Slicing kan ik evt. ook verzorgen mocht stan er geen tijd voor hebben.
Robin
Slicing kan ik evt. ook verzorgen mocht stan er geen tijd voor hebben.
Robin
Omschrijving website:
Mooie pokerwebsite inclusief unieke teksten en een uniek wordpress template. Hiervan is ook de .psd beschikbaar
URL: http://www.exclusivepoker.nl
Leeftijd site (maanden): 5
Maandelijks inkomsten: 0
Details: Geen promotie gedaan, per sale kan oplopen tot $60 á $120
Unieke bezoekers/dag: 0
Details & stats: Geen promotie gedaan
Prijs:
€85,00 of een ander goed bod.
Waarom verkopen:
Ik ben meer op echte games aan het richten
Betaling via:
Paypal | Overschrijving
Deze domeinen zitten OOK inbegrepen:
chipleaders.be
parfumstunts.nl
pokergiants.nl
pokerindicator.nl
pokerleader.nl
pokerlive.be
pokertitans.nl
Heb je ook bewijs van de inkomsten en hoeveel bezoekers ontvangt de site, en om welke site gaat het?
Robin
Misschien heb je ook tijd voor een betaalde opdracht: http://www.criminalspoint.com/…poedscripter-gezocht.html
Beste leden,
Ik ben op zoek naar een scripter welke snel een website voor mij kan afmaken. Hiervan dienen nog wat admin opties worden gemaakt, een cronjob en wat usability.
Heb jij vandaag / morgen tijd om dit te fixen? Neem dan contact met me op!
Robin
?30 per maand?
Robin
Ik kan zoiets als mailchimp op maat voor je maken. Is er een xxx budget beschikbaar? Zo ja, dan mag je contact met me opnemen.
Robin
Bbkopen.eu ?2,50
Guitar, ik vind hem erg veel op een ingame lijken, misschien kan je hem daarvoor aanpassen en een niewe outgame erbij maken,
@Frenzo, zeer netjes ! ik ben benieuwd naar de otgame.
Oke. Verder heb ik even de lijst van inzendingen geupdated.
dyankie, zeer mooi, ga zo door
@stan, ook nog steeds mooi. Het logo zelf vind ik perfect. Ik neem aan dat je met de ingame bezig bent?
Robin
Voor een goede server ben je al rond de 3000 ? kwijt, daarbij heb je colocation nodig en diverse software en later meerdere servers waardoor je toch wel een xx xxx budget nodig hebt.
@stan, ga zo door.
Ik zou ff op leejoo kijken bij javascripts >> menu's
Robin
dyankie, een hele orginele opmaak. Enkel nog wat kaal. Misschien kun je het een beetje beter maken door wat afbeeldingen ofzo
@stan, die is zo mooi als al je werk
Bekijk gewoon hun site, daar staat alle info op die je nodig hebt. Ze zijn beide even goed.