Posts by FreakALeak

Vergeleken met sommige andere biedingen valt dit nog mee. Daar loopt het wel in de miljoenen op, maar goed, het blijft extreem veel. Ikzelf zou het er niet voor over hebben, waarschijnlijk diegene wel.:p

Ik zou tot maximaal 200,- over hebben voor een domein, dan is het wel afgelopen voor mij.:p

Ik zou in ieder geval van Hypercam dan de betaalde versie nemen, aangezien je bij de gratis versie zo'n lelijk tekstje krijgt bovenin, dat het opgenomen is met Hypercam. Redelijk onprofessioneel dus. Fraps is ook wel een aanrader, maar dit werkt hetzelfde als Hypercam. Als je aan een betaalde versie gratis wil komen, moet je illegale dingen moeten doen. :P Ik hoop dat je me snapt.

Je moet in de database bij de tabel van missie(s), ik weet het niet precies hoe die heet, hem toevoegen. In het script waar je de missie aan wil toevoegen en ook nog bij de pagina van de weergave welke missíes je voltooid hebt. Ik geloof dat je het nu wel hebt. Ik zit nu niet thuis, dus kan niet in het script kijken. ;)

Door een icoon te maken, hem op te slaan als .bmp en vervolgens de extensie veranderen naar .ico

Er zijn trouwens ook nog genoeg grafische programma's voor dit soort zaken. Neem een voorbeeld aan IrfanView bijvoorbeeld. ;)

Ten eerste excuses voor de late reactie, ik moest gisteravond plots weg.

Hetgeen over de cookies kan niet helemaal kloppen, aangezien ik ze iedere dag verwijderen.

Maar als ik dus teveel pagina's per minuut bezoek, krijg ik een "ban" voor het uur omdat het systeem denkt dat ik de server wil aanvallen? Zit ik nu in de goede richting? Ik denk het wel.

Afijn, het antwoord op mijn vraag is beantwoord en wat mij betreft kan het topic dicht.

Nog bedankt!:D

Ik snap dit niet helemaal: Ik was net op CP aan het kijken naar topics, ik ga naar een nieuw topic en dan komt er in mijn beeld te staan 'Je probeert ons aan te vallen?
    Kom binnen een uurtje terug...' Ik heb serieus waar geen enkel idee wat ik nou weer verkeerd gedaan heb. Aangezien ik graag op CP kijk moet ik nu via een een of andere site kijken..

Graag reactie.

Ik gebruik Avast al een behoorlijke tijd en heb er nog geen enkele problemen mee gehad. Als je het aan mij zou vragen raad ik je Avast aan, maar je moet uiteindelijk zelf kiezen. :cheer:

En toch zijn er mensen die hem echt top vinden. Dat snap ik dan niet.. Net of ze als vorige versie 6.0 hadden, waarvan ik niet eens weet of deze bestaat, maar dat terzijde. :p

Nee, mij hebben ze niet overtuigd.

Citaat van NielsB

hij is chill maar grootste minpunt is toch echt de optie om je naam te veranderen.

En dit gaf bij mij de doorslag om het te uninstallen. Ik vind MSN 2011 behoorlijk irritant tegenover de vorige versie.

Citaat van tree

Het lijkt inderdaad wat pixelig maar het is overal gewoon Arial, 12px :p

[offtopic]Ik neem aan dat je met Photoshop werkt? Dan heb je naast waar je het lettergrootte kan kiezen nog zo'n vakje waar AA staat (wel in andere vorm) Als het goed is heb jij daar dan none staan. Dit moet je veranderen naar sharp of smooth. Met dank aan SkyNet:P[/offtopic]

Erg leuke layout. Goed kleuren gebruik, en als je die menu tekst aanpast is het nog beter. ;)

Citaat van glammiiee

Bestandsnaam: DaVy'S - WebBrowser.exe
    Bestandsomschrijving: DaVy'S - WebBrowser
    Bestandsgrootte: 46 KB
    bij mij werkt die gewoon.
    en ontopic,
    browser is wel erg simpel nog ondersteutn geen java, en tabbladen sluiten en aanmaken ken aleen via menu

Ik krijg de informatie over het bestand wel te zien, maar op de plek waar 'Download dit bestand' (of iets soortgelijks) hoort te staan komt dat te staan. ;)