3, mezelf niet meegerekend.
Hoeveel mensen komen er in 2010 met het bericht om een crimegame op te starten zonder ooit van HTML te hebben gehoord?
3, mezelf niet meegerekend.
Hoeveel mensen komen er in 2010 met het bericht om een crimegame op te starten zonder ooit van HTML te hebben gehoord?
Gokje: 1000 en noch wat.
Gaat zulke mensen het alleen om het geld en willen ze ons aan het werk hebbe?
Mij iig niet.
Jou wel ?
jawel graag genoeg maar ik vraag teveel zeggen ze dan:P. (expres doe ik het)
Waarom zal ik niet direct stoppen met criminals en dit project ook dood leggen?
om ons een plezier te doen om het te verkopen
Antwoord: Is het onzichtbaar?
Vraag: waarom heb ik zoon hekel aan betweters en mensen die stoer doen en denken dat ze cp hebben gemaakt.?[offtopic](een hier van zit op het forum en is net lid)[/offtopic]
Omdat ik dat ook heb.
Waarom is de kerstviering op dit moment saai op school? Een lokaal is een een of andere film, andere lokaal gamers (waar ik nu in zit te scripten), de rest hangt ergens rond
Uhmm, op school kerstversiering door middel van films? Oké dat is zeker zeer saai ja:p [offtopic]Op school scripten:p[/offtopic]
Wie is blij dat ik niet naar school ga? [offtopic]Ikke in ieder geval wel[/offtopic]
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.12.09 11:23:21:
Sorry begrijp je topic nu pas:P na het 2x gelezen te hebben. School versiering is altijd saai:P
Ik
Welk onderdeel moet ik het snelste afmaken op fbiwars.nl?
Maak eerst de standaard opties af die je bijna overal nodig bent zoals shop sms profiel ledenlijst etc. Ga daarna pas beginnen met nieuwere opties.
Waarom besloot ik major-crime verkoop vanaf 12 uur snachts vanacht stop te zetten en misschien zelfs te stoppen met criminal spelletjes?
Omdat men het soms niet ziet zitten om verder te gaan met iets waar je wel passie voor hebt. Soortement writers block.
Wat ga je doen in het weekend?
Ik heb elke dag verjaardag van schoonfamillie (SAAI DUS) haha
En jij?
[offtopic]Ik denk dat de toekomst niet meer in criminals licht door mijnmaffia.nl en zulke sites[/offtopic]
Gezellig. Kan je niet met je vriendin op haar kamer gaan vervelen?
Vanavond naar vriendin, morgen verjaardag vriendin, overmorgen 10 maanden verkering vieren. Maandag maar weer eens terug naar m'n kamer
iPod of Sony Walkman?
iPod:p
Hulp bieder of hulp vrager?
Hmm, allebei wel.
Broodje "bakpao" of broodje warm vlees?
Bakpao haha.
Tv of Pc?
PC hier kan ik ook tv op kijken
Scripten of Designen ?
Scripten, ben niet zo grafisch ingesteld.
Zelfde vraag?
Design scripten ben ik nog aan het leren
Rook je ?
Nee, gadver. Daarintegen drink ik wel af en toe.
Werk of lui zijn?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!