Posts by RiiCk

Nou, je kunt in de database wees dan net zoon eikel als hem en verwijder al die chit. Of, je kunt de webhoster bellen. Ik zie in ieder geval weinig kans dat dit je gaat lukken. Ook beetje dom met een onbekende een site op starten zonder een contract?

@ stan:
    Ik vind je lay gewoon niet mooi, Ik kan me er nog niks in voorstellen nu. Daarom zeg ik dat je miss de header eerst kunt opvullen ofzo om het een beetje duidelijker te maken wat nou ongeveer je bedoeling is.

@ KyleM: Ik bedoel dat jou layout ook wel iets van crimes heeft en dat, dat best bij CRIMINALSpoint past. Het is tenslotte een criminals comminicatie site eigenlijk. Verder vind ik je stap 4 er heel mooi uitzien. Het zal vooral mooi zijn als het bij forum daadwerkelijk zo blijft dat je mooi kan zien wat nou precies de titel is. Ik neem aan dat bij jou layout nog de statistieken links onder komt en de linkpartners rechts? Als ik nu een cijfer op je lay moest geven kreeg je al een 8.

Groetjes Rick:)

PS. Zal mooi zijn als in alle layouts nog een plek komt om een banner te plaatsen?

@ Stan,

Ik vind je layout nu al niks aan? Je dropt een stap 1 zonder even criminalspoint in de header te zetten. Daarnaast, vind ik de menu titles te opverdreven.

Ik stem nog steeds op Skynet en kyleM:)
    @ Skynet: Zelf vind ik al die kleurtjes van menu niet zo mooi.
    @ KyleM: Die van jou heeft wel een beetje wat van een crime game. Maarja, het is CRIMINALSpoint:)

Ga zo door jongens,

Eerst maar is ff twee domme vragen aan je stellen. Aangezien ik niet weet wat je ervaring is.

Worden jou gebruikers wel opgeslagen in de tabel users?
    Worden de berichten wel op geslagen in de tabel messages?

Ik snap je verhaal niet en heb ook geen verstand van die rot banditi source. maar, kun je ze niet gewoon beide laten linken op click2.php of heb je misschien niet goed geupload? of mist die miss in de source van jou maar zit die in de orginele wel?

De eerste niet hoor. Maar, het kan aan me verbinding liggen om dat ik wel draadloos werk. Op een andere pc met kabel en in de mb's downloade die in 43 seconden best snel wel ja.

Veel suc6 met de verkoop verder:)

de duur is bij mij 3 min en 51 seconden.
    Niet erg snel? Zeg niet dat het aan me pc licht want het downloaden gaat normaal giga snel want heb aantal terabyte gebeugen etc.

Groetjes

Dat bedoelen wij niet. Jij moet even wa uploaden na een server wat wij kunnen downloaden om te zien hoe snel het werkt. Neem niet aan dat we daarvoor moeten betalen? Daarnaast, zie ik 100x staan ga niet offtopic. Wij gaan niet offtopic wij vragen dingen over de resseler hostings.