Posts by Superior

Waarom donatie aan criminalspoint?

Kan je beter verdelen onder de programmeurs/designers lijkt mij..
    Is wat eerlijker ook tegenover de mensen die geholpen hebben.

Citaat van fitim-123

Hack site's dat je moet bellen en dat je dan word doorgelinkt,
    Die doorlink zie je ook in de bron code dus een megaupload site of iets anders.8-)

hahaha, dat gaat wel iets anders hoor :p

Via een broncode kan jij echt niet zomaar een server hacken, daar komt veel meer bij kijken dan alleen een broncode wat overigens Cliënt-side is en niet Server-side gaat je dus nooit lukken, tenzij iemand een bagger programmeur is en alles zo plaatst maar dat betwijfel ik..

Citaat van fitim-123

Nou omdat mensen je ook kunnen hacken met bron code dat ze de wws zien van mensen:p

Verklaar je nader..

Ben wel benieuwt hiernaar (xD)

Cijfer: 2/10
    Pluspunten: afwerking afbeelding midden bovenin
    Minpunten: Vind het achtergrond met een paar vakjes, niet interessant als speler of bezoeker.
    Evt. Waarde: 0

- School ooit gehad?
    - Nederlandse lessen?
    - Inburgering cursus?

Met of zonder, we hebben er wel gestaan, we hebben trouwens nog niet verloren dus de kans is er nog steeds :cheer:

En als Brazilië verliest is het land in oorlog met 1 speler en heb je een 20 pagina's lange spammer genaamd V-Ronaldinho ?

Grow up little child 8-)

V-Ronaldinho
    Lekker boeiend? Je zit al 20 pagina's over Brazilië te zaniken.
    Kap er nou keer mee ?

Nederland heeft net zoveel kans als Spanje anders hadden wij er niet gestaan.

Simpel zat!

az
    Hoeveel heeft Spanje verloren en Nederland?

NL: 0
    ES: 1

Dus de kans is er nog steeds voor ons, we moeten alleen knallen in die finale!

De Spanjaarden staan er bekend om 1 wedstrijd te knallen en die erna weer te verknallen.

Laten we hopen dat ze geknald hebben tegen Duitsland, de kans is er zeker voor ons!

[offtopic]
    Laat me raden, Roel A.K.A. Maffiadeluxe :p ik ken hem de naaier dacht er met onze source vandoor te gaan :p
    [/offtopic]

Welke betaling mogelijkheden zijn er ?

Statistieken
    Totaal
    5.296
    0
    Nieuw 24u
    0

Ben bezig met een V2 versie dus hij licht tijdelijk stil voor dit moment.

Wekelijks rond de 100 spelers nieuw erbij.

schade deutschland alles ist vorbei (xD)(xD)(xD)(xD)(xD)

En we zwaaien met ze alle naar het Duitse team (xD)

Fingers crossed for winning against spain (a)

Tuurlijk Dreamweaver is k*t software, veel grote bedrijven maken hier gebruik van maar nee is k*t grapjas (xD).

Dreamweaver heeft gewoon handige tools, ze gaan echt niet alles voor doen hoor :p

1) Tutorials lezen, bijvoorbeeld; http://www.w3schools.com
    2) Zelf je fouten zoeken en oplossen, meeste vragen te snel.
    3) Software gebruiken waar jij je lekker bij voelt, verschilt per persoon.
    4) Dingen maken waarvan jij denkt 'dit lukt me' maak het jezelf niet te moeilijk.

Meer tips kan ik even zo snel niet bedenken :cheer:

@V-Ronaldhinho

Jij bent ANTI Nederland (xD) ga maar huilen wij hebben finale wat heeft brazilië phoehoeheoehoheo (xD)