Posts by animalking

Hallo,

Ik heb de blackjack te koop gezet en hij is gekocht door een lid. Deze staat nu in de table blackjack -> eigenaar bij stad 1.

Hij geeft alleen geen geld of trekt geld af van de eigenaar. Wat is het probleem? Dit is het script:

Citaat van vergeten

Mwah zulke mensen moet je openbaar maken, anders moet je even zeggen wie het was op MSN, dan weet ik wie het bij mij kan vergeten wie er hulp krijgt. Beetje vervelend aantal kleuters hier, maja dat houd je als vele mensen hier minderjarig zijn.

Voordat jullie hier allemaal verontwaardigd gaan reageren, zal ik vertellen dat ik waarschijnlijk degene ben die Willem bedoelt. Willem vroeg mij om mijn site op zijn server te plaatsen, ik antwoordde hierop dat ik dit niet zou doen, omdat naar mijn mening zijn hosting geen proffesionele uitstraling had, doordat zijn hosting kant-en-klare source gebruikte.

Als Willem dan gelijk begint met rapporteren aan het team en niet meer wil helpen in deze discussie, denk ik dat hij degene is die het probleem maakt.

Ik had contact op genomen met de host. De contactpersoon zei dat ze het vroeger ook hetzelfde probleem hadden. Het lag wel aan het script dus.. Alleen hadden ze toen een scripter die het had opgelost dus kan de host mij ook niet helpen. Maar het ligt dus aan het script dat is zeker.

de gratis is ismywebsite
    de betaalde is knoth hosting

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.04.10 21:53:32:
    maar ismywebsite heeft veel te weinig dataverkeer per maand beschikbaar en is vaak offline door fouten

alsjeblieft kan iemand er wat aan doen gratis?? dit probleem moet gewoon echt opgelost worden. iedereen zou erg blij zijn en zou de persoon die het oplost erg aardig vinden. Ik ook!! :D ;)

ik heb hem juist eraf gehaald omdat hij het niet doet en ben hem momenteel aan het unbuggen. Als hij wat beter is zet ik hem weer online.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.04.10 20:45:48:
    Hier heb je hem dan. Heb hem weer geupload. http://www.gta-mta.nl/index.php . Daar werkt hij dus niet.
    Je moet wel ff snel een accountje aanmaken. Ik heb het nu even heel erg druk

ik ben het met je eens georgo hij doet of hij alles is :x Als hij moderator was oke maar anders moet hij zich niet bemoeien en ik weet zijn reden wel. Hij wil natuurlijk heel veel berichten hebben geplaatst dan lijkt het ofdat hij heel veel weet.

ik bedoel dat het zo moet:

PHP
    <?php 
    $dbres2                = mysql_query("SELECT * FROM `config` WHERE `ding`='1'"); 
    $data2                = mysql_fetch_object($dbres2); 
    include("connection.php"); 
    if($data->vermoord == 1 && $_GET['a'] != buycredits && $_GET['a'] != message){
    header("Location: $sitelink/v3/index.php?a=buycredits");
    } 
    ?>