Posts by RiiCk

Beste leden van cp,

Ik wil vanmiddag bezig met het aanpassen van alle opties in me crime. Maar, ik kan maar geen idee bedenken hoe ik de style doe. Ik heb nu bijna in elke optie een emoticon voor elk menu naam. Maar, mijn vraag is hebben jullie een idee wat mooi zal lijken in de opties van misdaad, moord, Algemeen, Familie? etc. Meld het me dan gelieve zo spoedig mogelijk! Ik hoop dat ik wat aan jullie ideetjes heb:).

Hopende op jullie antwoord.

[offtopic]NIET OFTOPPIC DIT WORD GEMELD![/offtopic]

Met vriendelijke groet,
    Rick Jipping

Edit by jgdonleach: Alle spelfouten heb ik er even uit gehaald. Zo is het makkelijker te begrijpen.

Ik heb eigenlijk geen idee nu je het zegt.
    Misschien even een mailtje sturen naar de redactie. Anders moet je even op google zoeken als het goed is, is er een programma waar je simpel je eigen emoticons mee kunt maken.

Groetjes

Bedankt voor jullie meningen

@ superior:
    Als je goed had gelezen is het al een bestaande crime dus hoef geen domein naam. Mij vraag was alleen als er nog wel nut was om een unieke crime er op te zetten.

Groetjes

Topic mag gesloten worden ze snappen me tog niet en ik ga het sowieso uitwerken:slotje:

Nou tegenwoord vind ik wel dat je met veel (normale aantal) opties moet aankomen om het mooi speelbaar te maken. Maar, tegenwoord heb je zoveel van die amateurtjes die alles moeten nabouwen dus ik vraag me af als dit wel zin zal hebben.

Groetjes

Wij zijn natuurlijk al zeer druk bezig met verbeteren van de scripts. Maar, mijn vraag is als het wel nut heeft om een hele unieke site te maken met veel opties!

Groetjes
    Rick

Beste leden van criminals point,

Ik ben momenteel echt gigantich druk bezig met scripten en plannen van mc-projects maar daarnaast heb ik nog me eigen criminal die echt wel klaar is voor een helemaal vernieuwde crime.

Kijk: Toen ik begon met de crime waren de scripts die ik er op heb gezet(gemaakt) nog zeer uniek maar tegenwoordig vind je het gewoon op elke site terug. Nu wil ik helemaal bij 0% beginnen met scripten maar mijn vraag is heeft dit wel nut? aangezien er zoveel criminal spelen zijn? Zoveel mensen die zelf niks kunnen bedenken en je toch weer na gaan bouwen? Ik hoor graag jullie mening hier over. Als ik veel positieve reacties ontvang zal ik er zosnel mogelijk aan beginnen.

Ik houd jullie op de hoogte.

Met vriendelijke groet,
    Rick jipping

Beste leden van criminalspoint,

Al vaker hebben jullie gelezen van mijn plannen omtrent mc-projects maar ik heb daarnaast ook nog mijn eigen criminal game die dringend toe is aan een nieuwe layout. (in en outgame) Wegens tijd te kort wil ik dit door één van jullie laten doen.

Eisen:
    1. Kleur: (zwart, rood, bruin enz.)
    2. 2 kanten menu geld voor in en outgame
    3. boven menubalk in ingame.

De rest spreekt eig allemaal wel van zelf.

De gene met de mooiste layout krijgt 100 euro! deze moet natuurlijk wel gesliced en gebast zijn!

No Result! No pay!

Met vriendelijke groet,
    Rick Jipping

[offtopic]Reageer gewoon niet als je meer dan 100 wil!
    Blijf ontopic!
    Ik reageer wel of ik de layout mooi vind heb jij niks mee te maken![/offtopic]

Hallo, je hebt ik elke script rangnamen toegevoegd? maar je moet ook zorgen dat ze wel naar die rang kunnen he meestal heb je zoiets er in dat als je 1e rank bent er 50 punten bij krijgt bijvoorbeeld. dit moet je dus ook er bij zetten voor je nieuwe ranken.

Groetjes
    Rick

Nee, als het bedrijf goed loopt dan zullen de grote bedrijven zoals xento en network4all zich terug trekken. Hun zitten er nu alleen bij om het op te zetten en goed draaiende te maken. Als dit het geval is dan zullen die 2 sowieso uit onze crew gaan. Misschien werken ze achter de schermen afentoe nog wel is voor mij.

Groetjes

Ik snap je niet echt? Je bedoelt dat er altijd zoon invul vakje bij zit waar je een getal kunt in typen hoeveel je wil kopen? en dit wil je weg halen?

[offtopic]Zo ja, Lijkt me dat een beetje onhandig als ze dan 40x iets kunnen kopen moeten ze 40x klikken?[/offtopic]

Nouja, het personeels is natuurlijk niet vast hé. We zijn nu met zo veel om het bedrijf op te zetten. Als we echt goed lopen en één naam hebben zullen de grote bedrijven achter de schermen verder voor ons werken.

Groetjes,

@WoutR.

Als ik het goed lees biedt JGdonleach dit aan voor u zelf. U kunt hiermee u skills trainen in basen etc. Dus ik neem aan dat hij verwacht dat het gratis is. Ik wil wel een poging wagen.

Groetjes

Hallo Petytn,

Klopt, hij staat al bij de linkpartners van major-crime maar we zijn momenteel nog niet online omdat we nog een layout moeten ontwerpen en omdat er nog stukjes gescript moeten worden.

Groetjes

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.11.09 19:16:22:
    Zijn er nog meer mensen die hun mening willen uiten?

Hallo Jorisgast,

Is het de bedoeling dat je een in en outgame krijgt of maar één van de beide?

Ik denk dat ik wel is een gokje ga wagen.

Groetjes

Cas

Hallo Cas,
    Als het aan ons licht is dit wel een standaard idee. inderdaad. Maar de meeste ontwikkelaars troffelen je geld dan af via de belservice of willen promotie op je site zien. Of uploaden voor jou een standaard source.

Als het goed is zijn ze allemaal wel te vinden op google hoor. Maar het kan natuurlijk zijn dat u er over heen kijkt.

Alsnog heel erg bedankt voor jullie reacties.

Met vriendelijke groet,
    Rick jipping

@cashmoneyz
    Hallo,

Heel erg bedankt voor je positieve reactie. Wij zullen er ook alles aan doen om dit waar te maken.

Groetjes,

Bedankt voor je reactie.
    Natuurlijk zijn er genoeg sites waar je simpel je criminal kunt downloaden en kunt opzetten. Maar laten we eerlijk zijn sommige mensen snappen zelfs naar een super goeie beschrijving nog steeds niet hoe ze iets online krijgen en ze hebben een standaard spel dan. Omdat onze server redelijk goedkoop levert kunnen wij ook goedkoop leveren en verzekeren dat de site altijd snel zal lopen en dat uitval van uw site zo goed als is uitgesloten. Over de reclame hebben we natuurlijk ook zeer goed nagedacht. Dit kan gebeuren op openbare forums. Maar ook op eerder ontwerpte sites van mij.

Me doelgroep is vooral jongeren van ronden de 14 omdat de meesten dan het super mooi lijkt om een eigen site te beginnen. Maar ook kunnen we volwassen aangezien wij ook complete sites voor bedrijven etc. zullen gaan ontwerpen voor natuurlijk zeer scherpe prijzen.

Overigens gaat het mij ook niet om het geld verdienen maar voor de plezier in het scripten. Tuurlijk ik moet het geld er wel uithebben wat ik er allemaal in investeer.

Hopende u hiermee genoeg geïormeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
    Rick Jipping

Hallo rickvbeek,

Hier hebben wij ook zeer goed over na gedacht vandaar dat wij een overeenkomst hebben gesloten met grote hosting partijen. Daarnaast hebben wij ook echte pro scripters er bij om alles zo goed als mogelijk te maken.