Rabo Omnikassa

• Beste cp-ers,

Ik ben een hele tijd geleden een webwinkel begonnen en alles werkt, nu ben ik bij het laatste onderdeel gekomen: de betaalmethode, na veel uitgeprobeerd te hebben kom ik er gewoon niet uit, ik wil gebruik maken van de Rabo Omnikassa,verder heb ik alles gedaan wat ik moest doen en kon ik verder met de testomgeving. ik ben in de downloadpagina geweest, heb alle contracten getekend en ben goedgekeurd. nu heb ik via de post brieven gehad met mijn wachtwoord en daarin staat dat ik als het goed is een gebruikersnaam voor de testomgeving in mijn mailbox moet hebben gehad (nooit gekregen) ik sta dus voor een groot raadsel. heeft iemand hier toevallig verstand van en kan die mij daarmee helpen?
    ik hoop graag van iemand iets te horen, want dan kan ik eindelijk aan de slag!!

Vriendelijke groeten Dia

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Oke, dat is te doen, maar eigenlijk is toch het enige probleem dat ik mijn gebruikersnaam niet weet van de testkassa, nu zeiden ze aan de telefoon dat mijn gebruikersnaam voor de testomgeving hetzelfde was als die van de downloadpagina alleen dan met hoofdletters, klopt dit of is het een hele andere gebruikersnaam?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!