Jouw droomcriminals!

• Hallo allemaal!

Om het Zend Framework wat te leren en een leuk spel te publiceren, ben ik begonnen met het ontwikkelen van een gloednieuwe criminals; De v2 van een website genaamd CrimeShot die ik een aantal dagen geleden af heb moeten schermen in verband met een miscommunicatie mbt. op de licentie.

Ik ben van plan een criminals te bouwen waar spelers meer mogelijkheden krijgen dan op de standaard websites. Een aantal voorbeelden daarvan zijn: een uitgebreid battle systeem, een interactieve interface en een aantal leuke, nieuwe misdaden. Natuurlijk mag optimale gebruiksvriendelijkheid niet ontbreken, wat behoorlijk aan het lukken is.

Wat zoek ik?
    Heb jij leuke aanvullingen op mijn huidige ideeën, heb je iets leuks gezien op andere criminals of weet je iets compleet nieuws voor een criminalsgame?
    Ik zou het geweldig vinden als je dat hier neer zou zetten!

Er worden geen geldbedragen of diensten aangeboden en het wordt voorlopig nog geen open source.
    Reageren graag in het topic zelf!

Bedankt!

Groetjes,
    Je favoriete groente, Spinazie.

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hé Nillas, ik had jouw reactie nog niet gezien. Zoiets was ik van plan. Bijvoorbeeld een pistool vuurt sneller dan een bazooka. Die krijgt dan voorrang. De javascript games had ik ook al in gedachten.
    Bedankt voor de suggesties.

Ik heb even een backup gemaakt van mijn werk tot nu toe. Kan het dus net zo goed even online zetten zodat iedereen een idee heeft wat ik van plan ben.
    http://www.crimeshot.nl/
    Gebruikersnaam: Criminalspoint
    Wachtwoord: criminalspoint
    Alleen de outgame, het inloggen en het hoofdkwartier werkt nog. De rest ben ik druk mee bezig.

Hopelijk kunnen jullie nu relevantere ideeën brengen! :)

Layout niet jatten aub... Staat 100% copyright op.

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• Nice erg nice. Maar om uniek temaken zal leuk zijn als je een minni maffia game in flash maakt.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.05.10 23:42:54:

Citaat van Superior

Zelf gemaakt mrmike ;)

Oke ziet er goed uit. Voor al dat ajax beschermin weghalen. Erg nice.

• Ontopic alsjeblieft ;)

Citaat

Nice erg nice. Maar om uniek temaken zal leuk zijn als je een minni maffia game in flash maakt.

Over het hoofd gezien. Ik krijg op school flash 8, maar inmiddels werken échte developers al met flash 11 en AS 3 dus wordt dat een grote uitdaging. Misschien ga ik het wel eens proberen.

• link werkt niet ?
    En als je iets niet snapt van flash moet je het maar zeggen, krijg genoeg lessen in as3 en daarbij af en toe oop denkwijze.

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• Citaat

En als je iets niet snapt van flash moet je het maar zeggen, krijg genoeg lessen in as3 en daarbij af en toe oop denkwijze.

Bedankt. Ik ga sowieso nog even proberen iets te fixen in flash. In AS3 is objectgeoriënteerd programmeren echter verplicht, aangezien die alleen maar actionscript in de timeline toestaat.

Citaat

Ben benieuwd hoe het gaat worden,

Wil wel meedoen met jouw project.

Ik heb jouw belangstelling niet nodig, crimineel. Ga Nizar en zijn vriendjes maar helpen privacy van anderen te schenden.

Citaat

De link is dood.

De poorten stonden dicht in verband met DoS attacks op de poorten 80, 21 en 22. Ik heb ze weer open gezet. Als het goed is, kun je er weer op komen. Er staat een verouderde versie op (lokaal ben ik verder), binnenkort ga ik hem even updaten.

• Beste spinazie, ik krijg heel de tijd:

Value '' has to be numeric

En dan ga ik terug, en krijg een error code.
    Ik weet niet of ik dit alleen heb?

PS: Dit gebeurt in Chrome.

• Wow Je noemt me weer een crimineel :)

Weet je wat een belediging dat is :O
    Als ik er nu bot op ga reageren krijg ik weer een banpunt voor het reageren op dingen die iemand zegt.

ALs ik je hielenlikker noem krijg ik ook weer een ban.
    Is wel erg aan het worden zeg. Valse beschuldingen etc.
    Aangifte ligt al tegen je bij het politie bureau ;)
    Je gegevens ook.

Maar niet slim dat je namen noemt. Helemaal niet slim.
    Die gasten willen niet openbaar worden genoemd.
    Voor je eigen veiligheid. Gooi je port 80 maar weer dicht.

Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    Msn:** Stuur maar PM.

• Dan bij jij dommer, je gaat nu zitten dreigen met het volgende

"Voor je eigen veiligheid. Gooi je port 80 maar weer dicht."

Succes met je aangifte, als jij dit al zegt doen ze direct niks meer :cheer:

• Ik geef aan dat bepaalde namen die genoemd worden erg gevaarlijk zijn.

Ik verlaag me niet tot ddos. Weet zelf hoe knap vervelend deze dingen zijn.

Die personen hebben al je informatie over je huisadres etc. Ga ze dan niet nog meer lopen zwartmaken.

Ik vertel alleen dat het gevaarlijke personen zijn.

Als ik volgens jouw copyright schend laat je me dat toch lekker doen? Als ik iets bouw en het lijkt op iets anders is het gelijk copyrightschending?

Nou dan kan je de hele wereld wel aanklagen XD

Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    Msn:** Stuur maar PM.

• Moeten ze mijn adres gegevens ook hebben dan?

Ik ben niet bang voor dat soort zielige lui, bewijst dat ze achter hun toetsenbord stoer zijn maar daarbuiten gepest worden.

Ze kunnen allemaal me rug op met die lompe Ddos aanvallen elke keer.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!