...
Layout feedback
-
-
-
Tree
Ik vind hem wel mooi allen header vind ik niet zo mooi
Veder is kleurcombinatie GoedDus van mij krijg je een 9 (a)
-
Ik vind hem wel mooi,
maar die achtergrondjes van de menu niet. Deze moet je geheel kunnen zien vind ik.
-
Lettertype in het menu kan beter, te pixelig..
Voor de rest heb ik geen commentaar.
Dus van mij krijg je een 8,7. -
Citaat van FerhatR
Lettertype in het menu kan beter, te pixelig.
Het lijkt inderdaad wat pixelig maar het is overal gewoon Arial, 12px :p -
Citaat van tree
Het lijkt inderdaad wat pixelig maar het is overal gewoon Arial, 12px :p[offtopic]Ik neem aan dat je met Photoshop werkt? Dan heb je naast waar je het lettergrootte kan kiezen nog zo'n vakje waar AA staat (wel in andere vorm) Als het goed is heb jij daar dan none staan. Dit moet je veranderen naar sharp of smooth. Met dank aan SkyNet:P[/offtopic]
Erg leuke layout. Goed kleuren gebruik, en als je die menu tekst aanpast is het nog beter.
-
Prachtig! Werkelijk niks op aan te merken. Doe zo voort zou ik zeggen.
Heb ook eens je andere layouts bekeken, mooie stijl heb je!
-
@ FreaALeak,
Het ligt natuurlijk aan je ontwerp, bij deze layout staat 'none' voor het menu veel beter, maar smaken verschillen
-
Pim: bedankt voor je reactie
Citaat van SkyNet@ FreaALeak,
Het ligt natuurlijk aan je ontwerp, bij deze layout staat 'none' voor het menu veel beter, maar smaken verschillen
Dit komt wel goed van zodra je hem gaat omzetten naar (X)HTML en CSS.Citaat van FreakALeak
Dit moet je veranderen naar sharp of smooth.
Dit staat niet mooi bij arial...
Verschillende extra fonts (die te downloaden zijn op het internet) zien er nogal slordig uit, en daar is die sharp, smooth, ... goed voor. Maar voor de standaardfonts van Windows is dit helemaal niet nodig. -
balkje feesten en spotlight staan niet gelijk met home
of het moet zo horen? -
-
Ubermooi
-
-
Goede layout.
Simpele en duidelijke (zakelijke) header.
Mooi kleurgebruik.Strak en modern.
9
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!