@cashmoneyz
Hallo,
Heel erg bedankt voor je positieve reactie. Wij zullen er ook alles aan doen om dit waar te maken.
Groetjes,
Natuurlijk zijn er genoeg sites waar je simpel je criminal kunt downloaden en kunt opzetten. Maar laten we eerlijk zijn sommige mensen snappen zelfs naar een super goeie beschrijving nog steeds niet hoe ze iets online krijgen en ze hebben een standaard spel dan. Omdat onze server redelijk goedkoop levert kunnen wij ook goedkoop leveren en verzekeren dat de site altijd snel zal lopen en dat uitval van uw site zo goed als is uitgesloten. Over de reclame hebben we natuurlijk ook zeer goed nagedacht. Dit kan gebeuren op openbare forums. Maar ook op eerder ontwerpte sites van mij.
Me doelgroep is vooral jongeren van ronden de 14 omdat de meesten dan het super mooi lijkt om een eigen site te beginnen. Maar ook kunnen we volwassen aangezien wij ook complete sites voor bedrijven etc. zullen gaan ontwerpen voor natuurlijk zeer scherpe prijzen.
Overigens gaat het mij ook niet om het geld verdienen maar voor de plezier in het scripten. Tuurlijk ik moet het geld er wel uithebben wat ik er allemaal in investeer.
Hopende u hiermee genoeg geïormeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Rick Jipping
Hier hebben wij ook zeer goed over na gedacht vandaar dat wij een overeenkomst hebben gesloten met grote hosting partijen. Daarnaast hebben wij ook echte pro scripters er bij om alles zo goed als mogelijk te maken.