Msn plus live ( extensies auto talk bot ? ).
Eerste resultaat van google : http://php-msnbot.sourceforge.net/
Msn plus live ( extensies auto talk bot ? ).
Eerste resultaat van google : http://php-msnbot.sourceforge.net/
Nu vind ik de eerste wel wat hebben lekker kleurgebruik !
Aai , is sketchbook pro aleen voor mac ?
Met kladblok bedoel ik een stuk wit vel op je beeldscherm waar je op kan tekenen !
Beste leden,
Ik heb een wacom intuos touch 5 s gekocht voor 180 euro.
Dit kon je gebruiken met photoshop en google sketchbook of sketchup wat was dat programma waarbij je op een kladblok kon tekenen ?>
http://www.mycom.nl/Product/Ga…tuos-5-Touch-S-A6/1351890
Groeten.
Citaat van eeykToon MeerWat ging je doen als ze wel copyrights schenden dan?
het opnemen tegen 900 advocaten?
Wikipedia kunnen ze nooit overbodig maken ik en miljoenen andere zijn daar fan van.
als je kijkt staat er gewoon bij bron : Wikipedia.
ik zocht op freddie mercury :
Hoe kom je erbij dat ze het tegen 1000 den advocaten moeten opnemen ? , ze doen niks illegaals google weet wat ze doen desnoods huren ze proffesioneel advies in hun zullen het echt niet verknallen.
beetje simpel he , ben benieuwd hoe het op een andere achtergrond staat ?
Ik bedoel ik had eerst een 32 bits geinstaleerd van windows daar deed hij het wel op, maar nu ik de 64 bits heb doet hij het niet ik zal wel even de doos opzoeken.
Heb toch uiteindelijk maar windows 7 genomen met veel tegenzin close maar !
Hij wil helemaal niks ik heb 32 bit geprobeert en 64 bit van die site er zit gewoon ergens een fout in windows xp volgens mij.
Windows 7 word weer een tegenvaller, weinig ruimte !
10 + 10 = 20 enz enz, dus je krijgt per 10 erbij een bonusje + je kan ook meedoen met de meeste referals per maand.
klopt niks van al rekining mee gehouden met het feit dat xp 64 bit maar 2 service packs heeft ?, heb het er nu opstaan voor 1 gb.
Grapjurk je lolbroek wel aan ? ,
windows 7 = 17 gb.
windows xp = 1 gb.
Een nogal groot verschil van 17 keer verklaart u dat eens ?, echt weer een luceratief genoemd getal waar haal je dit weg of verzin je dit ter plekke ?
draai windows xp omdat ik maar 60 ssd heb dat is te weinig, xp is ook lekker snel en simpel heb het wel gehad met niet werkende om activatie zeurende windows 7.
Maar verklaar dan eens waarom hij het wel op windows 32 bit doet maar niet op 64 bit ik zie er geen logica meer in.
Zoals ik al dacht dit werkt via internet daar kan ik niks mee, ik heb een asus crosshair iv extreme btw.
Beste leden,
Ik zit weer met een behoorlijk groot probleem, ik heb windows xp 64 bit professional. Heb de moederbord internet drivers gewoon gedownload zoals het moet en via een harde schijf op mijn pc gezet.
Ik heb geprobeerd via apparaat beheer/ethernet controller/driver/update driver , search for the best driver in these locations include this location in the search. daar heb ik de 64 bit files wat mijn internet controller aantstuurt geselecteerd.
dan krijg ik : Cannot install this hardware : the hardware was not installed because the wizard cannot find the necesary software , op 32 bits deed hij dit wel gewoon.
iemand die weet hoe ik dit kan fixen ?
Ehm , ik gebruik SMF 2.0.2 forum kan je hiermee dat anti spam instaleeren ?