Bioscoopbon script

• Beste CP'ers,

Na enige tijd kwam ik in een van mijn mappen het "Wineenbiosbon" script liggen. Het betreft een zéér uniek script waar niet veel mensen over beschikken.

Ik zet dit script te koop, omdat ik het een tijd geleden gekocht heb, maar er geen tijd voor heb om er iets leuks van te maken, dat ook nog eens goed gaat lopen!

Wat is het voor een script?

Bij dit script draait alles om de Nationale Bioscoopbon, je spaart op het spel tot een bepaalde hoeveelheid credits, wanneer je die hoeveelheid heb behaald kan je deze inruilen voor de Nationale bioscoopbon, die dan door de eigenaar van het spel zal worden toegestuurd.

Waar haal ik de verdiensten uit, bij dit script?

Mensen die zich aanmelden, verdienen credits door op verschillende banners te klikken, ook wel klikmissies genoemd! Als er mensen geinteresseerd zijn om hun website wat vaker te laten bezoeken, plaatsen ze deze bij Wineenbiosbon op de website, waarvoor jij (bijvoorbeeld) een maandelijks bedrag kan uitkiezen!

Maar....

Je haalt ook inkomsten uit bijvoorbeeld bellers op het spel, want op het spel kan je ook voor 1.30, 5 credits krijgen. Voor elk belletje, krijg je op mollie dus, 0,85 cent!

Dus aan inkomen bij dit script hoef je niet bang te zijn, want die komen er zeker wel!

Is er een demo?

Ja.. Die is er!!

http://www.djsven.nl/bioscoopscript

Inloggegevens kunt u bij mij via de PM aanvragen

Let op! Dit account is admin gericht, en beschikt dus ook over alle adminopties!

Ben je geinteresseerd in dit zéér unieke script?

Er worden 5 licenties verkocht t.w.v. 10 euro, met alle doorverkooprechten.

Laat het dus hier op het topic weten, of via een privé bericht, ook voor vragen kan je hier op het topic terecht.

Met vriendelijke groeten,
    SvenB

Let op: Het script heeft hier al vaker te koop gestaan, maar er is destijds niemand geinteresseerd in geweest, daarom gaat hij nu voor goedkoper weg!

• Ik heb wel interesse in de source maar hoe maakt u dan winst met die klikmissies heeft u een gpt site die voor de inkomsten voor de kliks zorgen of hoe zit dat? En waar koop je die Bioscoop bonnen voor een lage prijs dan in?

• Ik heb een klacht ontvangen van een koper die dit script in het verleden zou hebben gekocht van je. Zou je mijn daar nadere uitleg over willen doen?

tot die tijd zal ik het topic helaas moeten sluiten.:slotje:

Edit by willem 02-11-2011 - 12:05 uur:

Topic heropend. Het script is in het verleden verkocht met verkoop rechten en gebruik rechten.

• @F.Ajeti,

Je koopt de biosbonnen gewoon in, en zorgt dat je site meer winst maakt als je bonnen, je kan bijvoorbeeld voor de klikmissies een maandbedrag vragen van 15 euro ofzo.

Mensen kunnen ook bellen voor credits, 5 per belletje van 1,30, er moeten 150 credits worden verzameld, voordat je hem voor een biosbon kan inwisselen, dat zegt dus genoeg.

Waar ik ze altijd inkocht is: http://www.bioscoopbon.nl

Groetjes.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!