Posts by Bever

Ja maar er zijn maar sommige dingen die hij ze samen moetten kunnen bekijken andere moetten ze weer apart bekijken en dan is het eignelijk de zelfde rang als alles gelijk is toch?

Wacht ik maar even prindscreen

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.11.09 20:14:27:
    http://i48.tinypic.com/aeqvrb.jpg

Zo staat de Beheerder optie ook presies het zelfde als admin

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.11.09 21:22:15:
    Ik heb het al gevonden. Maar heb eigenlijk nog een vraag en vind het zonde om er een nieuwe topic voor aan te make dus post het hier maar even bij

Hoe maak ik hier van dat je het met meerdere rangen kan bekijken?

PHP
    if($own['admin'] == 'Ja'){

Ik wil dat je dit ook kunt bekijken als beheerder

Ik ehb een nieuwe optie gemaakt maar een ding werkt er niet aan het paneel verschijnd niet het is en een tpl bestand hier stuk script

Het opent niet wel als ik van beheerder admin maak maar niet als ik gewoon beheerder ben en er beheerder staat waar kan ik aanpassen dat hij wel opent als beheerder?

Bever

Ik heb wat toegevoegt maar waar moet ik de query nu zetten? die het id uit de database haalt ? ik had het eerst zo:

Maar het werkt niet :( weet iemand wat ik moet verradneren?

Dankje het werkt ik had het al wel zo iets geprobeerd maar een heel klein beetje anders maar deze werkt wel bedankt

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.11.09 22:42:02:
    :slotje:

Hee CP,

Weet een van jullie hoe ik zorg dat al de leden dit kunnen zien? ik heb al vanalles geprobeerd maar het werkt niet :(

Je kan de

PHP
    if($own['moderator'] == 'Ja'){
    if(isset($_POST["bewerken2"])){

Niet weg laten hoe moet ik dat dan doen? Het moet voor iedereen te zien zijn.

Bever

Waarom moet het daar time zijn? ik gebruik toch overal tijd?

Ps. het werkt allemaal maar half dit werkt toch ook niet als het 19.27 is en je gaat rijzen dan zegt hij je bent er om 19.20 en je klikt op ok dan ben je er al dus is niet goed

Deze werkt maar wel om de 10 min

Welke bedoel je? Die met dat stuk van killingdevil het ouden en het nieuwe? Ow en met het script dat om de 30 wel werkte heb ik om de 10 gemaakt gewoon alles van 30 naar 10 veranderd en dat werkt wel.

ik denk het wel ik zal even zetten hoe ik het zette.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.11.09 16:01:24:
    Sorry ik heb een hele domme fout gemaakt time moest tijd zijn heb het nu verranderd nu is hij wel op de tijd van de server en komt hij wel aan maar nu komt er te staan je zal ariveeren om 16.00 dat is goed maar hij is er meteen en hij geef ook niet een scherm net als om de 30 met: Je bent momenteel op reis naar Detroit. Je arriveert om 16:00.
    Klik hier om de reis te annuleren. Je bent je geld in dat geval kwijt.

Het werkt geen van bijde het stuk van Killingdevil houd de computer tijd aan en het oude stuk die van de server en bij het stuk van Killingdevil komt hij niet aan :( en het van Major-Crime werkt ook niet :(

Nee als je het nu doet ben je er gelijk en geeft hij aan dat hij er pas is om 18.10 dus zou meer als dag duuren en je bent er meteen

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.11.09 21:02:30:
    Sorry voor Bump, maar weet niemand het?