Posts by Superior

Citaat van az

dit is superior's plek:P

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Scum reünie (xD)

Was wel geniaal, geslaagd avondje :cheer:

@crimebrain
    Voor een spel wat ik aan het maken ben, had een idee en die is eindelijk uitgewerkt :)

@Terror
    Veel oefenen, zelf maken levert betere resultaat op en je leert er ook nog eens van ;)

az
    Morgen ga ik weer verder, vandaag was er niks dus een mooi moment om bij te komen haha (xD)

Ja maar ik wil geen mix ervan maken, dat staat namelijk niet netjes.

Als voorbeeld:

- 1234RE 4 cijfers 2 letters
    - 4k5k6k 3 cijfers 3 letters

Ik wil de letters graag upper case houden omdat dit gelijk staat met de hoogte van de cijfers.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.08.10 21:54:16:
    Dit is hem uiteindelijk geworden:

Hij is iets anders dan verwacht maar levert wel unieke donatie codes op :)

Bedankt allemaal :slotje:

@Killingdevil
    Hmmm zo kan je het inderdaad ook bekijken, en aangezien ik alles laat activeren op gebruikers ID is dit geen slecht idee.

Heb de knoop doorgehakt, ik ga hem als volgt maken: 4 cijfers & 2 letters.

Bedankt allemaal voor het meedenken :)

Ga serieus eerst eens zoeken wat de fout inhoud, Google is een bom met informatie over syntax.

Dit weet een basis scripter die net leert zelfs nog, jij vraagt en hoopt dat het snel opgelost is.

Ga eerst zoeken en proberen, geef niet op na 5 minuten blijven zoeken.

De code blijft gewoon geldig zolang jij ze niet gebruikt hebt.
    Maar ik heb een iDEAL optie waarbij je 20 donatiecodes kan bestellen, als bijvoorbeeld 20 mensen dit doen heb je al 20 x 20 = 400 records.

Betekend ook 400 verschillende codes, ben bang dat als hij korter wordt hier problemen mee gaat krijgen...

Ik gebruik Firefox (momenteel versie: 3.6.8) vind niks fijner werken.

Vindt dat Internet Explorer best traag is in opstarten van volledige browser dus vanaf je bureaublad.

Ik heb ook:

- Flock (soort Firefox)

svenneke
    Zodra de code is gebruikt zal hij worden verwijderd, hij blijft niet in de record staan als hij al gebruikt is.

Codes zien er nu als volgt uit:

5674223TDE

Dit zijn de codes die nu aangemaakt worden om alles door te sturen naar de database.

@Killingdevil
    Ik controleer ze wel, voordat ze erin gaan controleert hij eerst of de code niet al bestaat.

Code kan je op verschillende manieren gebruiken, neem het volgende voorbeeld.

- Donatie dagen
    - Extra speelgeld
    - Betere bescherming
    - Snellere vliegtijden
    - Meer profiel tekens
    - Outbox bij privé berichten
    - Verkopen op de veiling

Dit zijn slechts voorbeelden, ik ben van plan om er nog meer mee te doen.
    Waarom een code maken die 100 tekens is, het zijn gewoon soort activatie codes.

Zat te twijfelen of ik 4 cijfers en 2 letters doe, ik denk alleen dat 7 cijfers en 3 letters beter is.
    Dan krijg je een unieke code die 10 tekens is en niet door iemand zomaar is te onthouden.

Niels
    Daar dacht ik dus ook aan, ik wil de codes zo maken dat ze niet te onthouden zijn.
    Ze moeten alleen niet te moeilijk worden, dus dacht zelf 6 cijfers en 3 letters.

Verder krijgt elke code een link om hem te activeren, je hoeft dus niet alles continu te kopiëren en plakken.

De codes kunnen alleen geactiveerd worden als het gebruikers ID overeenkomt met de speler die hem activeert.

Stel ik bestel een code, jij weet welke code het is en activeert hem.

Dan gaat dit niet omdat ik hem besteld heb en dus ook zelf moet invoeren.
    Bij een verkoop zal de code overgedragen worden aan de koper, dan wordt het gebruikers ID veranderd in de koper.