Posts by SvenB

Dankje:cheer:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.06.10 14:11:19:
    Wacht SC-scripting, je mag me gerust helpen, alleen wil wel gewoon line bestellen, en het liefst bij Compustunt.nl, als jij voor mij daar dan eens een goed setjes samenstelt!..

Geld ook voor de anderen :$!

@ Project B

Ik zou het niet weten, ik koop een monitor voor me PC:P!

@ AXL

Veel te duur, wil een leuke PC voor een leuk bedrag

@ lancer

Dat is wel eens een optie dat toetsenbord, zal eens kijken.

Nog meer reacties!!?

Beste CP'ers,

Ik ben van plan om binnen een aantal weken een nieuwe PC aan te gaan schaffen. Nu heb ik er eentje zien staan:

Kast: http://www.compustunt.nl/store…=282_406&products_id=9616

Monitor: http://www.compustunt.nl/store…241_426&products_id=10657

Muis en toetsenbord:
    http://www.compustunt.nl/store…242_286&products_id=10493

Speakers:
    http://www.compustunt.nl/store…243_295&products_id=10651

Ik zoek een computer die voor mijn vervolgopleiding geschikt is, namelijk de opleiding Mediatechnologie, mischien zijn er ook wel mensen die die opleiding volgen!?

Mijn pc moet ten eerste heel geschikt zijn voor die opleiding, verder photoshop, msn, zo nu en dan eens een game, denk aan COD ofzo, is deze pc dan iets voor mij?

SvenB!

Dit topic laat ik een beetje vervolgen op mijn vorige!

Beste CP'ers,

Bij deze verkoop ik mijn pas gestarte site: Wineenbiosbon.nl! Het is een site waar mensen zich kunnen aanmelden om vervolgens een bioscoopbon te winnen! Als je 150 punten hebt kan je het inwisselen voor een bon.

Hoe kom je aan punten?
    Uit dit gedeelte vallen veel inkomsten te halen, ten eerste kunnen inkomsten komen uit het Bellen, ook moeten leden klikmissies uitvoeren voor punten, dus ook voor klikadvertenties krijg je geld!

Wat krijg je:
    - Het script + DB (leden etc)
    - Het domein (deze week geregistreerd bij WJsolutions)

Bugs
    Er zitten enkele kleine bugs in: Je kan je wachtwoord niet wijzigen, msn invite doet het niet, en enkele HELE lichte foutjes in adminpanel, haast niets.

Reden van verkoop:
    Gekocht, maar was van plan het uit te gaan breiden. veel te snel gekocht, kan niet scripten dus van het vele uitbreiden kon ook niet veel van komen. [offtopic]Dankje mark:P![/offtopic]

Testaccount
    Ik heb een testaccount beschikbaar gesteld als admin, zo kan je precies kijken!

Gebruikersnaam: [email protected]
    Wachtwoord: Bezouwke

De veiling:
    Heb het script voor een leuk bedragje ingekocht dus gaat er voor een leuk bedragje ook weer uit:

Startbod: €12,50
    Opbieden: €2,50
    Buy-now: €25,00

De betaling:
    Overschrijving, niets anders mogelijk!

Ik hoop er iemand mee blij te kunnen maken!

Mvg,
    SvenB

Ik zou begot niet weten waar jij het over hebt, Wat ik op sitedeals doe, is mijn ding, wat ik hier doe is mijn ding. En wat ik hier doe, is zoeken naar een juiste PC,, daar wil ik hulp bij!

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria in de gloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooria in de gloooooooooooooooooooooooooooria, Hieper de piep HOERA, hieper de piep HOERA, hieperde hieperde piep, HOERAAAAAAA!!

PHP 15 JAAR!

Beste CP'ers,

Ik ben van plan om binnen een aantal weken een nieuwe PC aan te gaan schaffen. Maar ik heb er niet zoveel verstand van, mar toen dacht ik dat weten 'De boys van CP' wel. Dus bij deze:

Ik zoek een computer die voor mijn vervolgopleiding geschikt is, namelijk de opleiding Mediatechnologie, mischien zijn er ook wel mensen die die opleiding volgen!?

Mijn pc moet ten eerste heel geschikt zijn voor die opleiding, verder photoshop, msn, zo nu en dan eens een game, denk aan COD ofzo!

Mijn budget is 850 euro, en wil daarvoor een complete set: Van beeldscherm tot muis & boxxen. Printer etc.. niet er bij!

Ik wil wel een lekker groot beeld!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, met deze 'voor mij' lastige keuze!

Mvg,

SvenB!

Beste CP'ers,

Bij deze bied ik de mogelijkheden om te adverteren op mijn pas geopende website Wineenbiosbon.nl!

Wat voor site is het?

Wineenbiosbon.nl is een site waar mensen zich kunnen registreren om vervolgens een bioscoopbon te kunnen winnen. Wanneer je 150 punten in het spel verzameld hebt, kan je 150 punten inwisselen voor 1 Nationale Bioscoopbon!

Hoe kom je aan 150 punten?

Hier komt het, om aan punten te komen op het spel, moet je bannerklikmissies doen. Dit kunnen ze 1x per dag, en krijgen ze 0,5 credits!

Ik wil adverteren!

Dat kan, we hebben:

1x Banner onder aan pagina: €10,00 per maand!
    Bannerklikmissie toevoegen: €5,00 per maand!

De site beschikt nu over een xx aantal leden. Maar word al vaak bezocht!

LET OP: Betaling hebben wij het liefst in WALLIE, aangezien we dat op het moment nodig hebben!

Mvg,

SvenB

Jannick, we hebben de site samen, brian en IK!.. en idd, er moeten nog wat kleine dingetjes worden aangepast!

Maar wie kan er een mooi simpel goedkoop design voor mij maken!?

Dan weet ik het bij deze goed gemaakt: Wie zou er voor mij een leuke layout kunnen creeeren excl slicing, zo goedkoop mogelijk. En wanneer ik hem goed vind, ik hem kan kopen?

Cijfer: 3/10

Sterkte punten: Leuk gemaakt, de 2 rechter tabelletjes.
    Minpunten: DIe bal, goed bij de 3e weg gelaten. en achtergrond.
    Evt waarde: 2,50 enkel .psd?
    Welke is het best: de 3e
    Zal jij hem gebruiken: NEE!!

[offtopic]Tip: Duik nooit photoshop meer in:$[/offtopic]