Posts by SvenB

@F.Ajeti,

Je koopt de biosbonnen gewoon in, en zorgt dat je site meer winst maakt als je bonnen, je kan bijvoorbeeld voor de klikmissies een maandbedrag vragen van 15 euro ofzo.

Mensen kunnen ook bellen voor credits, 5 per belletje van 1,30, er moeten 150 credits worden verzameld, voordat je hem voor een biosbon kan inwisselen, dat zegt dus genoeg.

Waar ik ze altijd inkocht is: http://www.bioscoopbon.nl

Groetjes.

Beste CP'ers,

Na enige tijd kwam ik in een van mijn mappen het "Wineenbiosbon" script liggen. Het betreft een zéér uniek script waar niet veel mensen over beschikken.

Ik zet dit script te koop, omdat ik het een tijd geleden gekocht heb, maar er geen tijd voor heb om er iets leuks van te maken, dat ook nog eens goed gaat lopen!

Wat is het voor een script?

Bij dit script draait alles om de Nationale Bioscoopbon, je spaart op het spel tot een bepaalde hoeveelheid credits, wanneer je die hoeveelheid heb behaald kan je deze inruilen voor de Nationale bioscoopbon, die dan door de eigenaar van het spel zal worden toegestuurd.

Waar haal ik de verdiensten uit, bij dit script?

Mensen die zich aanmelden, verdienen credits door op verschillende banners te klikken, ook wel klikmissies genoemd! Als er mensen geinteresseerd zijn om hun website wat vaker te laten bezoeken, plaatsen ze deze bij Wineenbiosbon op de website, waarvoor jij (bijvoorbeeld) een maandelijks bedrag kan uitkiezen!

Maar....

Je haalt ook inkomsten uit bijvoorbeeld bellers op het spel, want op het spel kan je ook voor 1.30, 5 credits krijgen. Voor elk belletje, krijg je op mollie dus, 0,85 cent!

Dus aan inkomen bij dit script hoef je niet bang te zijn, want die komen er zeker wel!

Is er een demo?

Ja.. Die is er!!

http://www.djsven.nl/bioscoopscript

Inloggegevens kunt u bij mij via de PM aanvragen

Let op! Dit account is admin gericht, en beschikt dus ook over alle adminopties!

Ben je geinteresseerd in dit zéér unieke script?

Er worden 5 licenties verkocht t.w.v. 10 euro, met alle doorverkooprechten.

Laat het dus hier op het topic weten, of via een privé bericht, ook voor vragen kan je hier op het topic terecht.

Met vriendelijke groeten,
    SvenB

Let op: Het script heeft hier al vaker te koop gestaan, maar er is destijds niemand geinteresseerd in geweest, daarom gaat hij nu voor goedkoper weg!

Beste CP'ers,

Aangezien ik me een beetje ga vervelen in de "webwereld" om het zo maar te zeggen. Ben ik van plan een webshop te gaan maken waar ik lekker mee kan bezig zijn, denk aan factureren en zulke dingen.

Het lijkt mij gewoon leuk, ik heb ook een KVK-nummer, dus mag de shop legaal beginnen.

Maar mij vraag is, welk product zal ik kiezen, of naar wat voor soort producten is veel belangstelling?

Ik hoor het graag van jullie!

Mvg,
    SvenB

Heey,

Ik ben opzoek naar nummers met leipe beats er in! Gewoon om eens te draaien op een avond wanneer ik moet draaien.

Voorbeeld;

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

't mag ook gewoon een lekkere mix zijn van een huidige top 40 hit ofzo.

Greetz.

Citaat van L.Groot

Ik zou voor 1 gaan en dan echt een topper ervan maken.
    Goede layout, netjes gescript en vooral veel jQuery gebruiken, dat komt de gebruiksvriendelijkheid ten goede. Ik zou voor alle formulieren een Ajax request gebruiken en proberen jQuery UI erin te verwerken.

Daarnaast heb je een pakkende domeinnaam nodig, het liefst .nl of .com, a.d.h.v. welke doelgroep.

Succes!

Dankjewel voor de gedetailleerde uitleg, en het snelle antwoord!

Ik wacht nog meerdere reacties af.

Beste CP'ers,

Voor mijn vrije tijd, die ik aankomende vakantie heb, wil ik met een geheel nieuwe website gaan beginnen, waar kortingsbonnen worden weggegeven van bedrijven die selecteerbaar zijn op gebied.

Het is de bedoeling dat mensen zelf kortingen van hun bedrijf op de website kunnen plaatsen, en dat bezoekers van de website van die kortingen kunnen profiteren, doormiddel hun gegevens in te vullen, waarna ze een definitieve kortingsbon bij hun op de deurmat mogen verwachten.

Nu is mij grote vraag, op wat voor manier hadden jullie zoiets aangepakt!

1. Zelf scripten met m.b.v. PHP, SQL etc..
    2. OpenSource, zoja.. WELKE?
    3. Andere suggesties?

Mijn grote voorbeeld:

http://www.kortingsbon.nl/

Ik hoor het van jullie, en ik hoop stiekem een beetje op spoedig antwoord!

Alvast bedankt,
    Sven:cheer:

Hallo Allemaal,

Mijn abonnement loopt binnenkort af, wat inhoud dat ik een nieuw toestel mag kiezen. Ik heb momenteen de Galaxy S, ben er eigenlijk heel tevreden mee!

Nu is mijn vraag aan jullie:

- Welke raden jullie aan te kiezen?
    - Of weten jullie een goede smartphone die binnenkort op de markt komt of iets?

Met vriendelijke groeten,
    SvenB

Beste CP' ers,

Hierbij verkoop ik een design, die ik in het verleden heb gemaakt voor mijn dance-event community, nu ben ik overgestapt naar een ander design, dus verkoop ik het huidige design, dat er ook strak uit ziet, hij is gesliced bij webbasing.com

Online demo: http://www.webbasing.nl/opdrachten/sven/stamperz/

Biedladder:

startbod: 7,50 euro
    opbieden met: 2,50 euro
    buy-now: 15,00 euro

Betaling: Overschrijving

U ontvangt: PSD + HTML CSS (gesliced)

Mvg,
    SvenB