Posts by Superior

Axl_H
    Daar kunnen ook neppe reports gedaan worden, hebben wij ook gehad door iemand die hier zit.
    Leukste was dat die persoon niet eens een klant van ons was en nooit zal worden ook.
    Inmiddels is hij dus ook bekend bij grotere bedrijven zodat hij een keer aangepakt wordt.

Die rating verwijderen ze alleen niet, dan moet je per brief een aanvraag doen en dat kan 2 weken in beslag nemen.
    In die tussentijd blijft de rating dus wel gewoon staan, daar doe je niks aan.
    Wij hebben toen besloten daarmee te stoppen, we gaan niet elke rating bekijken kost gewoon teveel tijd.

PHP
    .pagina {
    background: url('pagina.png') center;
    padding-left: 0px;
    padding-top: 0px;
    color: #ffffff;
    font-family: verdana;
    font-size: 12px;
    }

Jannick
    Geniaal, kan met de switch en case heel ver komen, super bedankt hiervoor :cheer:

trigger_error heeft Darsstar me al meerdere keren uitgelegd, ga hier toch eens documentatie over lezen ;)

Guitar
    Terror is dus een muziek soort in de hardcore scene, je hebt er meer die nog sneller gaan maar terror is er daar een van.
    Zou het eens googlen voordat je iemand belachelijk loopt te maken op een forum.

Geachte leden,

Ik ben reeds bezig om voor mysql een debug functie te schrijven.
    Deze laat de foutmeldingen iets netter zien dan de standaard melding.

PHP
    /* Voorbeeld van de melding:

Ongeldige opdracht:
    Table '********.iets' doesn't exist

Gegeven opdracht:
    SELECT wat FROM iets
    */

Nu wil ik de meldingen NL maken zodat de bezoekers niet van de fout schrikken.
    Is hier een mogelijkheid voor zodat deze standaard geladen wordt?

Niet offtopic gaan, heb hier een hekel aan dus doe dit ook niet.
    Exacte functie ga ik ook niet geven aangezien die niet nodig is.

Mvg,
    Superior

@Whoopie
    Nee ik vind Angerfist te commercieel geworden, ze draaien alleen nog mixjes bijna geen nieuwe meer.

Persoonlijk favoriet is: The Playah

Die gaat op ze eigen muziek los en zet de hele zaal op ze kop.

@lars
    Als je de muziek niet bevalt vertel je dit op een normalen manier.
    Sommige vinden het niet mooi ik toevallig wel, als je dat een probleem vind is er serieus iets mis met je.
    Wat geeft jou het recht om over mijn begrafenis te praten, als ik hardcore wil zal het er komen ook.

Ga niet over mijn muziek beginnen, laat het lekker met rust.
    We worden tegenwoordig al geassocieerd als haters van buitenlandse mensen.

Niet iedereen is zo, ik werk met turkse mensen waar je de hele dag lol me hebt.
    Maakt mij dit een racist soms, degene die ons een racist vinden zijn zelf een racist.

Even een aanvulling op je top40 verhaal, komt misschien omdat Hardcore niet op de ether te luisteren is maar alleen via internet?

Ooit bedacht dat er ruim 50.000 man op een feest afkomen, Defqon bijvoorbeeld die binnen anderhalf uur meer dan 60.000 kaarten heeft verkocht.
    En dat noem jij niet interesse hebben, gozer laat je een keer nakijken.

Er zijn er meer dan jij denkt, je ziet ze alleen nooit omdat ze alleen in het weekend feest bouwen en doordeweeks gewoon werken.

Ook buitenlandse mensen komen erop af, Italië, Frankrijk, Australië ga zo maar door.
    Snap je punt dus niet, wat probeer je duidelijk te maken dan?
    Dat jij meer van muziek weet en wij maar allemaal naar jou moeten luisteren ?

Dan hebben jullie er dus geen verstand van, rappen is ook bij elkaar geplakte woorden.
    Niks bijzonders aan ieder zijn smaak, ik vind hardcore lekker elke dj is anders.

Trouwens lars ik draai hardcore bijna elke dag, heb jij er last van dan ?

Jij draait trieste muziek en daar hou ik niet van, het leven is een groot feest en je moet ervan genieten.

- Hardcore
    - Hardstyle
    - Hollands zuip muziek

Wtf is er mis met hardcore, laat het lekker met rust, zeg toch ook niet dat rap niet om aan te horen is of wel?

Probeer hem eens zo :) ik heb hem getest hij kwam eruit maar hij is echt onveilig ^o)

Wachtwoord is: hallo123, die was eraan toegevoegd.

http://www.vendettagame.com/testen.php

Denk dat dit iets beter is voor je:

Citaat van mrseriex

Bah... Een frikandel die worden echt na een tijdje vies.

Geen last van aangezien ik maar een keer in de 2 weken patat eet, is niet goed voor je als je sport dus moet minderen :p

cijfer: 2
    Goede punten: Geen idee, en dit is niet lullig bedoelt.
    slechte punten: De layout komt blokkerig over, vind het niet mooi.
    Evt. prijs(incl. basing): (als je dit verkoopt vind ik het heel knap :O)

Citaat van Yoichi

Makro heeft dat soort dingen wel, in ieder geval die bij ons.

Verder schaamte aan iedereen die het nog nooit op heeft.
    Shoarma, döner, gyros, het lijkt allemaal op mekaar maar het is toch net ietsie anders, en niks lekkerders dan die zooi in een pita broodje met een lekkere dikke klodder knoflooksaus erbij.
    Daar ruil ik m'n frikandel speciaal graag voor in eens in de week.

Ik eet geen shoarma omdat ik het gewoon niet lust, ook gyros vind ik niet lekker.

Moet ik me daarvoor schamen dan ^o)

Doe mij die frikandel maar, die lust ik altijd :p

@RiiCky
    Daar komt ook bij dat wij een nood dienst hebben :)
    Stel je server valt 's nachts om 4:00 uit, kan je de nood dienst bereiken.
    Die zullen alles binnen een zeer korte tijd weer werkend stellen.

Bestellen van producten vind ik momenteel nog beetje langzaam, maar daar komt verandering in.
    We krijgen een geheel geautomatiseerd systeem, zodra je besteld wordt alles direct ingedeeld, dus je hosting kan binnen 10 minuten actief zijn.
    Afhankelijk van de domein TLD uiteraard, maar je kan via het IP wel je webhosting pakket bereiken.

VPS en Dedicated gaat wel iets langer duren aangezien die handmatig besteld worden.