Om de 5 Min

• Hee CP,

Ik ben iets aan het aanpassen en wil dat het om de 5 min aankomt om de 30 min werkt het wel maar als ik er om de 5 min van probeer te maken werkt het niet wat moet ik verranderen?

Om de 30 Min(Werkt wel):

PHP
    if($own['cash'] >= $kosten) {
          if($own['stad'] != $_POST['city']) {
            $aankomst = get_global_date("i");
            if($aankomst < 30) {
              $tijd = tijd() - (get_global_date("i") * 60) - get_global_date("s") + (30 * 60);
              $aankomst = date("Y-m-d H:i:s", $tijd);
            } else {
              $tijd = strtotime(get_global_date("Y-m-d H:") . "30:00") + (30 * 60);

Om de 5 Min(Werkt niet):

PHP
            if($aankomst < 5) {
              $tijd = tijd() - (get_global_date("i") * 60) - get_global_date("s") + (5 * 10 * 15 * 20 * 25 * 30 * 35 * 40 * 45 * 50 * 55* 60);
            } else {
              $tijd = strtotime(get_global_date("Y-m-d H:") . "5:00") + (5 * 10 * 15 * 20 * 25 * 30 * 35 * 40 * 45 * 50 * 55* 60);
  • PHP
            if($aankomst < 5) { 
              $tijd = tijd() - (get_global_date("i") * 60) - get_global_date("s") + (5 * 60); 
            } else { 
              $tijd = strtotime(get_global_date("Y-m-d H:") . "5:00") + (5 * 60); 

Probeer zo is

• Nee als je het nu doet ben je er gelijk en geeft hij aan dat hij er pas is om 18.10 dus zou meer als dag duuren en je bent er meteen

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.11.09 21:02:30:
    Sorry voor Bump, maar weet niemand het?

• PHP
            if($aankomst < 05) { 
              $tijd = tijd() - (get_global_date("i") * 60) - get_global_date("s") + (00 * 60); 
            } else { 
              $tijd = strtotime(get_global_date("Y-m-d H:") . "05:00") + (05 * 60); 

Ik geloof dat het zo moet lukken. ik heb er gewoon 05.00 van gemaakt. Als het niet lukt stuur even een prive bericht dat script ik een ander stukje.

Groetjess

• Een niet al te simpel stukje script dus. Dit is nog niet zomaar aangepast naar 5 minuten. Dit omdat er maar twee halve uren in een uur zitten, en 12x vijf minuten.

Ik snap alleen de ingewikkeldheid van dit script niet helemaal. Ik denk namelijk dat je zo hetzelfde bereikt (met 5 minuten).

Het is niet altijd een kwestie van iets dom aanpassen, het is een kwestie van begrijpen wat de code doet. En probeer dat alsjeblieft ook met de code die ik je nu heb gegeven.

• Het werkt geen van bijde het stuk van Killingdevil houd de computer tijd aan en het oude stuk die van de server en bij het stuk van Killingdevil komt hij niet aan :( en het van Major-Crime werkt ook niet :(

• ik denk het wel ik zal even zetten hoe ik het zette.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.11.09 16:01:24:
    Sorry ik heb een hele domme fout gemaakt time moest tijd zijn heb het nu verranderd nu is hij wel op de tijd van de server en komt hij wel aan maar nu komt er te staan je zal ariveeren om 16.00 dat is goed maar hij is er meteen en hij geef ook niet een scherm net als om de 30 met: Je bent momenteel op reis naar Detroit. Je arriveert om 16:00.
    Klik hier om de reis te annuleren. Je bent je geld in dat geval kwijt.

• Welke bedoel je? Die met dat stuk van killingdevil het ouden en het nieuwe? Ow en met het script dat om de 30 wel werkte heb ik om de 10 gemaakt gewoon alles van 30 naar 10 veranderd en dat werkt wel.

• Deze werkt maar wel om de 10 min

• tijd() moet zijn time()

op regel 15 ;)

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• Waarom moet het daar time zijn? ik gebruik toch overal tijd?

Ps. het werkt allemaal maar half dit werkt toch ook niet als het 19.27 is en je gaat rijzen dan zegt hij je bent er om 19.20 en je klikt op ok dan ben je er al dus is niet goed

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!