Sponsor Gezocht

• Beste leden,

ik ben met een paar vrienden bezig om onze eigen radio zender te beginnen op internet. Maar nu hebben wij iemand die de Buma en Stemra rechten betaald maar nu zijn wij nog opzoek naar iemand die de stream wil betalen a 15 euro exl. btw. Wij bieden: een banner op de home. Elk half uur een jingle die door ons kan worden gemaakt naar eigen wens. Verder gaan de volledige opbrengsten die niet veel zijn naar de sponsor. Het is een contract voor een jaar.

Graag niet offtopic reageren.

Mvg, Gerben

• Hoi,
    Ik raad je aan toch dit topic duidelijker te maken, zo bereik je geen intresseerde. We willen nml een plan zien waarom we jouw zouden moeten sponsoren en niet de plaatselijke voetbalclub oid.

• Misschien zou je wat meer van je plannen vrij kunnen geven, op welke manier je bijvoorbeeld van plan bent dit onder de mensen te brengen.. Het is duidelijk voor iedereen dat dit niet gaat werken met Dutchleader promotie, wie helpt je bij de Buma en Stemra rechten is hij/zij betrouwbaar? Heb je al iets af zodat we kunnen zien of het de moeite waard is? En, misschien nog wel het belangrijkste wat voor soort muziek ga je draaie zodat de sponsor weet welke doelgroep het ongeveer aantrekt.

• De website is: http://www.ericafm.nl
    De Buma en Stemra rechten zijn 100% betrouwbaar. Ik ga zelf nederlandstalig draaien maar er wordt ook hardcore, rock en top40 gedraait. Ik heb al veel mensen die willen luisten en we gaan ook live op de ether in deventer en omstreken. De sponsor krijg elke 30 minuten zijn jingle voorbij die wij zelf wel kunnen maken. En waar zie je nog voor 20 euro p/m om het half uur je jingle?

• Alle onzinnige posts heb ik verwijderd.
    De volgende offtopic of onzin reactie word weer verwijderd, maar dan krijg je er banpunten erbij.

Gerben zoekt een sponsor voor de stream rechten, hij kan dit blijkbaar niet zelf betalen. Dus hierover niet verder offtopic gaan.

• [offtopic]Bedankt R-Mijnten[/offtopic]
    Ik ben nog steeds op zoek het gaat om een bedrag van 15 euro exl. BTW. Dit is 17.85 P/M incl. BTW.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!