Posts by Superior

Ik speel ook met hem mee.

We moeten aan ONZE toekomst denken, en niet die van andere landen.
    Hoeveel landen denk je dat ons kleine land zal helpen als wij in de problemen raken?

We sturen 80 miljoen belasting geld naar Haïti, geen probleem maar zien we dit ooit nog terug?

Wij betalen en hun bepalen waar het heen gaat, het is ONS geld en moet in dit land besteed worden.

Ik heb een tijdje zonder werk gezeten, weetje hoeveel moeite ik heb moeten doen om een uitkering te krijgen ?
    Hier in de buurt zit een asiel, ze rijen dagelijks naar de supermarkt.
    Gevonden geld zeker, dacht het niet bedenk maar waar dat vandaan komt.
    Wij betalen voor die lui, moet maar keer stoppen ben er helemaal klaar mee.
    Als ze een nieuwe toekomst willen gaan ze er maar voor werken.

En als die terroristen dit niet bevalt gaan ze hun eigen land maar bombarderen.
    Ze hebben het daar toch zo goed, ze weten het allemaal toch beter dan de rest.
    Laat ze het dan ook lekker oplossen, hebben ze ons dan ook niet voor nodig.

Maar om on-topic te blijven, dit gaat over België ;)

FF (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

Sinds ik Firefox ontdekt heb ben ik IE gaan negeren.
    Ze werken niet aan gebruikers gemakken, let maar op als je een layout sliced.
    9 van de 10 keer is IE de boosdoener die weer eens niet mee werkt.

@Stan
    Grootste onzin want heel die aanslag op de koningin heeft niks met de PVV te maken.
    Het was zelfs geen buitenlandse, gewoon een Nederlander tot twee keer aan toe.

Verband met Geert Wilders is grote onzin, waarom is die oorlog in Afghanistan begonnen?
    Of heeft Geert Wilders ook dit weer op ze brood gekregen?

Hij wil het pensioen leeftijd verlagen, veiligheid op straat brengen en nog veel meer.
    Stem jij maar klakkeloos op CDA of PVDA, mijn stem zullen ze nooit krijgen met hun achterlijke ideeën.
    CDA heeft teveel beloftes gemaakt en komt niks na, vertrouw die lui niet meer.

Kortom, Geert Wilders heeft niks met die aanslagen te maken.
    Denk maar keer na voordat je een vinger naar iemand wijst.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.05.10 19:50:46:
    Hij is misschien hard in zijn woorden maar het is wel de waarheid.
    Ik mag ook niet alle buitenlandse mensen durf ik gerust toe te geven.

Er zitten mensen tussen die zich wel aanpassen en zich kunnen gedragen.
    Ik werk zelf met een Turkse man van 50 jaar, je wil niet weten hoeveel humor wij dagelijks hebben.

Het is niet altijd slecht, het nadeel is alleen dat Geert het vaak verkeerd brengt.
    Zoek op Youtube maar "2e kamer uitgelult", dan zal je zien waarom ik zo denk.

Hij heeft zoveel standpunten die niemand durft te zeggen, ben blij dat er eindelijk iemand is die ballen toont :cheer:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.05.10 19:56:50:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Cheers :cheer:

@Stan
    Onzin, je moet herkenbaar zijn wij mogen ook niet met een pet op in de klas zitten of op de foto.

Geert Wilders heeft niks met 4 mei te maken, voor het geval je het niet wist het was een Nederlander.

Wordt dat gekrent om Geert Wilders keertje zat alles is zijn schuld onderhand.

Het is geen dresscode we moeten herkenbaar zijn, een boerka gaat daarbij niet helpen.
    Zou hetzelfde zijn als ik met een dekbed overtrek over me hoofd voor je ga staan, gok maar wie ik ben.

PVV wil trouwens wel meer dan alleen integratie beleid, maar daar kijken jullie niet naar.

Je kan als je hem wil het beste contact opnemen met chamidmedia.
    Die zijn nu namelijk de nieuwe eigenaars ervan.
    Dan bezit je over een legale versie die je wel mag gebruiken ;)

Zwaar illegaal, koen heeft hier een rechtszaak over gehad.

Zou het lekker verwijderen, kan namelijk de kloon zijn die ooit gemaakt was.

Jongens, jongens, jongens, jongens...|-)|-)|-)|-)|-)

Als jullie het script niet willen of zelf kunnen maken negeer het dan gewoon.
    Dit is gewoon voor mensen die lui zijn of niet kunnen scripten.

@Dmp_x
    Mooi werk, maakt niet uit hoe groot of klein het blijft jou werk ;)

Citaat van jgdonleach

Blackberry is betere kwaliteit. Dus die zal ik nemen.

En hoe kan jij dat bepalen ?
    Ik heb een iphone en me broer een BB maar we hebben beide nergens last van.

Dus is beide even goed hoor ^o)

Feijenoord heeft kans, moeten ze zich alleen van hun beste kant laten zien wat blijkbaar soms moeilijk is.

Zondag winnen ze met 6 - 2 als ze dit ook donderdag neerzetten is er zeker potentie om te winnen :cheer:

Moge de beste winnen, maakt mij niet uit wie wint, sterkste wint zo zie ik het.

Felicitaties naar Twente met de schaal :cheer:

Slecht:

* Html van de slice.
    * Links boven in FF loopt de header te ver door.
    * Kleur gebruik op sommige dingen.

Goed:

* Je hebt het geprobeerd.

diestro
    Schreeuw niet te hard, zondag heb feyenoord ook met 6 - 2 van heereveen gewonnen.

Kan nog alle kanten op, maar denk dat het niveau van ajax hoger is dan van feyenoord.

En ja ik ben een feyenoorder maar blijf wel realistisch ;)

jgdonleach
    Niet in welke termen jij ze brengt, hun geloof is anders dan die van ons.
    Mochten ze hier willen wonen moeten ze zich wel aanpassen inderdaad.

Dat het niet heilig zou zijn is onzin, ieder zijn/haar geloofs overtuiging.

Maakt het uit hoeveel pixels de afbeelding is dan?
    Want 1px of 20px maakt denk ik vrij weinig uit toch?

Verder vind ik het niet prettig om te weten dat mijn ip adres in de ronde gaat hier...

*wrijft over zijn glazen bol*

inderdaad ziet er niet goed uit, kom op man geef eens een link dit is toch geen topic meer ^o)