Posts by RiiCk

Omdat, het gaat over het ontstaan van elektro en je moet elektiche apparatuur van de pc beschrijven en daar heb ik dus geen zin in omdat in de vakantie te doen.

Waarom maakt Jannick fbiwars inplaats van een verslag van 16 paginas:p

Dan nog vind ik hem aardig aan de grote kant. Ik weet ook niet als het bij de lay-out zal passen? Overigens zal ik sowieso wat doen aan de tekst erin. Ik draag geen bril en zie noch uitstekend. Maar, naar het bekijken van je plaatje ben ik bang dat ik het wel nodig ben. [offtopic]Dit is geen afkraking maar, gewoon een tip! Doe een andere letertype.[/offtopic]

Geen dislectie gewoon zeer slecht op de knopjes van me toetsenbord gedrukt. Hoe zwaar we er ook over blijven discusseren het is gewoon jammer dat er hackers zijn. Ik zelf begrijp noch steeds niet waarom je een pagina zal gaan hacken? Alle mensen die een site hebben, hebben er wat voor gedaan. Het is gewoon jammer dat hackers dit kunnen verneuken. proxy's etc. zou de politie moeten verboden en de internetsites voor anoniem internetten direct verwijderen! Dan kun je lekker kijken naar het ip adres van de hacker en dan opsporen en even paar jaar celstraf!. Maarja, Nederland is gewoon te slap.

Volgens mij stemmen fli-i en netostar gewoon met het zelfde account op elkaar. Mijn stem gaat naar Skynet als dit enigsinds nog mogelijk is.

Ik heb elke dag verjaardag van schoonfamillie (SAAI DUS) haha
    En jij?

[offtopic]Ik denk dat de toekomst niet meer in criminals licht door mijnmaffia.nl en zulke sites[/offtopic]

Maak eerst de standaard opties af die je bijna overal nodig bent zoals shop sms profiel ledenlijst etc. Ga daarna pas beginnen met nieuwere opties.

Waarom besloot ik major-crime verkoop vanaf 12 uur snachts vanacht stop te zetten en misschien zelfs te stoppen met criminal spelletjes?

Laatste dag van verkoop major-crime source breekt aan! Ik zal hem vandaag online laten tot ik thuis ben! (rond 12 snachts) Daarna zal de downloadlink verwijderd worden en worden er nooit meer versies uitgegeven! De bugs zijn zo goed als allemaal opgelost. Mocht je ze wel tegen komen meld het en ik maak ze!

Voor mensen zonder beltegoed is overschrijving mogelijk!
    Bank: ING
    Rekeningnr: 2449972
    T.N.V. R.jipping
    Omschrijving: Je Criminalspont naam zetten en melden dat het om de source gaat!

Eventueele sponsoringen van kleine bedragen zijn welkom hoor:p haha.

Bellen noch steeds gewoon via de link!

Uhmm, op school kerstversiering door middel van films? Oké dat is zeker zeer saai ja:p [offtopic]Op school scripten:p[/offtopic]

Wie is blij dat ik niet naar school ga? [offtopic]Ikke in ieder geval wel[/offtopic]

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.12.09 11:23:21:
    Sorry begrijp je topic nu pas:P na het 2x gelezen te hebben. School versiering is altijd saai:P

Antwoord: Is het onzichtbaar?
    Vraag: waarom heb ik zoon hekel aan betweters en mensen die stoer doen en denken dat ze cp hebben gemaakt.?[offtopic](een hier van zit op het forum en is net lid)[/offtopic]

jawel graag genoeg maar ik vraag teveel zeggen ze dan:P. (expres doe ik het)
    Waarom zal ik niet direct stoppen met criminals en dit project ook dood leggen?