Posts by scarface
-
-
Hmm dan zoek ik een mail systeem waarmee je je kan afmelden weet iemand dat ? , en waar ook mensen zich kunnen aanmelden/. Dus een soort nieuwsbrief systeem, die alle emails uit een text file haalt.
-
Ik wist niet dat het een gratis script is , de layout is niet een veranderd wel wat van het script of is het aleen geinstaleerd ? dan vind ik het bij nu niet zo knap meer !
-
Mooi snel overzichtelijk goed systeem ! , deze website heft zeker potentie!
-
1 : Spam is aleen illegal als : je een product aanbied wat illegaal is. (dus zonder doeleinden), mag het gewoon . !
2: of je het nou wilt of niet ? je krijgt toch spam daar doe je niks aan ?
Voortaam even beter kijken voor je reageerd ?
-
Hallo , ik heb 50.000 email adderessen gekocht van sitedeals.nl , weet iemand een website waar je in cycles mails kan sturen ? liefst gratis en per 200 !
Is het ook legaal om een email catcher te gebruiken en via dat programma ook emails te zenden iemand een goed idee of goeie aanraader ?
-
-
Weet iemand of er een source is net zoals voorbeeld http://www.megatypers.com , Ze betalen mensen door hun capatcha's in te laten voeren aleen snap ik nu nog niet hoe hun daar geld mee kunnen verdienen.
Volgens mij stuuren hun er mails met reclame mee zou niet anders weten hoe ze dit voorelkaar krijgen ?
-
Je kan ook via google http://earth.google.com/ , dan moet je bijvoorbeeld hyves opzoeken dan opent er een venster in google earth programma wij hadden dit er gewoon vroegen op elk systeem opstaan
! Werkt precies zoals een browser maar dan wel dat ze je niet kunnen blokeeren.
-
Ja met notepad ++ open al je scripts waaar de namen in staan, dan klik je op dat A > B icoontje dat betekend vervangen opslaan en klaar
!
-
De uptime , Goeie helpservice enz !
-
Interresant , gaan dus heel wat hack site's uit de lucht binnenkort, die staan meestal vol met gratis hack software/keyloggers.
-
Beste leden van criminalspoint, Is het mogelijk om een eigen syntax te maken voor notepad++ ik kan dit nergens vinden hoe ik dit aanmaak.
Ik zou wel graag willen dat als ik bijvoorbeeld een stuk mysql maak dat ik bepaalde opdrachten kan laten herkennen en een kleurtje kan geven.
-
-
op lijn 34 zijn er "/' vergeten
-
doe eens e NOTICE
De variable X bestaat niet volgens je scripts en of je opdracht word nergens naartoe erkend.
-
XD , je doet het weer verkeerd je moet de echo" " met dubbele qoutes doen en alle opdrachten die nu " zijn moet je ' enkele maken.
Dus als jij een echo maakt en je zet er <html> in dan moet het zijn ECHO ""; en de html tags <type = '1222' color = 'black' .
PHP
Toon Meer<?php session_start(); // ingelogd check if(!$_SESSION['id'] || $_SESSION['ip'] !== md5($_SERVER['REMOTE_ADDR'])) { header("location: login.php"); die(); } $id = $_SESSION['id'] ; // page name $page = "dashboard"; // load system files require_once('inc/config.php'); require_once('inc/functions.php'); // load page script // load html require_once('inc/inc.header.php'); require_once('inc/inc.nav.php'); ?> <div id="content"> <? if(isset($_POST['bewerk'])) { mysql_query("UPDATE match_makelaars SET makelaar_kantoor = '" . mysql_real_escape_string($_POST['kantoor']) . "', makelaar_contactpersoon = '" . mysql_real_escape_string($_POST['contactpersoon']) . "', makelaar_adres = '" . mysql_real_escape_string($_POST['adres']) . "', makelaar_postcode = '" . mysql_real_escape_string($_POST['postcode']) . "', makelaar_telefoon = '" . mysql_real_escape_string($_POST['telefoon']) . "', makelaar_mail = '" . mysql_real_escape_string($_POST['mail']) . "' WHERE eigenpand_id = '" . mysql_real_escape_string($_GET['id']) . "'"); echo "<b>Het pand is succesvol bewerkt</b>"; } else { $result = mysql_query("SELECT * FROM match_makelaars WHERE makelaar_id = '" . mysql_real_escape_string($_GET['id']) . "'"); echo "<form method='POST'>"; while($row = mysql_fetch_assoc($result)) { echo " <div id='left'> <label>Makelaarskantoor:</label> <input type='text' class='text' name='kantoor' value='' . $row['makelaar_kantoor'] . '' /> <label>Contactpersoon</label> <input type='text' class='text' name='contactpersoon' value='' . $row['makelaar_contactpersoon'] . '' /> <label>Adres:</label> <input type='text' class='text' name='adres' value='' . $row['makelaar_adres'] . '' /> <div id='right'> <label>Postcode:</label> <input type='text' class='text' name='postcode' value='' . $row['makelaar_postcode'] . '' /> </div> <label>Telefoonnummer:</label> <input type='text' class='text' name='telefoon' value=' ' . $row['makelaar_telefoon'] . '' /> <label>E-mailadres:</label> <input type='text' class='text' name='mail' value='' . $row['makelaar_mail'] . '' /> </div> <div class="padding-right"> <input type='submit' class='submit' name='verstuur' value='Verstuur' /> <span class='clear'></span> </div> </form> "; } } ?> </div> <?php require_once('inc/inc.footer.php'); ?>
Volgende keer even beter kijken dit is nu al de 2 de keer dat je gewoon dezelfde fout maakt, het is simpel op te lossen door even op te zoeken waarom er dubbele qoute's zijn en elke qoutes GL !
-
Gebruikersnaam kan je altijd opnieuw aanvragen , Het klopt volgens mij wel ja stuur maar een pb !
-
Een 10 tje ongeveer voor de moeite , kan wat uurtjes nemen maar kan ook zo klaar zijn hangt er dus ook wat vanaf.
-
Jahoor , is hier ook een beloning voor of moet dit gratis gebeuren ? Anders wil ik het wel even snel voor u instaleeren.