Posts by Pharox

scarface
    Hun eigen betaal pop-up's is niet moeilijk te maken hoor, weet niet in hoevere jij hierin denkt ?

Voorbeelden zijn uit de Webtiger source te halen dus is geen probleem.
    Voor de rest zou hij dit makkelijk kunnen realiseren als hij het sireus aanpakt en niet na 1 week weer een ander project kiest.

Ik zou het gewoon doen startmijncrime, niet veel websites beheren dit soort ideeén en het is dus vrij uniek.

[offtopic]
    Hoeveel projecten heb jij onderhand wel niet gestart hier?
    Word het niet eens tijd om één project te kiezen en daarmee aan de slag te gaan?
    [/offtopic]

Wat heb je zelf al aan zo een systeem, helemaal niks of slechts een begin?

Probeer deze maar eens te wijzigen.

PHP
    mysql_query("INSERT INTO `news` (`soort`, `postdate`, `title`, `newstext`) 
    								 VALUES (' ". $_POST['soort'] ." ',NOW( ),' ". $_POST['title'] ." ',' ". $_POST['newstext'] ." ')");

Een code werkt niet opeens niet meer als jij er niet aan zit, schijnbaar heb jij iets gewijzigd.

Dan komt het totaal dus toch op 82 miljoen.

Als je dat nog een keer verdubbelt krijg je 164.000.000
    En wat niels aangeeft, nummer 1 van meest opgehaald kan dus eventueel veel meer zijn.

Totale bedrag is dus zowiezo: 164+ mil.

Jou error_reporting staat aan.

Ik denk dat dit oplost wat je probleem is.

PHP
    if(isset($_SESSION['uId']) && $_SESSION['uID'] && is_auth(1, $_SESSION['uId']))

Let op weet niet zeker, deze fouten heb ook ooit gehad.

PHP
    if (isset($_GET['iets']))

//Bovenstaande krijg je die error

if (isset($_GET['iets']) && $_GET['iets'])

//Bovenstaande krijg je geen error
    Citaat van Cass

Er zit niet voor niks een wachtwoord op. Het is niet de bedoeling dat je er zonder ww inkomt. Ga dus maar geen trucjes uit leggen, want dat is gewoonweg illegaal, en mag hier dus niet. (ga ook niet tegen deze reactie in, want heeft 0,00% zin.)

L*l naar je verstand gast, waar zeg ik illegale dingen dan?
    Een administrator account zit niet voor de lol op elke pc/laptop.

- Administrator heeft geen wachtwoord, dus geen inbreken.
    - Administrator heeft meer rechten, dus geen inbreken.

Een administrator account heeft gewoon meer rechten om iets te doen.
    Wanneer je hier een wachtwoord op zet en onthoud is dit geweldig.
    Zo niet kan je er gewoon bij en doen wat nodig is, ga mij dus niet vertellen wat illegaal is.
    Wat ik nu uitleg is niet illegaal, het is een account die meer kan.
    Wat is er dan illegaal aan, omdat jij dit niet wist soms of wat anders?

Als je niet verschil tussen legaal en illegaal kent hou dan gewoon lekker je kop dicht.

Citaat van Jasper

nederland mag trots zijn opzich zelf ruim 83,5 miljoen is er binnengehaald.

Waarvan de helft uit de belasting geld kist komt ^o)

Ze moeten voor de werkeloze zo zijn, weetje hoeveel er thuis zitten..

In windows XP kan je gewoon met je administrator account inloggen en het wachtwoord van dat account verwijderen.
    Dan kan je zonder wachtwoord erdoor komen, geld dit ook niet voor windows 7 ?
    Heb dit zelf namelijk nooit getest omdat me pc 24/7 draait vanwege zaken die je hier niet mag bespreken.

Windows XP was:

Inlog scherm -> CTRL + ALT + DELETE -> Naam: Administrator -> login -> Wachtwoord verwijderen van xxxxx account -> uitloggen -> CTRL + ALT + DELETE -> Aanmelden en klaar weg is dat wachtwoord.

Nogmaals weet niet of dit voor windows 7 ook geld, nooit getest of ergens gelezen.

Niels
    Kapersky was volgens mij ook door een SQL injectie getroffen, die gozer kon toen alle klant gegevens zien.

Northon raad ik ook af, slechte software heb ik 1 jaar gedraait met alleen maar problemen.

Gebruik zelf Avast, heerlijk programma verteld je alles en vraagt wat je wil doen met de virus (verwijderen of in de kluis).

Citaat van Robtuner

maak het dan gewoon openbaar,
    En als je cp een te laag niveau vindt rot dan gewoon op.

Wie zegt dat ik het hier te laag vind?
    Ik zeg alleen dat WAARSCHIJNLIJK niet iedereen die bug opgelost heeft.
    Je kan zelf ook moeite doen om iets te zoeken en op te lossen of moeten we alles voorkauwen voor je?

Je reactie slaat dus helemaal nergens op!

Moet ik Scarletti in gelijk gaan geven.

9 van de 10 keer als je een tutorial wilt vinden over Photoshop is het engels.
    Je kan de woorden wel vertalen met google translator maar dan ben je veel langer bezig.