Posts by funkyj4ever

    MrCool
    1 eigen mening
    2 merkte ik vrij weinig van zelfde als windows 7
    3 Jij weet duidelijk niet wat design betekent. Alles is design zelf een boom design door god
    4 bij windows 7 lijken ook veel programmas op elkaar omdat ze thema gebruiken van windows 7
    5 ondersteuning goed grapjas hoe vaak zie je mac compatible stikkertje
    6 Wat support windows 7 ....... oh ja multitouch
    7 weer eigen mening
    8 oh hoe heet dat ook alweer oh ja windows home server
    9 crasht ook nooit
    10 windows 7 ook
    11 de nieuwste moederboarden maken al contact als windows niet
    eens is opgestart dus slaat ook nergens op.


    oftewel slechte redenen
    je zegt maar wat je weet niet eens wat design is zelf me lul is design

    MrCool
    eerst zeg je dat jouw mac sneller is dan je vriendjes laptop van een jaar oud oftwel je zegt dat een mac beter is(specs)


    en dan zeggen ik dat dat niet uitmaamkt uit wel jaar


    en vervolgens ga je weer iets anders verzinnen en kom je opeens op dat je vriendje zei dat hij betere specs had. Er is is nog 1mogelijkheid en dat is vertellen welke laptop hij heeft en welke macbook jij hebt.


    noem nog een paar redenen
    1 SDKs die op windows werken
    2 Windows is toegankelijk voor vele hardware makers waardoor windows een groot publiek aanspreekt.
    3 Apple verkoopt mac os alleen op macs
    4 Windows heeft betere drivers voor videokaarten elke maand wel nieuwe functies bij
    5 Elke game word standaardt geschreven voor windows
    6 Windows heeft directx 11 al
    7 Mac os Opengl 3.0 wat lange na niet haalt wat directx 11 bied
    8 Elke videokaart die in de winkel ligt werkt automatisch met windows
    9 De software die op internet te downloaden is is voor 99% geschreven voor windows
    10 Externe hardware werkt altijd voor windows(printers,scanners enzo)


    kan zo nog wel 100opnoemen maar dit zijn de belangrijkste voor de normale consument


    MrCool noem jij eens 10redenen waarom mac(s) os beter is dan windows.

    MrCool


    Hoeze vertelden je dan dat je vriend een laptop van 1jaar oud heeft en dat jij daarom beweert dat de laptop beter hoort te presteren als jouw mac.
    en hoe kan je zelf zeggen dat je niks van hardware snapt en toch de vorige posten zegt dat jouw prestaties beter zijn dan die van je vriends laptop.

    MrCool


    Je vormt een mening door feiten te kennen en stel als ik vandaag een pc voor 400euro koop en vorig jaar had ik een pc van 1000euro dan zal die pc van 1000euro toch echt beter presteren dan die ik gister heb gekocht.


    Jij denkt dat die nieuwe generaties altijd beter zijn dan de vorige generaties cpu's,gpu's. Dat is zo fout als het kan een cpu of gpu maker maakt bij elke generatie ook low stream kaarten en mid end kaarten,
    bijv.
    Als ik vorig jaar een een 8800gt had en ik koop nu een 9500gt(nieuwere generatie gpu) zal die 8800gt beter presteren omdat die voor mid-users is en de 9500 voor low-users

    MrCool


    het gaat om de feiten niet om meningen. Je zet je zelf ook voor schut wat heeft snelheid temaken in welk jaar je het koopt. "mijn vriend heeft een windows laptop van 1jaar oud", moet ik daar uit op maken of het een snellere,slechtere of duurdere laptop is NEE het maakt niet uit of een laptop 1jaar uit is want het gaat er om wat er in zit.

    MrCool
    ga naar tweakers en kies voor het zelfde prijsklassenment en je ziet dat er betere laptops zijn voor het zelfde geld. snap de nutteloze informatie die je toevoegd niet je want die van mijn vriend is langzamer is toch wel handig om te weten wat dei dan heeft en hoe duur oftewel gewoon weer slim proberen te zijn terwijl je maar domweg wat lult.

    en wat jij noemt zijn feiten
    1 er er zijn hele kwaadaardige virussen voor de mac
    google: mac os virussen. Goh wat moeilijk
    2 jij vind het niet duur(niet echt een feit)
    specs van de beste mac.
    CPU Type Intel Xeon E5500
    Geheugen Grootte 6GB
    Geheugen Type DDR3
    Hardeschijf Grootte 640GB
    Hardeschijf bus SATA-300
    Optische Drive Type DVD+/-RW DL
    Video Chip GeForce GT120


    =
    2.200
    euro
    _____________________


    I7 systeem


    i7 250
    mobo 250
    ram 200
    psu 150
    gpu 250
    kast 150
    overige200
    hdd 100 1tb


    ongeveer 1500 euro voor een game pc. scheelt 700euro is aardig wat


    de keuze van apple is ook slecht, een aardig goede cpu en een bagger gpu

    ik ga er geen links bij zetten omdat
    1 het niet mag links plaatsen op een website
    2 het niet erg moeilijk is om het zelf te googlen
    3 als je zoiets terug zegt meestal zelf weet dat het waar is

    Ik vind dat windows het beste is omdat het veel software heeft en alle games er op speelbaar zijn. De macs zijn overrated en te duur omdat er een appeltje op staat is die 500euro duurder. Als je denkt dat er geen virussen zijn bij de macs heb je het zo hard fout. Je hoort het alleen veel minder omdat apple maar een marktaandeel heeft van 5%