Deze is verkocht geworden via tbforum en sitedeals.
Posts by Robin
-
-
idd, want lenen komt binnenkort in de veiling, en waar die onder gebracht is kost het iets van ?20,00 maar verwacht maar dat de verkoop prijs xx.xxx tot xxx.xxx zal worden.
-
-
-
Als het goed is heb je toch een heel plan uitgewerkt, waarom luisteraars juist naar jouw zouden komen etc.
-
insaneflame, vind je dat netjes. Als je dat echt zou doen hoop ik echt dat je een dezer dagen word aangeklaagt.
-
Dein is op vakantie, kunnen we beter doen als die terug is
-
-
Morellow,
Ik vind dat helemaal niet netjes, hun werken hard aan software waarmee jij als designer of als beheerder van een website weer gebruik van maakt, voor beide dus winst, maar als jij het download en dat doen er nog 100 000 dan stopt adobe waardoor en helemaal niets meer beschikbaar is terwijl hun super software maken -
-
Citaat
Ik ben bezig met een nieuw project, het word een spel dat ik nog nooit ergens hebt gezien en is dus ook origineel.
Lijkt me niet -
Normale prijzen... voor de ene is ?50,00 al veel. terwijl bedrijven pas beginnen vanaf ?400,00 met kwaliteit design.
Ik kan je hiermee helpen voor een redelijke prijs van ?35,00 paypal.
-
http://www.iYoutube.nl mag dit wel van youtube.com
-
Hoi,
Ik raad je aan toch dit topic duidelijker te maken, zo bereik je geen intresseerde. We willen nml een plan zien waarom we jouw zouden moeten sponsoren en niet de plaatselijke voetbalclub oid. -
Basing bestaat helemaal niet
-
Ja hoor
Ik wil dit wel doen voor een design. Als je intresse hebt moet je ff een pb sturen. -
Ik ben momenteel met al mijn domeinen naar mijndomeinreseller.nl aan het gaan en kwa hosting naar directvps.nl
Bevalt me heel goed (h) -
-
-
------------------------
Ik heb een designer gevonden!
------------------------
Hoi,
Ik zoek een designer voor een uniek design te maken, het idee van het spel is nog redelijk uniek en moet dus een in en outgame bijkomen.
Hiervoor wil ik betalen met 8 keer valid xhtml slicing EN 4 keer wordpress slicing.
Dus ik verwacht ook wel redelijk kwaliteit. Aangezien als je de service verkoopt is ruim voor 250 euro!Mvg,
Robin