); </script> </div> </td> </tr> </table> </td> <?} else{ $error = 1; ?> <table width="100%"> <tr> <td align="center"> <br><br><br><br> <table class="div_popup_error" align="center"> <tr> <td style="color:red"> <b>FOUT!</b><br><br>Er is al een familie met deze naam! </td> </tr> <tr> <td> <br><br> <a href="#" onclick="history.go(-1); return false" class="error_ok">OK</a> </td> </tr> </table> </td> </tr> </table> </div> </td> </tr> </table> </td> <?} }} if(isset($_POST['Submit'])){ if($data->contant < 100000){ $error = 1; ?> <table width="100%"> <tr> <td align="center"> <br><br><br><br> <table class="div_popup_error" align="center"> <tr> <td style="color:red"> <b>FOUT!</b><br><br>Je hebt niet genoeg geld! </td> </tr> <tr> <td> <br><br> <a href="#" onclick="history.go(-1); return false" class="error_ok">OK</a> </td> </tr> </table> </td> </tr> </table> </div> </td> </tr> </table> </td> <?}} ?> </div> </td> </tr> </table> </td> <? if($error == ""){ if(!isset($_POST['Submit'])){?> <div class="title_bg"> <div class="title">Familie aanmaken</div> </div> <div style="background-color:#dbd2b7; padding:10px; padding-top:4px;"> <table cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%"><tr><td> <form name="form1" method="POST"> <div align="center"> <br> <table width="400" border="0" cellspacing="0" cellpadding="8" class="mod_list" style="border: 1px solid black"> <tr> <td align="center"> <div align="center"> <strong>Een familie aanmaken kost €100.000.<br>Met een familie kun je o.a. andere leden helpen, en nog wat extra power in het spel brengen!</strong> </div> <input type="text" name="family" maxlength="30" size="40" value="" class="cinput"> <br><br> <input type="submit" name="Submit" value="Aanmaken" class="mod_submit"> </td> </tr></form> </table> </div> </td></tr></table> </div> <table width='100%' cellspacing='2' cellpadding='2'> <tr> <td class='content_bottom'></td> </tr> </table> </div> </td> </tr> </table> </td> <?}}?>
-
-
Heey,
ik weet niet of het in deze categorie geplaatst moet worden, maar ik denk het wel.
Ik heb het OSBanditi script en ik zou graag meerdere werelden willen hebben (netals bij de huidige banditi.nl) zodat je kunt kiezen waar je wil spelen of je kan op meerdere werelden spelen natuurlijk. Is er al zo'n script of zou iemand het willen maken voor mij??
alvast bedankt hè