BUMP.
vond het wel een intressant topic.
BUMP.
vond het wel een intressant topic.
jup, ze moeten ook wat doen aan die balken in profiel waar je je gegevens in kan zetten wat je vordering is. Laat ze eerst maar is wat tonen en dan dat ding pas omhoog.!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.12.09 03:24:58:
nouja, moet cp toch nageven. 3.27 en wij zijn hier noch vrolijk aan het posten hoor?:p
Maark? je mag wel even een unieke misdaad voor me scripten of een shop? Scheelt mij weer:p
Pim die is al helemaal verslaafd aan zijn nieuwe criminalspoint. Moet toegeven dat hij er tot nu toe goed voor staat. Zelf zal ik altijd graag zoiets als dit gewild hebben. maar, geen zin om het te maken. hahaha.
Stelletje slaap koppen zijn jullie. Haha
haha, Soms is het niet kunnen scripten altijd nog mooi. Merk van me zelf altijd wel dat ik te on oplettend bent. maar goed, iedereen maakt fouten. major-crime won destijds de strijd wel. Helaas was gerben, jgdonleach een beetje onbetrouwbaar en maakte dagelijks een back-up voor zijn eigen site.
Haha,
vanaf 0 beginnen had ik eerder nooit zoon zin in. Nu ik het doe moet ik toegeven het geeft je een beter gevoel. Ik heb nu echt het idee dat ik aan MIJN site werk zeg maar.
Maar genoeg over major-crime. hahha
Nog mensen wat te vertellen?
oww, jij verdiende die hosting dus niet:P. haha nee Gekheid.
Ik heb ook nooit aangegeven dat ik de source compleet uniek heb gescript maar deeltjes er van heb gescript. maar, om mijn leven te beteren ben ik nu inderdaad vanaf 0 begonnen. Major-crime source was een van mijn oudste projecten. Door het knooien in die scripts heb ik wel deels leren scripten. Maar, na het lezen van het boek over php gaat het toch al stukken beter. Maarja, iedereen heeft slechte punten. Maar, ik blijf er noch steeds op dat ik gelijk had voor de goedkope verkoop tegen over die jongen die meer betaalde. Dit heb ik puur gedaan omdat die jongen ook noch verwachte dat ik alle scripts voor hem ging ombouwen. Destijds heb ik wel gemeld dat ik bugs wil oplossen maar, heb mij nergens horen zeggen dat ik nieuwe opties ging maken etc. Maar goed:). Genoeg over dat onderwerp.
Vriendjes? hahaha:P
Groetjes
Wie ben je dan echt Nick?
Ze zijn bang geworden toen ik weer online kwam. haha
Omdat ik er niks aan had achteraf. Ik ging voor de vele dataverkeer maar De 2e prijs kreeg maar 2 gb. Dat was me een beetje te min. Daarom zei ik geef het maar aan de 4e.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.12.09 02:59:26:
haha svenekke verstop je maar snel. Ik ben een gemeen nacht monster.!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.12.09 03:03:43:
Hallo? het was maar een grapje jullie hoeften niet echt te verstoppen??????
Goodmorning
Eej nick. je had me ook wel ff mogen bedanken door mij heb je die hosting:P. hahha
Jup,
Vastpakken op de grond gooien en hard blijven trappen!
Zorg wel dat je ouders geen nieuwe kopen..^o)
Daar gaan we weer. Een saaie nacht in.
Ben graag nieuwsgierig als u voorbeelden heeft van ingames?
Veel plezier nick met je hosting:)
Groetjes
Dat zijn we allemaal SvenB:)
Uhu, wees er trots op heb je een aantal voorbeelden van andere scripts die je zelf hebt gemaakt dan? Ben wel is benieuwd als je daadwerkelijk op dat niveau kan scripten. Indien het andere goed lijkt heb ik misschein wel intresse.
12/13 uur voor een style aanpassen en beetje bugs oplossen? Dat is best lang. Daarnaast een paar weken en daarna noem je een tijd van 2 maanden op. Je vraagt een prijs van 8 euro Op een script die je een beetje aan hebt gepast. [offtopic]Ik weet dat je gaat zeggen dat het niet het geval is maar scripts als deze zijn wel te vinden in sommige sources alleen met een iets andere style.[/offtopic] Wil je hiervan bewijs? Download een aantal scripts van cp of ik laat je een website zien waar tevens ook een poker game op zit zonder chat omdat ik die heb verwijderd. [offtopic]Beetje jammer dat mensen als jullie alleen geld in de ogen zien. Ik had mijn onderstaande source ook 100x kunnen gaan verkopen voor 10 euro inplaats van 20x voor 3,90! Denk daar maar eens over na. Overigens heeft u misschien ooit of zal u noch vaak hulp krijgen op cp qua het gebied van scripting of designen. Tijd dat mensen hiervoor is wat terug doen. Overigens ben ik de enige die des tijds bezig is met een crime voor alle cp leden! [/offtopic]
Verder veel suc6 met je verkoop?
Groetjes
Ik wil graag scripts die ik ooit maak en een lay-outs etc op een site presenteren en vrijgegeven. Dit is natuurlijk een mooie aanbieding omdat ik de scripts gratis zal weggeven zouden de verdiensten zeer laag (donatie's) tot niets zijn. Tevens is het natuurlijk mooi om mijn gemaakte lay-outs te laten zien. Het geld wat ik er mee uitspaar kan ik daar door in mijn nieuwe project stoppen die binnenkort op cp te downloaden zal zijn (net zoiets als banditi, criminolz, gamoking etc..
Groetjes