Het is vreselijk irritant als je de berichten van anderen in stukken gaat hakken en kinderachtige berichten schrijft.
Als iemand iets niet kan dan doe ik het op een andere manier en dat is dus op de manier van berichten knippen
Leer waar je punten en komma's moet zetten, want er is gewoon bijna niet doorheen te komen.
Ik wil best iets leren daar sta ik zeker wel voor open maar moeten is dwang en daar hou ik niet zo van
Ik probeer me best tedoen om ergens een komma en/of punt op de juiste plekken tezetten alleen dat wil dus niet altijd even goed mijn excuus daar voor
Ookal heb je scripts gekocht, je zal ze toch moeten posten. Als je dat niet doet kan niemand je helpen. Het is ook niet zo dat je álles weggeeft. Wij kunnen je op weg helpen, maar gaan niet vrijwillig álle scripts inbouwen. 
Begrijp me niet verkeerd victor maar als ik van jou een script koop voor wat dan ook en ik kom er niet uit en vraag om hulp en jij wil niet hebben dat je scripts openbaar komen om dat het dus kan zijn dat iemand het dus zo kan kopieren en plakken en gebruiken en er niet voorbetaald heeft terwijl jij dat wel wil snap je maar ik moet wel iets van het script posten dat zou dus een kleine mischien wel een grote inkomsten strop kunnen zijn
Je zegt ze gekocht te hebben, maar wij moeten ze wel hebben?
Dus of wij moeten het ook kopen of jij plaatst die scripts gewoon.
Zelfde antwoord als hier boven
Ik vind jou gewoon echt dom, je kan toch wel zelf nadenken of in ieder geval twee keer nadenken voordat je wat neerzet?
Je mag mij dom vinden dat is geen probleem iemand dom en/of wat dan ook vinden mag dat is wettelijk toegestaan
Als ik tegen jou zeg ik vind jou een mierenneuker dan mag dat, Dat vind ik dat is dan mijn mening.
Als ik zeg je bent een mierenneuker dan mag dat ook want dat kan op meedere manieren worden opgevat
1 - Op de manier dat je jij dus echt pietje precies bent en echt op de puntjes zit
2 - Op de manier als slecht woord
De meeste mensen vatten het op als manier 2
Dat was dat nu weer tot de orde van de dag captcha inbouwen Banditi
Hier mijn scripts die er dus voor nodig zijn om het dus werkend tekunnen krijgen
Index.php V3 map
Index.php captcha
captcha.php
Ik heb het even zo gedaan om dat ander me bericht telang was over de 10.000 tekens
Alvast bedankt voor de hulp
Greets Terr0r
PS: Ik zet hier nu de scripts neer om dat er omgevraagd word maar ik wil er geen gezeik mee dat ik iets plaats wat eigenlijk mischien niet mag om dat er voor betaald is