Posts by Terr0r

Beantwoord dat je vraag?
    Tevens zie ik met jouw code niet dat zijn code gebruikt is.

Neem je de moeite wel? Of lukte het niet? Zo nee, wat niet.

Mvg,
    Tim

1 - Dat beantwoord wel en niet mijn mijn vraag
    2 - klopt ik heb het stukje code wat maikel heeft gemaakt er in gezet gekopieerd en geplakt en dat werkt niet dan zie ik dus niets meer in het tabje nieuws
    3 - ik neem zeker de moeite wel want ik heb bijvoorbeeld dit

PHP
    <a href="viewtopic.php?f=<?echo$topic->subforum;?>&t=<?echo$topic->id;?>"><?echo$topic->title;?>

naar dit

PHP
    <a href="viewforum.php?f=8&t=<?echo$topic->id;?>"><?echo$topic->title;?>

van viewtopic.php?f= naar viewforum.php?f=8 als ik nu op de link klik kom ik steeds in het zelfde forum gedeelte uit dat is dus niet goed en als ik dit er in zet viewtopic.php?f=8&t=93 dan kom ik steeds in het zelfde topic uit dat is dus niet helemaal juist

Ik moet dus bij nieuws de laatse 5 bericht zien van nieuws en als daar maar 3 berichten staan moet ik dus maar 3 berichten zien in het tabje nieuws zien

Ik puzzel nog even verder als iemand de juiste oplossing heeft zie ik dat graag

Alvast bedankt voor de hulp

Mvg Terr0r

Probeer het eens via de volgende functie mysql_error(), dan kom je er wellicht beter uit dan gaan te zitten gokken.

Dankje wel

Ik heb daar eens naar gekeken alleen ik kom er niet uit ik snap het niet helemaal

Ik moet dus iets veranderen in mijn php file dat hij dus iets van uit de database haalt van het forum heb ik dat goed ?

Ik moet als ik het goed begrijp in de php file voor bijvoorbeeld nieuws de ID en/of naam van het nieuws forum in de php zetten wat in de database staat ?

Mvg Terr0r

Terr0r
    Klopt de waarde wel die gegeven is, wat krijg je als foutmelding??

Welke waarde ?

Ik dacht dat ik dit zo kon kopieren en plakken foutje van mijn kant dus

Ik krijg dus niks tezien dat is de foutmelding

Hallo,

Terr0r, heb je wel zijn code aangepast naar je eigen systeem?
    Zo ja, wat? En kun je dit laten zien? Welke foutmeldingen kreeg je?

Mvg,
    Tim

Ik heb geen code aangepast

Ik dacht dat ik dit zo kon kopieren en plakken foutje van mijn kant dus

Ik krijg dus niks tezien dat is de foutmelding

Wat zou ik dan moeten veranderen zo dat het wel gaat werken ?

Het lijkt mij dat ik hier iets in moet gaaan aanpassen

Kwa cijfers en forum ID'S /namen denk ik

Het is zo als je kan zien nu over als het zelfde in de 5 tabs

Dat ik in tab 1 dus

PHP
    <?echo$topic->subforum;?>

moet veranderen naar het ID/naam van nieuws subforum klopt dat ?

Ik hoor het wel

Mvg Terr0r

-Maikel

Dank u wel voor u bericht

Als ik het goed begrijp moet ik dus tussen die ---> tags Hier het ID van het forum deel neer zetten wat ik dus wil zien ? klopt dat ? = 1

Wat kan ik het beste doen ? Wat is wijsheid om tegaan doen ?

Ik zelf denk via een functie zo dat je dus geen dubbel code hebt

De code is inderdaad bagger ja klopt ben ik het helemaal met u eens

Ik heb er wel eens iets over gehoord alleen nog niet mee gewerkt altans niet dat ik zo weet

Mvg Terr0r

Beste allemaal

Zo als jullie weten was ik bezig met een tab systeem voor me crime game dat is werkt nu onder hand (probleem zelf opgelost)

Nu is mijn vraag dus ik wil de laatste 5 topics van een bepaald deel van het forum laten zien hoe moet ik dat doen ?

Ik heb nu in alle 5 de tabs de zelfde berichten en dat is niet de bedoeling

1 - Nieuws : Daar dus de laatste 5 topics van nieuws
    2 - Bugs & Fouten : Daar dus de laatste 5 topics van Bugs & Fouten
    3 - Veiling : Daar dus de laatste 5 topics van Veiling
    4 - Betalings Probleem : Daar dus de laatste 5 topics van Betalings Probleem
    5 - Updates : Daar dus de laatste 5 topics van Updates

En als er dus maar 1, 2, 3, 4 of niks is dat ik dus ook maar 1, 2, 3, 4 of niks zie in dat stukje van de tab

Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelgd

Hier een screen van hoe het er uit ziet

Hier de code van de laatste 5 forum topics wat je ziet op index.php

Ik heb alleen het eerste deel van de 5 tabs laten zien dat i.v.m teveel code wat dus over bodig is

Mvg Terr0r

Beste Danny

Ik kan je niets zeggen over een ander dockingstation voor de Iphone 5 want ik zelf heb geen Iphone 5 ik heb een samsung galaxy 1 van de laatste versies

Maar als ik een keuze zou moeten maken tussen

SONY MPE ICFC11IP

of

Phillips AJ5305D/12

Dan kies ik persoonlijk zelf voor de SONY MPE ICFC11IP

Of als je jij van desing houd dan zou ik voor die andere gaan dat is voor iedereen heel verschillend waar die gene vanhoud en bij hem en/of haar past

Mvg Terr0r

Op deze manier ga jij dus nooit hulp krijgen van leden, blijkbaar toon jij het aan beter te weten en dus zal niemand je meer helpen op deze manier.

Jou code is overigens geen geheim hoor:
    http://jqueryui.com/tabs/

En dat met 2 sec. Google, dus snap het probleem niet echt, als je gewoon een stukje code plaatst kan iedereen dit inzien en waarschijnlijk jou ook helpen met je fout.
    Doe je dit niet wens ik je het aller beste toe want zo helpt niemand je natuurlijk, ze gaan niet 5 a 10 minuten vrij maken om jou code te vragen en in te zien.

Beste Wmdiensten

Moet ik hier nu serieus op ingaan ? Nee toch hoop ik

1 - Prima hoor als er mensen zijn die mij niet willen helpen hoeft dat niet hoor ze zijn het niet verplicht
    2 - Ik weet het niet beter anders vraag ik geen hulp
    3 - Het gaat er niet om of mijn code geheim is ja of nee ik kan ook wel een tab systeem vinden op google met javascript
    4 - Als jij het probleem niet snapt waarom reageer je dan in dit topic
    5 - Ik wil best mijn stukje code plaatsen via PM geen probleem hoor ik wil mijn stukje code nog niet vrij geven mischien komt dat nog wel als het werkt
    6 - Dankje wel komt vast wel goed
    7 - Als mensen wel in 2 seconde in dit topic kunnen gaan zeuren om een stukje code wat ik zou moeten plaatsen wat ik nog niet wil maar wel via PM om geholpen tekunnen worden maar niet in 2 seconde kunnen vragen stuur mij dat stukje code even via PM dat gaat er bij mij niet in sorry

Mvg Terr0r

Natuurlijk kan niemand je verder helpen!
    Ik snap niet hoe jij denkt dat wij je kunnen helpen als we niet eens zien (Code krijgen) van wat je nu hebt.

Beste Victor

Mag ik jou wat vragen ? Is begrijpend lezen niet jou sterkste kant ?

Ik zij dus

Citaat

Ik wil best de code plaatsen maar aangezien ik geen trek heb dat ik werk verricht aan een stukje code wat een andere zo kan kopieren en plakken dat gaat niet door ik wil best de code via PM versturen als dat nodig is

Mvg Terr0r

Hoi,

Erg vervelend dat je een probleem hebt. Volgens mij is dit een forum waar mensen worden geholpen door code te plaatsen. Ik heb de moeite genomen om probleem 1 te lezen en het enigste wat ik kan zeggen is dat het lijkt alsof je je code ergens vandaan kopieert en dat je niet echt weet wat je kopieert alleen dat je weet wat het doet. Ik heb nog nooit met banditi gewerkt maar het lijkt mij hier te gaan om javascript tabs. Misschien is het mogelijk dat je 2 tabs hebt met het zelfde ID in de divs? Heb ik het mist plaats dan code dat we kunnen zien wat je fout doet. +1 voor de screenshot -1 voor geen code.

Edit: Misschien divje vergeten af te sluiten na het copy & paste?

Dat is zeker vervelend dat ik een probleem heb

Ik wil best de code plaatsen maar aangezien ik geen trek heb dat ik werk verricht aan een stukje code wat een andere zo kan kopieren en plakken dat gaat niet door ik wil best de code via PM versturen als dat nodig is

Ik heb de code inderdaad gekopieerd
    Ik weet wat ik kopieer en
    Ik weet het doet
    Ik weet wat ik er mee kan

Ik heb geen 1 de zelfde benaming voor de tabs het is niet zo dat het wat ik gemaakt heb niet werkt het werkt juis wel en goed alleen het werkt niet samen met elkaar dat is het probleem

Ik ben niks vergeten tekopieren aan divjes of tabels of wat ook

Mvg Terr0r

Even off-topic, welke source is dat? want hij komt me erg bekend voor.

On-topic:

Misschien is het beter dat je de problemen die je hebt beter verwoord.

Offtopic : In welk deel van het forum leg ik mijn probleem neer ?

On-topic: Beter dan dat kan haast niet maar goed

Mvg Terr0r

is dit niet banditi source ?

Ja dit is de banditi source

Mvg Terr0r

Maar goed nu ben ik nog steeds geen steek verder dan dat ik al was

Iemand die mij mischien verder kan helpen ?

Alvast bedankt

Mvg Terr0r

Het is vreselijk irritant als je de berichten van anderen in stukken gaat hakken en kinderachtige berichten schrijft.

Als iemand iets niet kan dan doe ik het op een andere manier en dat is dus op de manier van berichten knippen

Leer waar je punten en komma's moet zetten, want er is gewoon bijna niet doorheen te komen.

Ik wil best iets leren daar sta ik zeker wel voor open maar moeten is dwang en daar hou ik niet zo van

Ik probeer me best tedoen om ergens een komma en/of punt op de juiste plekken tezetten alleen dat wil dus niet altijd even goed mijn excuus daar voor

Ookal heb je scripts gekocht, je zal ze toch moeten posten. Als je dat niet doet kan niemand je helpen. Het is ook niet zo dat je álles weggeeft. Wij kunnen je op weg helpen, maar gaan niet vrijwillig álle scripts inbouwen. ;)

Begrijp me niet verkeerd victor maar als ik van jou een script koop voor wat dan ook en ik kom er niet uit en vraag om hulp en jij wil niet hebben dat je scripts openbaar komen om dat het dus kan zijn dat iemand het dus zo kan kopieren en plakken en gebruiken en er niet voorbetaald heeft terwijl jij dat wel wil snap je maar ik moet wel iets van het script posten dat zou dus een kleine mischien wel een grote inkomsten strop kunnen zijn

Je zegt ze gekocht te hebben, maar wij moeten ze wel hebben?
    Dus of wij moeten het ook kopen of jij plaatst die scripts gewoon.

Zelfde antwoord als hier boven

Ik vind jou gewoon echt dom, je kan toch wel zelf nadenken of in ieder geval twee keer nadenken voordat je wat neerzet?

Je mag mij dom vinden dat is geen probleem iemand dom en/of wat dan ook vinden mag dat is wettelijk toegestaan

Als ik tegen jou zeg ik vind jou een mierenneuker dan mag dat, Dat vind ik dat is dan mijn mening.

Als ik zeg je bent een mierenneuker dan mag dat ook want dat kan op meedere manieren worden opgevat

1 - Op de manier dat je jij dus echt pietje precies bent en echt op de puntjes zit
    2 - Op de manier als slecht woord

De meeste mensen vatten het op als manier 2

Dat was dat nu weer tot de orde van de dag captcha inbouwen Banditi

Hier mijn scripts die er dus voor nodig zijn om het dus werkend tekunnen krijgen

Index.php V3 map

Index.php captcha

captcha.php

Ik heb het even zo gedaan om dat ander me bericht telang was over de 10.000 tekens

Greets Terr0r

PS: Ik zet hier nu de scripts neer om dat er omgevraagd word maar ik wil er geen gezeik mee dat ik iets plaats wat eigenlijk mischien niet mag om dat er voor betaald is

Beste ,

Hallo

Ik dacht dat iemand 1.362 post toch wel een beetje ervaring heeft met php.

Ik heb wel ervaring met php hoor alleen sommige dingen krijg ik dus niet helemaal goed werkend en dan vraag ik om hulp

Er moet iets ingebouwd worden.

Klopt er moet een captcha systeem ingebouwd worden en dat krijg ik zelf dus niet oor elkaar en daar vraag ik hulp bij

Helderziende bestaan niet.

Dat zeg je wel maar daar ben ik niet zo heel erg zeker van

We hebben dus alle scripts nodig waar het captcha systeem ingebouwd moet worden.

Dat zijn dus nog een aantal wat php bestanden

Wat hebben dan nodig zo als ik begrijp zijn dat

index.php (uit de V3 map)
    index.php (uit de captcha map)
    captcha.php (uit de captcha map)
    Alle php bestanden (uit de V3 map) waar de captcha moet worden ingebouwd

En het captcha systeem zelf.

Dat begrijp ik

Met vriendelijke groet,
    Rick van beek.

En het lijkt mij wel een normale gang van zaken dat de TS alle scripts post

Dat wil ik wel alleen ik heb er voor betaald niet heel veel maar toch dan kan ik dat niet zo openbaar neer zetten of wel ? dit kan ook via PM ?

En niet zegt: zoek het zelf maar op in de v3 map want wij gaan niet dingen opzoeken.

Dat snap ik dat is begrijpelijk

De TS moet gewoon de volledige informatie geven, doet hij dit niet dan wordt het topic zonder pardon gesloten.

Ik geef ook gewoon de volledige informatie wat ik dus net ook al zij ik heb er voor betaald niet heel veel maar toch dan kan ik dat niet zo openbaar neer zetten of wel ?

Beste ,

Ik las zo juist je klaag topic deze is inmiddels gesloten.
    Ik kan goed begrijpen dat er niemand een reactie geeft.

Iedereen heeft wel eens een mindere dag er tussen zitten ja toch

Allereerst geef je script niet.
    En niemand gaat het kopen.

Wat bedoel je daar mee ?

1 - Geef je script niet ?
    2 - Niemand gaat het kopen ?

Dat begrijp ik niet helemaal

Even voor de duidelijkheid we hebben de volgende bestanden nodig.
    - Alle bestanden van captcha script.
    - je oude index.php
    - Alle andere bestanden waar je captcha wil toevoegen.

1 - U bedoelt captcha.php wat in het mapje zit van de download ?
    2 - Gewoon de index.php in de V3 map
    3 - overal waar dus de captcha in staat dat is nog al wat maar goed dat is niet zo heel probleem

Daarnaast als iemand anders alles moet gaan doen. Is het ook leuk om te horen wat hij er voor terug krijgt.

Ik wil best wel een klein bedrag betalen voor de hulp of een wederdienst leveren als het goed is staat dat ook in de begin post

Met vriendelijke groet,
    Rick van beek

Ps ipv een topic te bumpen kan je ook gewoon een nieuwe topic aanmaken. Niemand gaat een topic lezen die 2 jaar oud is.

Dat begrijp ik