Maar met java zal dit wel beter lukken, zoiets maken in de trant van habbo hotel (wel geheel anders)
Robin
Maar met java zal dit wel beter lukken, zoiets maken in de trant van habbo hotel (wel geheel anders)
Robin
Van osvendetta.be wel, van de osvendetta source niet meer.
Als stan het goed vind wil ik hem wel vrij geven.
Robin
@ferhat, idd weet ik waarom, 10 uur voorniets zitten werken aan zijn site!
Verder zou ik major crime V2 ook wel willen hebben
Robin
Hoi,
Ik ga denk ik in het eerste ogenblik Java gebruiken. En dan breid ik later uit naar mobile producten.
Waarom java?
Omdat het een mooie taal lijkt, veel op C# en JavaScript lijkt waardoor ik van die talen ook meteen de basis leer.
Mvg,
Robin
Waarom zou ik het hier vragen |-) en in welke taal maken hun het dan?
Robin
Gezien het op de ipad, ook een redelijke doelgroep niet werkt.
Robin
Ik wil geen flash gebruiken aangezien het ook op de mac bereikbaar moet zijn en pc's waar geen flash player opzit.
Java lijkt me ook wel interessant, hiermee is habbo toch ook gebouwd?
robin
Hoi,
Bij dit topic hoef ik niet te weten welke script talen jij beheerst maar heb ik er een vraag over.
Ik wil een dynamische site gaan bouwen, en dat je bijvoorbeeld ook poppetjes ziet lopen en bij een coffeeshop naar binnen kunnen gaan, meer een 3d.
Welke taal kan ik hierbij het beste gebruiken, voor een groot gedeelte wil ik PHP gebruiken, communiceren met de database etc. Maar voor het dynamische, wat kan ik daarvoor het beste gebruiken? Ik wil absoluut geen flash gebruiken.
Alvast bedankt,
Robin
Waarom verwijder je dan het bericht op sd en kom je daar niet met bewijzen 8-)
Mooi systeem, ook lekker snel zoals ik zo kan zien, meloentje het is geen uniek cp http://isp-control.net/
Trouwens kloxo is een heel mooi systeem heeft veel meer opties en is veel uitgebreider.
Robin
@ferhat, die hebben wij ook in nederland.
Als ik straks thuis ben spreek ik je aan
ik heb je een pb gestuurd
Hoi,
Ik zoek een website voor een site zoals moneymiljonair, je moet dus een design maken voor de site (psd) en een design voor de email, die moet heel simpel zijn.
Hiervoor wil ik een domein naar keuze, nl be of eu beschikbaar stellen en een hostingpakket met:
Opslag: 200 mb
Dataverkeer: 2000mb
Databases: unlimited
FTP: Unlimited
Email: unlimited
Domein: 1
Heb jij intresse, plaats dan hieronder een berichtje of stuur een pb met je msn!
Mvg,
Robin
CitaatToon MeerFout bij het laden van de pagina!
Beste Gebruiker
Er is een fout opgetreden bij het laden van de door u opgevraagde pagina.
U bevind zich achter een Proxy Server of Buitenlands IP.
Deze zijn niet toegestaan!
Vragen: [email protected]!!
Met vriendelijke groet,
De Grote Raad
Meer zie ik niet
voorzien :slotje:
voorzien :slotje: